Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנועי פיג'ו ו- BMW


blackice
שימו לב! השרשור הזה בן 1299 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

התקינו את זה ב-308.

גם בסיטרואן C4 פיקאסו.

פיג'ו 3006.

 

הבעיה של המנוע, הבעיה העיקרית, היתה תקלה עם מותחן שרשרת התזמון.

פחות או יותר, אותה תקלה שישנה ברכבי VAG בעלי מנועי טורבו.

 

אם מחליפים לקיט משופר, אז התקלה חולפת.

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממש נגד כל מנועי הטורבו הקטנים האלה, זה פשוט דבר ממש לא נבון, לטעמי.

לשם איכות הסביבה וזיהום, מקטינים את המנועים ברכב, כמובן שזה אחרי תקנות חדשות של זיהום אוויר.

 

ואז לוקחים רכב כמו פיג'ו 508, סיטרואן C5, פאסאט, אוקטביה, יטי וכו'...

רכבים גדולים, מתקינים מנוע קטן עם טורבו לחיזוק ואז זה גורם למאמץ של המנוע כאשר הטורבו לא עובד וכאשר הטורבו עובד, הצריכת דלק עולה.

 

אחרי היטי, אני אשמח מאוד מאוד לחזור למנוע 1.6 ידני, רגיל, ללא טורבו וללא שום תוספים כאלה ואחרים.

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל התחושה הממכרת כשלוחצים על המצערת.... אין כמו טורבו. רק צריך לדעת לבנות את זה טוב. כמו שאמר פעם הגאון מוילנה: אתה מתחיל הכי מהר שלך ולאט לאט אתה מגביר: זה טורבו.

רוב הבעיות דרך אגב אינן בטורבו אלא בדברים מסביבו. צנרת דפוקה . הזרקה ישירה ומשתנה שגוררת פיח ובעיות נשימה. למנוע כמובן. לא לנוסע. למרות שבמנוע הזה גם הטורבו מתפרק פה ושם.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מרגיש משהו מרטיט כאשר לוחצים על הטורבו.

אל תשכח שעדיין מדובר במנועים קטנים שלא מסוגלים לעשות הרבה.

כמו כן, הטורבו זה לא אותו גודל ולא אותה עוצמה כמו ברכב ספורט.

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע מוגדש 1.6 בקופר S נותן יופי של רגש טורבו. ממליץ לך לקחת לנסיעת מבחן . המיני ממש כייפית ומפתיעה למרות היותה עמוסה בגימיקים ערסיים (טבעת אור רגישה סביב הרדיו) אבל אני מאמין שגם ב 308 של פיגו אפשר (בתוספת צ'יפ)לקבל מוי כיף.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ariel - אני לא יודע על מה אתה מדבר כ״כ.

א. המיני זה רכב קטן ועם המנוע הזה על 190-200 כ״ס - הוא זז יופי יופי וממש לא מתאמץ ביום יום (עד 3 אלף סל״ד).

ב. האוקטביה 1.2 TSI לדוגמא מרגישה פי 1000 יותר טוב מה1.6 שהיתה לפניה. זה אחלה פיט של המנוע לרכב והצריכת דלק מעולה! גם בטיולים שצריכים להכניס את הטורבו. אין מה להשוות בכלל לאיך שהרכב הזה נוסע לרוב המשפחתומיתיות 1.6

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ariel - אני לא יודע על מה אתה מדבר כ״כ.

א. המיני זה רכב קטן ועם המנוע הזה על 190-200 כ״ס - הוא זז יופי יופי וממש לא מתאמץ ביום יום (עד 3 אלף סל״ד).

ב. האוקטביה 1.2 TSI לדוגמא מרגישה פי 1000 יותר טוב מה1.6 שהיתה לפניה. זה אחלה פיט של המנוע לרכב והצריכת דלק מעולה! גם בטיולים שצריכים להכניס את הטורבו. אין מה להשוות בכלל לאיך שהרכב הזה נוסע לרוב המשפחתומיתיות 1.6

 

,תמיד יכולה להיות אי הסכמה בין אנשים, וזה דבר יפה בעולם, היכולת לדבר :).

 

א. בנוגע למיני, אתה לא יכול להשוות בין מיני לסקודה יטי או אפילו האוקטביה.

זה מנוע 1.6 ואלו מנועים 1.2...מקומות שונים לגמרי.

היטי והמיני, אותו משקל אבל זה מונע ע"י 1.2 וזה ע"י 1.6, לא בר השוואה לטעמי.

אתה מדבר על רכב עם 190-200 כ"ס ואני מדבר איתך על 105 כ"ס.

 

ב. אני עדין יעדיף בכל יום, מנוע 1.6 ידני, על פני 1.2 ידני טורבו.

מה שנקרא, ניסיתי, טעמתי ולא אהבתי.

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש כמעט 100,000 ק"מ ללא תקלת מנוע אחת C4 120vti

עם המנוע הקודם עברתי קרוב ל130,000 ק"מ ללא תקלות מנוע. C4 2L 143HP

לא יצא לי לשמוע על תקלות במנוע 120vti גם בפורומים בחו"ל.

חבל סתם להשמיץ מנוע אמין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שנים מאוחר יותר...
בתאריך 9.12.2015 בשעה 11:15, רועי עוזרי כתב:

לא יודע מה ב- BMW, הבנתי שיש קצת שינויים, אולי לא, אבל לא יצא לי לעבוד עליהם.

אבל על המנועים שנמצאים בפיג'ו סיטרואן, יצא לי לעבוד לא מעט, אפילו די הרבה, וזה פשוט מנוע זוועה.

שהוא עובד טוב הוא מדהים.

אבל כמות הרכבים שראיתי שנכנסים למוסך, ובאיזה קילומטראז', והתיקונים האלו חוזרים על עצמם במהלך חיי הרכב,

ומאוד יקרים, יצא לי להבין שהמנוע זוועה.

יעני שאלה המנוע של פיג'ו 207 לא טוב זה ששיך לבמוו

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1299 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...