Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברי פורום יקרים,

סיפור קצר שקרה לי היום, אשמח לתגובותיכם, וגם אולי לעצותיכם ממה זה יכול היה לקרות:

בעודי נוסע לי בכביש 5 לכיוון אריאל, עברתי את מחסום העיר, וכמאה מטר משם הבחנתי

שעשן יוצא לי מתחת להגה. מד החום היה תקין והיה ממוקם בדיוק על חצי. עצרתי, יצאתי החוצה,

הבחנתי שמכסה המנוע כולו עטוף בעשן, פתחתי את מכסה המנוע (מעשה לכאורה לא חכם), ומה

שראיתי לתדהמתי הייתה שריפה גדולה, ואני מתכוון לאש עצבנית ביותר ! מכסה המנוע התעוות קליל !

כל החלקים בפנים נשרפו, זה כולל את כל הצינורות, רדיאטור, קרבורטור, כנראה שיש גם נזק

לא קטן למנוע (אני עדיין לא בטוח). רצתי למחסום, הזמנתי מכבי אש שהגיעו תוך פחות מדקה,

וכיסו לי את כל האוטו בלבן ממטף הכיבוי הענק. אמרו לי שעוד דקה או שתיים האוטו היה מתפוצץ

אם רק הדלק היה "מריח" את האש. זו הייתה חוויה מפחידה ביותר. משטרות באו כדי לסגור את הכביש

מחשש שהאוטו אכן יתקלח, למזלי זה לא קרה.

נתונים:

מאזדה שימי תבורי 323F 1992.

נסיעה רגועה 90-100 קמ"ש.

שמן, מים, מים במצבר, כל מה שרק אפשר בדקתי יום לפני והכל היה תקין.

דלק - יותר מחצי מיכל.

שאלות:

1. ממה זה יכול היה לנבוע ?

2. מדוע סוכן הביטוח אומר לי שהביטוח המקיף לא מכסה נזקי פנימיים ? (כן כן, יש לי מקיף על אוטו כזה.... תצחקו)

3. למה רק לי זה קורה ? (כאן יש להוסיף שלפני חודש נרגמתי באבנים ע"י ערבים מהכפר השכן לאריאל, שעשו לי נזק של 2500 שקל פחחות, אשר המדינה שילמה).

אודה לתשובותיכם,

אורן.

פורסם

1. נזילת דלק וכו'.

 

2. לא יודע - למיטב הבנתי שריפה מכוסה בפוליסה , בדוק את הנוסח , והתייעץ עם סוכן נוסף או מישהו שמבין.

3. אנא עארף ? החלפת מזוזות באוטו ? חיטטת באף ברמזור ? שיגלת עיזים ? התחייבת לארח את מרפי לשבוע?

פורסם

ואם אכן קצר חשמלי,

האם יש קשר לרדיו-דיסק, 2 מגברים וסאב ? ז"א, עומס על המצבר ?

למרות שלא ראיתי שקרה משהו למצבר.

WHAT THE FUCK ????? מה הסיבה לעזאזל ????

פורסם
אפשר שאלה?

למה המדינה צריכה לשלם לך על תיקון הרכב בגלל שנרגמת באבנים מעבר לקו הירוק?

נא לא לפתוח ויכוחים פוליטיים. אין אזהרות נוספות.

פורסם
אפשר שאלה?

למה המדינה צריכה לשלם לך על תיקון הרכב בגלל שנרגמת באבנים מעבר לקו הירוק?

מס רכוש מכסה נזקים הנגרמים מפעולות טרור (אבל לא הייתי ממליץץ לאף אחד להזקק לשירות שלהם)

 

לפני שנים זרקו בקבוק תבערה על הרכב של בן-דודי בחניה של האוניבסיטה בהר הצופים ולרוע מזלו מישהו כיבה את האש לפני שהרכב נשרף כליל, כך שכל תא הנוסעים נשרף וכל השאר נשאר שלם.

 

מס רכוש התעקשו לא להכריז על הרכב כאובדן מוחלט, והחליטו לתקנו - דבר שבסופו של דבר היה לא כדאי לכל הצדדים - עלות התיקון בפועל היתה 200% מערך הרכב (שאחרי התיקון נמכר בערך ב-50% מערכו) וכמו שאמרו כבר חכמינו - לך תבנה מדינה....

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
חברי פורום יקרים,

.............

3. למה רק לי זה קורה ? (כאן יש להוסיף שלפני חודש נרגמתי באבנים ע"י ערבים מהכפר השכן לאריאל, שעשו לי נזק של 2500 שקל פחחות, אשר המדינה שילמה).

אודה לתשובותיכם,

אורן.

חבר יקר,

לא רק לך זה קורה. אנא קרא את הסיפור שקרה לי בפברואר 2004:

 

http://www.netcar.co.il/forum/la.asp?ix=58228&lb=0

אגב, הביטוח לא מכסה על שריפות שנגרמו מקצר. היה לי ויכוח שכמעט הגיע להליכים משפטיים כנגד סוכן הביטח וחברת הביטוח שלי.

פורסם
אפשר שאלה?

למה המדינה צריכה לשלם לך על תיקון הרכב בגלל שנרגמת באבנים מעבר לקו הירוק?

קודם כל בוא נתחיל מזה שאני לא גר מעבר לקו הירוק, כי מטון דבריך מצטיירת התמונה שאני מתנחל.

שנית, על אחת כמה וכמה מגיע לי שהמדינה תתקן לי את האוטו כי אני לא גר בשטחים !

ושלישית, אם היו זורקים עליך אבנים, מעבר לקו הירוק, היית חושב אחרת.

רביעית, מה לעשות שאני לומד באריאל.... אם היו תוקעים אותה במקום אחר זה לא היה קורה.

כאן נגמר הוויכוח הפוליטי.

פורסם

לא בהכרח מדובר בקצר אצלך. מה שלדעתי כן יכול להיות יותר ריאלי הוא הקרבורטור.

במצבים מאוד חריגים, אדי דלק חוזרים חזרה דרך הקרבורטור לכיוון הפילטר. הם מגיעים חמים מאוד ומספיק גם קצת חשמל סטטי כדי לגרום להם להתלקח. זה קורה! כבר שמעתי על לא מעט מקרים כאלה, וכולן היו בעלות קרבורטורים. כדאי לך להתייעץ עם מומחה לקרבורטורים בנושא, בייחוד אם הביטוח לא מפצה על נזק כתוצה מקצר - אתה יכול לנסות להוכיח שלא קצר גרם לשריפה...

פורסם
לא בהכרח מדובר בקצר אצלך. מה שלדעתי כן יכול להיות יותר ריאלי הוא הקרבורטור.

במצבים מאוד חריגים, אדי דלק חוזרים חזרה דרך הקרבורטור לכיוון הפילטר. הם מגיעים חמים מאוד ומספיק גם קצת חשמל סטטי כדי לגרום להם להתלקח. זה קורה! כבר שמעתי על לא מעט מקרים כאלה, וכולן היו בעלות קרבורטורים. כדאי לך להתייעץ עם מומחה לקרבורטורים בנושא, בייחוד אם הביטוח לא מפצה על נזק כתוצה מקצר - אתה יכול לנסות להוכיח שלא קצר גרם לשריפה...

תודה ידידי היקר לי כאח (אני אשאל את אמא, יכול להיות שיש מצב), לקחתי את עצתך.
×
×
  • תוכן חדש...