Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סט תותבי פוליאוריתן למשולשים- סיאט לאון


שימו לב! השרשור הזה בן 2908 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זו לא המצאה שלי, זה של בלאנדל והארטי ולפניהם, של Pacejka....

 

:-)

 

בלאנדל אומד את ההשפעה של מעלה אחת של זווית היגוי (ולכן Toe) כשקולה לכעשרים מעלות שפיעה!

 

אמפירית לפעמים זה פחות (10-15), לפעמים זה יותר, אבל הדבר הברור הוא שרגישות הצמיג לשפיעה נמוכה מזו לזווית היגוי, וניתן להסביר את זה גם על פי מבנה הצמיג הרדיאלי.

 

הבעיה עם החלפת התותבים זה שאתה מגביל תנועה שמייצרת היגוי אשר תוכנן על ידי המהנדסים כדי לייצב את הרכב.

 

לנטרל את זה כדי להגדיל את מעטפת הביצועים זה צעד מאוד נועז. אם אין לנהג את הכישורים לנצל את ה-5% תוספת למעטפת הביצועים בלי לפגוש גדר, אז מה השגנו?

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו לא המצאה שלי, זה של בלאנדל והארטי ולפניהם, של Pacejka....

 

אתה קורא אותם בשקיקה, אך לצערי לא מבין לעומק את כוונתם.

 

 

:-)

 

אני לא בז לידע תאורטי. אפילו אם הוא מגובה באפס ידע (וניסיון) מעשי.

 

אני בז לפיזור של ידע שגוי, בביטחון כה רב. במיוחד אם הוא מגובה בניסוח מתנשא במתכוון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה הצרה בנימת כתיבה "אקדמית". כשאתה מתבדח, חושבים שאתה רציני או מלגלג...

 

בכל אופן, זה לא ידע תאורטי. זו פרקטיקה שמבוססת על רבבות של ניסויים; יענו, נהיגה. המודלים של Pacejka הם האורים והתומים שעל בסיסם מהונדס כל רכב וכל צמיג שידועים לאדם...

 

וקשה לפרש את הדברים שלא על הצד הנכון:

 

The lateral forces due to camber angle tend to be small when compared with those resulting from slip angle for a typical car tyre. In the linear range it would not be untypical to generate as much as 20 times the amount of lateral force per degree of slip angle compared with that generated per degree of camber angle.

 

כלומר, מעלה אחת של היגוי = כעשרים (!) מעלות של קמבר. ברור כשמש. כשאתה מקשיח את התותבים גם ככה לא תקבל בנהיגת כביש שינויים גדולים בקמבר. שינויים ב-Toe ועוד איך תקבל...

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה הצרה בנימת כתיבה "אקדמית". כשאתה מתבדח, חושבים שאתה רציני או מלגלג...

 

תנוח דעתך, כוונותיך ברורות. זה לא אתה שהמצאת את הפלצנות.

התכוונתי לסגנון הקבוע שלך, לא רק בשרשור הזה (אבל גם. ואפילו בציטוט זה...).

 

 

בכל אופן, זה לא ידע תאורטי.

 

בשבילך הוא 100% תאורטי.

 

 

כלומר, מעלה אחת של היגוי = כעשרים (!) מעלות של קמבר. ברור כשמש. כשאתה מקשיח את התותבים גם ככה לא תקבל בנהיגת כביש שינויים גדולים בקמבר. שינויים ב-Toe ועוד איך תקבל...

 

כמו שחשבתי. אתה לא מבין עד הסוף את הדברים שאתה קורא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתנצל אם ככה זה נשמע. יטופל.

 

על כל פנים, אתה מוזמן להאיר את עיני (אני מדבר ברצינות, לא בעוקצנות). תאמין או לא, אבל אני מעדיף דיון על פני הקראת נתונים.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2908 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...