Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט התקנת מערכת SQL - שרשור מתעדכן


sharkol
שימו לב! השרשור הזה בן 3237 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יפה מאוד בהצלחה בהמשך הפרויקט

Head Unit: Pioneer DEH5450SD amp1: sierra f250.4 amp2: dc audio monoblock 2.0k alternator: 120amp Battery deep discharge: xs power 6500 Wiring: 0 gage knu consept

VW Golf MK3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 122
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

באמת נראה פרוייקט רציני ! אני חושב שבאים 6 רמקולים בילד אין - אצלי זה 2 בדלתות הקדמיות , 2 טוויטרים , ומאחורה בדלתות עוד 2

דרך אגב נתקלתי גם בכפתור האדום ופשוט החזרתי את הכיסוי למקום

בהצלחה בהמשך מחכה לעידכונים

C200k W204 & C180k W203 coupe

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי את ההתקנה של המגברים

פתרון יפה מקורי וחוסך מקום.

אני אישית לא הייתי מוותר על הגלגל ספייר אבל יצא יפה מאוד!

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה כן - יחסית למה שהולך לארץ נדיר ואולי באמת התקנה ראשונה מסוגה.

 

נדיר - לא - בארה"ב זו שיטת התקנה מקובלת, רבים שם מוותרים על הגלגל הרזרבי בגלל שיש להם ביטוח רכב שכולל שירותי חילוץ וגרירה עם SLA (עמידה בזמנים) טוב או שהם משתמשים בצמיגי RUNFLAT

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השיקול לוותר על הגלגל רזרבי נבע מהסיבה שבמשך 10 שנים לא היה לי מעולם פנצ'ר (עד לפני חודש ).

וגם כי אני משלם כמעט 6000 שקל ביטוח מקיף+חובה, שכולל, גם אם אני רוצה וגם אם לא, שירות VIP שקר כלשהו שכולל שירותי דרך וחילוץ.

אז אמרתי גם למה שלא נשתמש בזה בעת הצורך, לא רציתי ולא חשבתי שאני ישתמש בזה כל כך מהר. הם מתחייבים להגיע תוך שעתיים מרגע הקריאה, בפועל הגיעו תוך 40 דקות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקסימום שים את הגלגל ספייר במושב שליד הנהג (-: .

ניראת התקנה מעניינת בטוח שתהנה ממנה .

hu:eclipse 7200 MK II ,amp:image dynamics q450.4+boston gt28+mono rockford 1501bd,comp:duble hertz mlk165+midrange hl70, subwoofer:fi q15

:evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון מספר 5:

 

כבר בשלבי התכנון, אחרי שהגעתי להחלטה על מיקום המגברים, התחלתי לדאוג לנושא הקירור וההוצאה של האוויר החם, בכל זאת 3 מגברים שוכבים דיי קרוב אחד לשני, במקום סגור. זה מתכון לאסון במידה ואחד מהם מחליט להשתגע ולהתחמם. למרות שגם ידעתי שאני לא אנצל את המגברים עד הסוף.

המונו יעבוד על 4 אוהם - שזה אומר בערך 40% מההספק המירבי שלו.

הרוקפורד יעבוד רק על 2 ערוצים ב4 אוהם - גם 40% בערך.

האטון גם יעבוד בערך על 50% מההספק שלו.

 

למרות כל הנ"ל, אני לא אוהב לקחת סיכונים. עלו לי כמה רעיונות לנושא הזה, חשבתי בהתחלה למשוך צינור מפתחי האוורור האחוריים של המזגן, בתוספת מאוורר קטן שיפזר את האוויר, זה הפתרון האולטימטיבי לדעתי - אבל לא הכי פרקטי.

אחרי התייעצות עם סרול, הוא זרק לי שיש מאווררים מיוחדים שמיוצרים ע"י חברות כמו סטינגר וסקורפיון, שמייצרות ציוד להתקנת מערכות בעיקר.

התחרות כאמור היתה בין המוצר של סקורפיון, למוצר של סטינגר. סקורפיון עלה 16 דולר, סטינגר עלה כפול.

ניסיתי קצת להבין מה ההבדלים ביניהם, קראתי את המפרט הטכני והוא היה זהה, לאחר חיפוש מעמיק, הבנתי שההבדל העיקרי הוא בעוצמת הרעש שמפיק כל מאוורר. הסקורפיון אמור להיות רועש, הסטינגר שקט יותר בצורה משמעותית.

 

לבסוף החלטתי ללכת עם הסקורפיון, הזול יותר, מהסיבה שזה הולך לשבת בתוך הבגאז ואין מצב שאני ישמע אותו.

בנוסף למאוורר הזה, הלכתי לאייבורי ורכשתי עוד שני מאווררים קטנים שתפקידם יהיה לינוק את האוויר מהסביבה של המגברים.

 

הציוד שהשתמשתי בו לצורך ההתקנה:

2 מאווררים בקוטר 10 ס"מ

מאוורר מוארך של סקורפיון באורך 20 ס"מ

ריליי + כמה חוטים.

 

זוכרים שהתקנתי את המגברים, המונו כולו בעצם נמצא באוויר, ולא נוגע בפלטה? זה היה בדיוק המקום שבו נכנס המאוורר של סקורפיון.

הוא יושב מאחורי כל המגברים, ודוחף את האוויר לכיוון האטון שנמצא מקדימה. ומשם ממשיכים שני מאווררים שבעצם מוציאים את האוויר החוצה.

 

למי שלא יודע איך עובד הריליי ולמה צריכים אותו:

הרעיון הוא שהמאווררים ידלקו כאשר נדלק ה HU, מה שאומר שצריך לתת להם פקודת רימוט מה HU, הבעיה היא שהמתח שעובר ביציאת הרימוט של ה HU הוא מאוד נמוך, ולא יכול להפעיל 3 מאווררים, הוא נועד רק כדי לתת פקודה להידלק.

לריליי עצמו יש 4 כניסות\יציאות:

1. רימוט - מחברים לכניסה הזו את הרימוט של הHU שנותן את הפקודה להידלק

2. מתח 12V - כניסה של מתח מהמצבר.

3. יציאה מתח 12V - יציאת מתח לכל המקורות, המאווררים במקרה שלנו

4. הארקה.

 

כך בעצם המאווררים מקבלים את המתח שלהם מהמצבר ולא מה HU.

 

לאחר ההתקנה הבנתי באמת כמה המאוורר הזה מרעיש, כאשר הרכב כבוי זה נשמע כמו קטנוע קטן שיושב בבגאז, אבל כאשר הרכב מונע אני בכלל לא שומע אותו. אני מניח שכאשר מתקינים את המאוורר הזה על המושב האחורי, אי אפשר להתעלם ממנו וצריך לקחת את זה בחשבון. כמות האוויר שהוא דוחף באמת מרשימה, ומה שעושה אותו כל כך מיוחד זה המבנה שלו, צר וארוך.

e0652e8de2ed7e74b501795c1b62b85a.jpgd1afd2771f9e461bc07ebcb7c0c28832.jpg88b1e5b4d73b88470158ef3c681182bf.jpgd92a0e265ea582ca0cde2b54a4c8732e.jpg5141c405f5ddcbeb589f214c550a2963.jpg90cc99926f37bf17425ad1f47120b96e.jpg472e0b54e62e2c36e7f893bee9f24719.jpg34b023003613d635afed5c7e13825857.jpga167ae5f24cde95843bebc62489852b5.jpg

עריכה אחרונה על ידי sharkol
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה מאוד, עוד עוד עוד :) - כמה עצות ופתרונות לבעיית הרעש

 

תצבע את הגריל של המאווררים לשחור - למטרות אסטיקה בלבד. כרגע הם נראים לא מתאימים בכלל.

 

לבעיית הרעש יש לך את הSMD-TM1 - זה בעצם מוצר שמפעיל את המאווררים כאשר הטמפ' שאתה בוחר מגיעה.

 

זה לא ישתיק את המאוררים, אבל המאוררים לא יפעלו כל הזמן, וכבר אתה חוסך ברעש לא רצוי.

 

סרטון -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למאווררים האלה קוראים crossflow השתמשתי באחד כזה של סטינגר לקירור הcarpc שלי בזמנו ועשה עבודה טובה, אבל גם הסטינגר היה שמיע בזמן שהיה שקט מוחלט ויש לך רכב שקט למרות הכל. מקווה שזה לא יהיה משהו שיהיה גורם מפריע.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן הם נקראים crossflow.

 

תודה על העצות אבל הרעש לא מפריע לי, כמו שאמרתי, ברגע שהרכב מונע אני לא שומע אותו, במיוחד שמשהו מתנגן.

אבל אפשר לשמוע אותו מזמזם כאשר אני מדליק את המערכת שהרכב כבוי, ומתנגן משהו בעוצמה נמוכה.

רציתי רק לציין את העניין במידה וזה יכול לעזור למישהו בעתיד.

 

לגבי הגרילים, זה נראה קצת מנצנץ בגלל הפלאש, בפועל זה פחות. אבל אתה לא הראשון שאומר לי לצבוע לשחור.

כרגע אני עדיין בהתלהבות של ההתקנה, נושא האסתטיקה של הבגאז לא ממש מטריד אותי, אולי בעתיד נצבע את זה.

עריכה אחרונה על ידי sharkol
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפתרון של חיישן חום שמפעיל את המאווררים הוא מצויין

אבל אפשר למצוא חיישן כזה בגרושים ולהסתיר אותו.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

העבודה שלך מאוד מצאה חן בעיניי. מתוכנן ואיכותי- כמו שצריך.

מתכלה מתחת לכיסוי:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן הם נקראים crossflow.

 

תודה על העצות אבל הרעש לא מפריע לי, כמו שאמרתי, ברגע שהרכב מונע אני לא שומע אותו, במיוחד שמשהו מתנגן.

אבל אפשר לשמוע אותו מזמזם כאשר אני מדליק את המערכת שהרכב כבוי, ומתנגן משהו בעוצמה נמוכה.

רציתי רק לציין את העניין במידה וזה יכול לעזור למישהו בעתיד.

 

לגבי הגרילים, זה נראה קצת מנצנץ בגלל הפלאש, בפועל זה פחות. אבל אתה לא הראשון שאומר לי לצבוע לשחור.

כרגע אני עדיין בהתלהבות של ההתקנה, נושא האסתטיקה של הבגאז לא ממש מטריד אותי, אולי בעתיד נצבע את זה.

 

אז כנראה שההבדל ברעש הוא מזערי - עשית החלטה טובה לחסוך כאן בכסף.

 

כשהמנוע מונע - גם אצלי, כשמדובר במנוע בנזין מאוד שקט - כבר לא שמעו את זה, אצלך - כאשר המנוע מונע ואתה בסרק - שומעים קצת שזה מנוע דיזל אז בכלל אין סיבה שתשמע את המאווררים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בני, זה מנוע דיזל הרבה יותר שקט - בכלל מנועי הדיזל אחרי 2009-10 שקטים יותר - תוסיף את זה לרכב עם בידוד מאסיבי ולמעט טיפה טרטור ועמידה ברמזור המרצדס הזו שקטה, שקטה מאוד.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3237 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...