Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - פורד פוקוס אקובוסט "טיטניום"


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2765 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תודה. את הפוזיציה שלך כולם מכירים וזה עדיין בסדר.

אני נוטה להאמין שהרעשים בפוקוס נובעים מהצמיגים ולא מהרוח.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 134
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הנדסת האנוש באלפא יותר טובה.

אתה יכול להסביר למה אתה מתכוון כאן?

מנסיוני עם הדגמים הקודמים (אלפא שלי, אקובוסט 2011), שלמיטב היכרותי לא עברו שינוי ענק מבחינת הנדסת האנוש - האמרה הזו מפתיעה אותי.

אבל יכול להיות שאנחנו מגדירים הנדסת אנוש אחרת (לדוג' תאי אכסון נכללים שם מבחינתי, אצלך ראיתי שהפרדת), או סתם עניין של טעם.

 

הנדסת האנוש של הפורד היתה אחד הדברים שמאוד זכורים לי לחיוב.

מצד שני העיצוב הפנימי שלה הוא... איך לומר בעדינות... פחות.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכוונה הייתה למיקומי כפתורים וקלות שימוש - בקרת אקלים, פנסי ערפל, מחשב דרך, אורות וכו'. באלפא זה הרבה יותר אינטואיטיבי ונגיש, בפוקוס צריך לפטר את המהנדס שהיה אחראי על זה. יחד עם המהנדס שהיה אחראי על תאי אחסון ומחזיקי כוסות בג'ולייטה.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו על הנדסת אנוש בפורד. אני נוהג בפוקוס טרום מתיחה.

בימים הראשונים היו דברים שנראו כפאקים, במיוחד שהשוותי לגולף שהייתה לי.

מיקום כפתור ההתנעה וגם כפתור הפנסים נראו כמו שנזרקו למקום הלא נכון.

אבל מזמן התרגלתי אליהם והם הפכו לאינטואיטיבים, כך שאתה לא מחפש אותם או מפעיל מחשבה כיצד להפעילם.

לפעמים מעברים מרכב מסויים לרכב אחר לצורך נסיעת מבחן מפקששים את זה. שעה נהיגה היא לא אינדקציה מספיק טובה לחיים משותפים.

 

עריכה: רומן הקדים אותי - גם בקרת האקלים פשוטה מאוד להפעלה והחיווי במסך המולטימדיה חוסך מבט למטה.

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכוונה הייתה למיקומי כפתורים וקלות שימוש - בקרת אקלים, פנסי ערפל, מחשב דרך, אורות וכו'. באלפא זה הרבה יותר אינטואיטיבי ונגיש, בפוקוס צריך לפטר את המהנדס שהיה אחראי על זה. יחד עם המהנדס שהיה אחראי על תאי אחסון ומחזיקי כוסות בג'ולייטה.

אוקיי, אז אנחנו מסכימים על הכל.

חוץ מהמהנדס של אלפא.

צריך לסרס אותו לפני הפיטורים, עדיף שלא יתרבה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא כן רואה אלטרנטיבה לפוקוס בליסינג, אוקטביה... כן היא משעמת, חלשה ופחות מהנה לנהיגה אבל המרווח מאחורה מפצה על זה.

בתור בעלים של פוקוס 2012, היא בהחלט כייפית אפילו עם הגיר המעצבן אבל המרווח מאחורה מגוחך, במילימטרים טוב יותר מסופר מיני מודרנית.

במאי נצטרך לבחור מחדש, אולי נסיעה קטנה בפוקוס החדשה תפתור לי את הדילמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנסיעה לא ניכר הבדל משמעותי בכוח, שכן המומנט דומה וכיול המצערת של הפוקוס יותר אגרסיבי מזה של הג'ולייטה במצב N.

רומן, הכוונה בנסיעה מנהלתית או גם כש"מתגרזנים"?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על הסקירה.

אני סתם שאלת תם - למה אתם כותבים "בחירה מעולה לנהגי הליסינג"?

הפורד הזאת היא לא קנייה טובה סתם ככה? הכוונה למה אתם ממתגים אותה בעיקר לליסינגים?

שואל ברצינות לגמרי. (אולי זה בגלל שמעולם לא היה לי רכב בליסינג מהעבודה?)

 

הבעיות של הדגם מלפני מתיחת הפנים "שחטו" את המחירון של הפוקוס, ולכן נראה שבשלב זה הרכב יותר רלוונטי ללקוחות שאינם רגישים לסחירות של הרכב - נהגי הליסינג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רומן, הכוונה בנסיעה מנהלתית או גם כש"מתגרזנים"?

 

יש לך ספק שרומן רק התגרזן? ;-)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הגיר המעצבן מסרס ומרגיש חלש בכל המעטפת ,ישנה אפשרות לבדוק

תוכנה לגיר...להרים טלפון ל TMC MOTORSPORT והגיר יתנהג אחרת...

ירגיש חזק יותר,פחות איבודי כוח,ימשוך יותר הילוכים ויהיה נגיש וטווח הפעולה של רגל ימין

ייתן את הטון ויעביר הילוכים מהר והחלטי יותר.

השינוי מורגש ושווה לרכבים שהגיר מסרס.

לדעתי בפחות מ 2000 ש"ח. שווה לרשום מייל למי שהעניין מציק לו...לכל רכב אוטומטי זה טופס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהשוואה לאלפא,

עשיתי סיבובון קצר באלפא רומנאו.

אני רק אומר דבר אחד - אם הייתי צריך להוציא כסף מהכיס הייתי קונה את הפוקוס. ההפרש בין המכוניות פשוט גדול מדי.

אם המכוניות עולות אותו הדבר התמונה מתהפכת ב 360 מעלות...אני עדיין הייתי בוחר בפוקוס.

הדבר היחיד שהיה מטה את הכף לטובת הג'ולייטה הוא שהיא לעולם לא תהיה נפוצה כמו הפוקוס.

עוד הבדל בין המכוניות, שעבורי היה משמעותי, הנהיגה באלפא היא 'עבודה', האלפא מחייבת אותך לעבוד. היא לא נותנת לך לשים על הילוך חמישי ולנהוג בנינוחות בסבבה שלך. אתה בא לעבודה. הפוקוס בהחלט מאפשרת לך נהיגה נינוחה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי את הסטיישן המפוארת השבוע על כביש 6,נסעתי לידה איזה 10 דקות ולא האמנתי למידת הצמיגים ההזויה שדחפו לה...מישהו שם באמת השתגע.

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתיבה משובחת,תודה רבה!

"כשנעבור לכתוב כתבות שמתפרסמות בלאשה, מבטיח שתהיה התיחסות האם החוטיני נכנס לי לתחת במושבים האלה והאם החומר ממנו עשוי הדש בורד שורט לי את הפרנצ' מניקור."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2765 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...