Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, אני מקווה שתוכלו לעזור לי

לפני חודש קניתי יונדאי איי 10 2009 יד שניה מחברת ליסינג, הרכב היה בבעלות פרטית לפני ואני יד שניה.

הנעילה של הרכב היא עם מפתח בלבד.

פרצו לי לרכב פעמיים בשישה ימים.

פעם ראשונה ממש קרוב לכניסה לקניון (היה בערב)

פעם שניה בחניון של העבודה (משעות הבוקר עד אחר הצהריים)

בשתי המקרים לא שברו חלון, אני חושב שיש להם מפתח משוכפל כי האוטו גם היה נעול שחזרתי

ובשני המקרים לקחו ציוד מהתא כפפות ומהתא מתחת לרדיו דיסק.

מה לעשות? יכול להיות ששמו לי איתורן על הרכב ויודעים טיפה הוא נמצא בכל רגע?

יכול להיות שסימנו לי אותי עוד בחהרה שממנה קניתי?

איך אני יכול לפתור את זה?

תודה

פורסם
.

פעם ראשונה ממש קרוב לכניסה לקניון (היה בערב)

פעם שניה בחניון של העבודה (משעות הבוקר עד אחר הצהריים)

 

משתתף בצערך! זה מבאס, מלחיץ וגורם להרגשת תסכול...

באיזה איזור בארץ זה קרה?

פורסם

הכי טוב יהיה להחליף צילינדרים.

העלות לא קטנה אבל.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

פרצו לי פעם אחת בקניון איילון ממש קרוב לכניסה ופעם שניה בחניון של העבודה ברמת החייל

קיבלתי מהחברה רק מפתח אחד.

הגיוני שישכפלו מפתח בלי לגנוב את הרכב? המשטרה אמרה שזה מקריות אבל אין מצב

פורסם

רכבים מגיעים עם 2 מפתחות לפחות, חלק אפילו עם 3. אם קיבלת רק 1, יש סיכוי גדול שהמוכר או מי מטעמו מעורב בפריצות.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם
רכבים מגיעים עם 2 מפתחות לפחות, חלק אפילו עם 3. אם קיבלת רק 1, יש סיכוי גדול שהמוכר או מי מטעמו מעורב בפריצות.

 

אני חושב שאם זה היה מכוון פשוט היו משכפלים, הרבה יותר פשוט וללא תקלות (לא צריך אימובילייזר כי לא גונבים).

פורסם

החלפת מפתחות עם האימובילייזר שמקודד להם (למקוריים אחרים) יקרה מאוד ועם עבודה יכולה להגיע לאלפי שקלים. אולי עדיף קודם להתקין אזעקה פשוטה עם גלאי נפח + מצלמה סמויה בתוך הרכב שגם תרחיק אותם מייד לאחר שיפתחו את הדלת ואולי גם תקליט אותם בורחים.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

×
×
  • תוכן חדש...