Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת אטם מכסה טיימינג ותקלה בבית מצערת ביונדאי i30cw


oryosef1
שימו לב! השרשור הזה בן 2219 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עבדת לפי המדריך? ניתקת את החשמל כשעבדת על הכל? חיברת חזרה? כשאתה נותן סוויץ אתה שומע את המשאבה עובדת?

אם לא, כנראה שלא הכל אטום, תחזור על התהליך שוב ותנסה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהמשך לבחור שמעליי, תבדוק שהעברת את כל הגומיות מהפילטר הישן לחדש.

 

כל חלק שנכנס לתוך הפילטר ויושב בתוכו - חייב להיות עם גומיה.

Stay Dirty

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכבר אמרתי לך ההחלפה הזו מסובכת ודורשת מיומנות וניסיון.

תפרק הכל בחזרה אתה בטוח תמצא oring שלא יושב טוב וממנו בורח הלחץ, בתקווה שלא קרעת את הגומיה בהרכבה כי אלו גומיות בעובי לא סטנדרטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עבדנו לפי המדריך המצולם כאן ולפי סרטון ביוטיוב. לא נשאר אף חלק על השולחן או על הפילטר הישן.

השלב היחיד שהיה בעייתי הוא חיבור משאבת הדלק לתוך הפילטר, אבל אז הבנו שתפקידו של שרוול פלסטיק קטן בצבע כחול הוא לתעל את החיבור של המשאבה לפיה של הפילטר. זה החיבור היחיד שלא הייתה בו גומיה, אלא אותו שרוול מפלסטיק.

מלבד זה כל שאר החיבורים על הפילטר החדש כללו סגירות עם קליקים כמו שהוצאנו אותם.

 

עוד דבר שאני רוצה לציין הוא שבהחזרת המודול למיכל הדלק, היה צריך לדחוס מעט את הקפיץ כדי שתהיה אטימה והחורים של הברגים יהיו באותו הגובה- המודול גבוה במעט יותר מגובה מיכל הדלק.

 

האם לדעתכם יש אפשרות לשאוף מפית היציאה של משאבת הדלק על המודול כדי לנסות "לעורר" אותה? האם יכול להיות שחיישן הלחץ על המודול לא מעביר פקודה למשאבה לעבוד באופן קבוע?

 

בהנחה שלא אצליח לפתור את זה, אנסה לפרק שוב את המודול. האם יש דרך לבדוק שהמשאבה עובדת כשהיא מפורקת מהמודול?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלות בתגובה הקודמת לא רלוונטיות כי פירקתי כבר את המודול לגורמים ונתקלתי בגומיה קרועה בפיה של הצינור השחור שמוציא את הדלק מהפילטר.

עכשיו אני יוצא לחפש גומיה חדשה בבאר-שבע בחנויות חלפים השונות: איציק כדורי, חלפי מרום, גלובוס חלפים ואם לא אמצא שם אז אנסה את מזלי בבית הגומי.

 

חברים תודה על התמיכה הרבה שקיבלתי בשלבים השונים, הפורום הזה הוא נכס למי שחושש מלטפל ברכב לבד!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2219 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...