Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
באחריות לרוב יש הסכם כתוב מראש.

ולכן הגנת הצרכן לא תקפה בנידון...

בחלק מהפעמים ראיתי שהאחריות תקפה אך ורק על פגמים שנוצרו עקב משלוח, וקבלת מוצר פגום.

ואיננה קבילה בנוגע לשריפת אלמנטים, בגלל כיוונון לקוי, או בלאי ..

זה בדיוק מה שאמרתי שבדרך כלל אין אחריות על נזקים שהמשתמש קשור אליהם.

( לי אישית החליפו למרות שאני הייתי אשם )

פורסם
באחריות לרוב יש הסכם כתוב מראש.

ולכן הגנת הצרכן לא תקפה בנידון...

צמד המשפטים הללו הם טעות מוחלטת.

 

אז מה אם יש הסכם? - יש אפשרות שיהיו בו גם תנאים מקפחים שיעמדו בסתירה לחוקי הגנת הצרכן ויתבטלו.

 

אין דבר כזה שהסכם יפקיע את החוקים.

 

זה שמופיעים סעיפים שאין הגנה מקרים מסוימים כגון נזק של הצרכן למוצר - מצב זה כלל לא עומד בסתירה לחוקי הגנת הצרכן.

וזאת - כשם שיש צורך להגן על הצרכן - לא רוצים לפגוע יתר על המידה במשווק/מוכר/יבואן או מי שזה יהיה.

פורסם

כמובן שזאת היתה כוונתי אברי, לא טענתי אחרת..

אם -לא- היה הסכם מראש. והיו מספרים לך שהמוצר באחריות, זה היה "מובן מאליו" שברוב המקרים הפוטנציאלים, הוא יוחלף, או יתוקן ..

ולכן ציינתי זאת.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...