Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסיבת עיתונאים לובינסקי


קרמבו
שימו לב! השרשור הזה בן 2944 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 215
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יש מספיק רכבים ספורטיביים עם נתונים כאלה שנמכרים כאן. לא הייתי מגדיר את זה בצורה כזאת.

לא כולם חייבים להתיישר לפי מגאן CUP.

 

כשמדובר על הורדת 250 סוסים לכביש דרך הגלגלים הקדמיים, לא הייתי רוצה את זה אחרת, כלומר עם דיפ' פתוח ואיזשהו מדמה LSD אלק' בלבד.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

MURZILK,

כבר הסברתי, אך בשמחה אבהיר פעם נוספת: א. כן, יש מקומות שאומרים לך שיהיה מבצע בקרוב ותקבל את המחיר - אפילו בחלק ממותגי צ'מפיון. ב. כפי שהסברתי, אף שאולי זה ישתנה בעתיד, לובינסקי עורכים מידי פעם מבצעי חיסול עם "חבר", כך שאם המחיר הוא 140, סביר להניח שהוא בעצם משמעותית פחות. וזו אחת הסיבות לקיום מו"מ מולם. יש מעט מאוד יבואנים/מותגים שאין להם מבצעי חבר או הורדת מחירים אחרת, שמחייבת לקוחות פרטיים לעמוד על המשמר פן יגלחו להם פתאום 10+ אחוזים מהרכב.

 

בהקשר זה, זכור לי שבגירה התרעם על הנחה פחות גדולה שהעניקו סמלת, יבואן שבגירה כלל אינו רוכש מהם, בעוד שכאן מילא פיו מים. תמהני.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

kala, אתה מדבר על מחיר שהוא *אולי* יתאים ל308GT וגם זה לא בטוח בכלל.

 

אם צריך להגיע למישהו על המחירים המופרזים פה זה רק למדינה עם המיסוי המטורף על מכוניות. תוריד את המיסוי ותוריד את החובה על היבואן לבצע תקינות לבערך כל רמת גימור של הרכב (כי התקנות האירופיות או האמריקניות פחות טובות ולא מתאימות לארץ כמובן :|) ואז תראה פה מגוון רכבים וגם מחירים נורמלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

kala, אתה מדבר על מחיר שהוא *אולי* יתאים ל308GT וגם זה לא בטוח בכלל.

 

אם צריך להגיע למישהו על המחירים המופרזים פה זה רק למדינה עם המיסוי המטורף על מכוניות. תוריד את המיסוי ותוריד את החובה על היבואן לבצע תקינות לבערך כל רמת גימור של הרכב (כי התקנות האירופיות או האמריקניות פחות טובות ולא מתאימות לארץ כמובן :|) ואז תראה פה מגוון רכבים וגם מחירים נורמלים.

צודק

ברור שמה שמשפיע הכי הרבה על המחיר הוא המיסוי הדרקוני.

אבל שים לב לבר 72 שצודק.

המחיר של 140 ל208 הוא אולי לא סופי כי מה האמת יעשו במבצע שלחבר?

ולכן אני אומר שמי שהראה קודם את החחס בין ה208 לזו של ה 308 לא יכול להתעלם שיש מרווחים שאנחנו לא יודעים אותם וכן שיקולים נוספים כך ש ה 308 gti יכולה להימכר פה במחיר סופר אטרקטיבי לו ירצו בכך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולכם צודקים אם היה מדובר רק בסוכן, אבל מדובר כמובן גם במנהל אולם. אז אם הוא לא ידע, אולי זו בעיה של היבואן. בכל מקרה, אף יבואן לא באמת צריך אותי, יש עוד 1000 כמוני. אני מאמין, אגב, שהירידה ל- 145 כולל גג על הכביש, היתה לאחר שהבינו כי תהיה ירידת מחירים, אבל לא מסרו דיווח אמיתי אלא רצו להראות עאלק עוד הנחה. הבעיה, אגב, עם היבואן הספציפי הזה, היא שלך תדע מה יהיה במבצע "חבר" הבא.

 

 

כשתפסיק לחשוב שדופקים אותך וגונבים לך, החיים ייראו יותר טוב.

אולי זה משהו שהמנכ"ל החליט להצהיר עליו רק במסיבת עיתונאים? קרו דברים מעולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אפסיק לחשוב ככה - כשאתה תפסיק להיות תמים. מקובל? [אבל באמת שאני לא חושב ככה רוב היום; רק כאשר אני מגיע לרכוש רכבים ורואה כמה הרעה החולה של הליסינג, בצירוף הרעה החולה שנקראת אי-תחרות, משפיעה על הפרטיים] אתה? אני מניח שאתה לא מנהל משא ומתן כלל כאשר אתה רוכש רכב/דירה/סבון. אם אתה רוכש.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פאלו - אתה צודק ב-100%. יש משהו באנשי מכירות אבל, שאם יש להם יושרה מינימאלית (שים לב, לא גבוהה במיוחד :-) ), אזי הם יכולים להגיד, למשל, שים מקדמה ובשבוע הבא תקבל במחיר טוב יותר. אגב, כשאמרו לנו 151, התייעצתי עם מנהל אולם של יבואן אחר, לשמוע לדעתו. אמר לי - אין סיכוי שיורידו לך עוד משהו משמעותי אם כבר קיימו עימך משא ומתן. יומיים אחרי זה, כאמור, אבל יומיים מאוחר מידי, ירד המחיר ל- 145 בהצעה טלפונית נוספת, אחרי שלא קנינו ב- 151 ואמרנו שאנחנו מצפים לסביבת ה- 140. אגב, אולי לא היה נכון לשאול מישהו מצד המוכרים, אלא דווקא מישהו מצד הרוכשים, שהרי האינטרסים שונים בהקשר זה, למרות שמדובר בחבר - והייתי מוסיף אפילו חבר יקר ;-) [זה קצת כמו לשאול עורך דין אם אפשר לוותר על עורך דין בעת עריכת הסכם]

 

תשמע, בדרך כלל אני לא מסכים איתך, אבל הפעם אתה טועה [emoji6]

 

אנשי המכירות עשו את המקסימום שביכולתם לרצות אותך. זה שהחליטו להוריד מחיר מלמעלה - מאיפה הם ידעו? אתה חושב שמישהו ידע ולא סיפר לך?

 

יותר מזה, תהיה בטוח שאם היית שם מקדמה היית מקבל את המחיר החדש.

 

בשנת 95 קנינו 205 חדשה. חצי שנה אחרי זה בערך היבואן יצא עם מבצע של 4 שנות אחריות. שלחו לנו מכתב שגם אנחנו מקבלים.

 

בקיצור, זאת לא הסיבה לא לקנות מהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2015, ויש לי ספר רכב של אחרי מתיחת הפנים בעברית ושל לפני באנגלית ובשניהם כתוב אותו דבר.

אתה יכול להסתכל גם בעצמך בספר שנמצא באינטרנט.

 

בעל המוסך ענה לי.

ב-301, כל 120K פחות או יותר (סליחה על התשובה השגויה מקודם), מעניין מה ההבדל.

אולי תנאי הנסיעות?

אולי יש כמה סוגים של אוריה?

אני זוכר שהאוריאה באוטובוסים זו לא אותה אוריאה שממלאים בפרטיות.

מעניין.

רועי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני באמת שאוהב את ה-308GTI ומאחל לכולנו שלובינסקי יצליחו לייבא את הרכב במחיר שפוי. אבל באו נודה על האמת, כמה באמת ירכשו הוט-האצ'? יבואן שמתעסק עם מותג מרכזי (להבדיל מיבואן מותג יוקרה) יכול "להתאבד" על מחיר כאשר מדובר על דגמי מאסה בשוק מרכזי כמו סופרמיני או משפחתי. שוק ההוט האצ' מוכר בלחץ 200 כלים בשנה. זה פסיק בים. כלל לא בטוח שליבואן שווה לריב עם היצרן על דגם נישה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני באמת שאוהב את ה-308GTI ומאחל לכולנו שלובינסקי יצליחו לייבא את הרכב במחיר שפוי. אבל באו נודה על האמת, כמה באמת ירכשו הוט-האצ'? יבואן שמתעסק עם מותג מרכזי (להבדיל מיבואן מותג יוקרה) יכול "להתאבד" על מחיר כאשר מדובר על דגמי מאסה בשוק מרכזי כמו סופרמיני או משפחתי. שוק ההוט האצ' מוכר בלחץ 200 כלים בשנה. זה פסיק בים. כלל לא בטוח שליבואן שווה לריב עם היצרן על דגם נישה.

חס וחלילה לריב

כיום בגלל רמת המחירים פלח ההוט האצ' אינו גדול אבל שוב יש לו פוטנציאל גדול.

מדובר במשפחתית ספורטיבית עם 5 דלתות ותא מטען בגודל סביר בהחלט ובפיג'ו 308 אפילו טוב.

במחיר אטרקטיבי ביותר עם שיווק ופירסום שיגיע לכל בית אב בישראל תתפלא שיגיעו לפלח זה לקוחות מפלחים שונים .

מנכל לובינסקי רוצה להגדיל את המכירות ולכן אסור לו להתעלם מכל פלח ופלח ובטוח בפלח ההוט האצ' שיש לו פוטנציאל גדול לא ממומש ומבוזבז הרבה שנים בגלל רמת מחירים גבוהה מידי (מישהו אמר פוקוס ST) ומיעוט מתחרים.

נכון במחיר שציינתי קודם היבואן אולי לא ירוויח במרווחים שהם רגילים אבל ירוויח גם ירוויח הן מהמכירה, הן ממכירות פיג'ו 308 רגילה שה GTI תהיה מקדמת מכירות, הן מהמוסך המרכזי שלהם , מלקוחות חוזרים ממשדרגים (כמוני למשל) וכו'.

דלק מוטורס ,יוניון מוטורס וצמפיון מוטורס מוכרים בצרורות, לובינסקי צריכה להתאמץ יותר מה לעשות, ולכן עליה לעשות יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2944 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...