Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - ב.מ.וו 125M


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2877 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 118
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ניראה לי שאתה קצת מתבלבל.

ה- 120 נרכש כרכב שני ל- 435 שמשמשת אותי, נכון שברוב הזמן הרכב הזה (הכוונה ל- 120) נוסע עם מקסימום שני נוסעים, אבל אנחנו לגמרי זקוקים לאופציה להסיע ארבעה נוסעים.

שני מבוגרים במידות ממוצעות יושבים מאחור בצורה סבירה, אבל אין שום ספק שהמאזדה 3 האצ'בק שהוחלפה בידי ה- 120 מרווחת בהרבה.

אוסיף ואומר שמכיוון שהמאזדה עדיין בבעלותנו, אני יכול לבדוק בכל רגע נתון את הטענה הזו ולא להסתמך על הזיכרון.

 

לסיכום - המושב האחורי לגמרי לא תאורטי (כמו ב- BRZ למשל), אבל אין ספק שהוא צפוף יחסית.

אם הרכב היה מקבל ציון 'נכשל' בסעיף הזה, הוא היה נשאר באולם התצוגה - למרות האהבה למותג.

 

אני ממש לא מתבלבל..

כנראה אתה מפספס את הנקודה שבבמות 95% מהזמן בנוי על פלטפורמה שערכיה הן מנוע אורכי והנעה אחורית.

כידוע לך מנוע אורכי דוחף את כל הדשבורד עם כל תא הנוסעים קצת אחורה מה שיוצר צפיפות במושב האחורי לפעמים.

אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה בקיצור.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

יש כבר מישהו שקיב את ה 125 שלו? אפשר חוות דעת?

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצרף את חוות דעתי האישית

 

בבעלותי BRZ ולפני GTI 6. לפני כמה ימים יצאנו אני וחבר שקיבל 125i לנסיעה, אני לא משווה את הבימר לסובארו אלה לגולף שהייתה לי

מבחינת פנים הרכב המרחב בגולף מנצח (לא בהרבה) איכות החומרים די דומה ויש איזורים שאהבתי יותר בגולף ואחרים בבימר, בבימר הגה עבה יותר שנעים יותר למגע כמו כן המושבים ברמה גבוהה יותר בעיקר מול דור 7 עם יותר אפשרויות כיוון, גם תנוחת הנהיגה עדיפה בבימר

אני לא חובב את כל עניין המסכים שיוצאים מהחלק העליון של הדשבורד ומשהו בעיצוב הנקי שבגולף יותר מוצא חן בעייני.

את עיצוב ידית ההילוכים בבימר אני פחות אוהב היא מרגישה מצועצעת כאשר מעבירים הילוכים במצב ידני (אני יודע שיש פדלים אבל יש מצבים שאני מעדיף להעביר בידית)

אני חייב לציין שבניגוד למבחן שפורסם ברגע שסוגרים את הדלת ומניעים אין הרגשה של רכב ספורטיבי ובקושי ניתן להבחין שהמנוע עובד (בניגוד ל135) גם בנסיעה מנהלתית הרכב מאוד שקט ונוח לשיוט מהיר עם מתלים קשים אבל במידה הנכונה להתמודד עם מהמורות הכביש בלי לשבור את הגב (גם המושבים תורמים רבות)

אבל כאן מגיע ההבדל הגדול בין הבימר לגולף, ברגע שעוברים לספורט + ומנתקים בקרה

מבינים שהבימר מתוכננת לדיוק ואיזון וכאן באה לידי ביטוי ההנעה האחורית וחלוקת המשקל

למרות מנוע טורבו עם השהייה קצרה (רגיל לאטמוספרי בסובארו) ויום חם מאוד העברות משקל ושליטה עם המצערת בסיבובים מספקים הרבה יותר הנאה מרכב עם הנעה קדמית שמרגיש כבד מלפנים ונוטה לתת היגוי כמעט תמיד, רוצים לחייך? פשוט. לוחצים על הגז במינון הרצוי ואפשר להדק את הפניה או לצאת על הצד.

 

המנוע מספק כח לינארי וזמין ללא רעש ודרמה ונדמה שהאוטו חלש יותר רק כשמסתכלים על מד המהירות מגלים שהוא יותר מהיר ממה שהוא מרגיש. בגלל צמיגים רחבים מאחור (245) לדעתי הרכב נשאר בצד הבטוח יותר לנהיגה, הייתי יותר נהנה עם צמיגים צרים יותר שלא מצריכים להיות אגרסיבי בשביל לבחון את גבולות האחיזה.

 

הבלמים עושים עבודה טובה ולא הרגשתי ירידה ברמת הבלימה מצד שני הנסיעה לא הייתה עם בלימות חזקות מספיק בכדי להגיע לניצול מקסימאלי.

 

גיר, אהבתי מאוד את הגיר בגולף למרות העברת ההילוכים הכפויה במצב ידני, ברגע שלומדים להכיר את הפעולה שלו יודעים מתי להעלות או להוריד הילוך לפני שהגיר משתלט ולעבוד בהרמוניה עם המנוע

הגיר בבימר לא פחות טוב ומספק העברות הילוכים כמעט מהירות כמו בגולף אבל מרגיש כאילו החיבור עם המנוע מיידי יותר ופחות רך (במצב ספורט) מאשר בגולף, הצד הפחות נוח שיש יותר מדי הילוכים בבימר ולוקח זמן להבין באיזה הילוך עדיף להיות ביחס למהירות.

 

איכזב אותי בבימר שאין גלגל ספייר ונעשה שימוש בצמיגי ראן פלאט

אנחנו יודעים שעם רכב כזה הצמיגים יגמרו מהר מאוד (בעיקר מאחור) אני לא רואה שום יתרון לצמיגים האלה שעולים יותר ומגבילים את בעלי הבימר לדגמים מסויימים, הייתי מעדיף לשים את הסוג שאני מעדיף ולהחזיק ערכת ניפוח כדי להגיע לתיקון במקרה חירום.

 

אשמח לענות על עוד שאלות כי ניסיתי לקצר עד כמה שיכולתי

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקירה מעניינת.

לא הבנתי לגבי הגיר.הוא לא מספיק מהיר כמו DSG אבל יותר ישיר,לא ברור

מבחינת האצות ביניים בימר מרגישה יותר חזקה או פחות מגולף?

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגולף העברות מהירות יותר עם שילוב יותר רך של המצמד בבימר מרגיש יותר בועט, קשה לתאר במילים את ההרגשה

הגולף שהייתה לי הייתה משמעותית יותר חזקה (Stage 2) קשה לי להשוות לסטוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הברקסים של 125 זה ברקסים של 135 או שזה 312 ממ?

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב הרכב שכנראה ששימש לנסיעות מבחן (צבע כחול) מוצע למכירה בטרייד אין של במוו עם כמה אלפי קילומטר במחיר של 215k.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

זה אכן הרכב

 

Sent using LG V10

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר הזוי. גם משומשת, גם כל עיתונאי רכב וכל דרדק זב חוטם פתחו לה את ת*ת והמחיר המבוקש קרוב מאוד למכיר המכירה בפועל של רכב חדש.

 

הזוי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה איכפת להם לדרוש על רכב התצוגה מחיר כזה, הרי הם לא ממהרים למכור אותו כי עדיין לא נגמרה השנה.

הלחץ להוריד מחיר יתחיל לקראת החלפת השנתון ועד אז מי שיהיה מוכן לשלם יצמצם ליבואן את ההוצאה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק למען הדיוק, זה לא רכב תצוגה, זה רכב הדגמה.

 

ההבדל אדיר!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2877 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...