Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה!

באיזור שאני גר בו לא כדאי להתקין מגבר\סאב באוטו - הוא לא ישאר שם יותר מדי זמן..

מישהו יכול לתת הצעה לרמקולים אחוריים+קומפוננטים שיוכלו לספק כמות נדיבה של באס?

 

תשובות כמו "זה לא אפשרי" זה לא מה שאני מחפש - זה שלכל חבר פורום שני פה יש איזה סאב בבגאז' והוא נהנה מבאס מטורף, אז אני לא מתכוון להגיע לבאס של סאב כי אני מניח שזה באמת בלתי אפשרי.

אני מתכוון לרכיבים הנכונים שבעזרתם אני יקבל את הכמות הכי נדיבה של באס שאפשר להוציא ללא מגבר וסאב.

 

תודה רבה רבה רבה לעונים- נאור.

כבר לא 205, גם לא 106...

Golf Generation 2002

פורסם

הכי הרבה בסאב שמעתי מקנווד - אבל זו רק דעתי

 

 

אם תבנה תיבות קטנות לרמקולים, תקבל יותר באס

 

ובנוסף, אם תקנה מגבר 4 ערוצים ותתקין אותו מתחת לכיסא הנהג, תוכל לנצל הגברה יותר טובה בפחות השקעה.

 

מגבר 4 ערוצים עם זוג 6*9 של קנווד תוכל למצוא ב1700 כולל התקנה

פורסם

אני מעדיף שלא להגיע למצב שיהיה לי מגבר באוטו, ובכלל אני מעדיף גם לשים קומפוננטים

כבר לא 205, גם לא 106...

Golf Generation 2002

פורסם

אז קומפוננט מקדימה,

 

6*9 מאחורה או יותר טוב יהיה 7*10 אם תמצא בזול,

את האחוריים תחתוך ע"י קבל לתדרים היותר נמוכים, אך לא נמוך מדי כדי שתשמע אותם,

 

ועצה שלי - בנה להם תיבות כדי שתקבל יותר באס.

 

אלון.

פורסם
העיניין עם התיבות - רעיון מעולה

אני ישתמש בו! תודה גבר!

אם אתה לא קונה סאב ומגבר רק בגלל העניין של הפריצות

אז להוסיף תיבה ל 6X9 זה ממש טיפשות כי זה יביא גניבות ממש מהר !

 

בקשר לאחוריים אני קניתי לפני חושג מסאונד FX רמקולים של סאונד סטורם 500 וואט הבנתי שהם 150 RMS

 

לא שמעתי אותם עם מגבר עדיין אבל ללא מגבר הם פשוט עושים את שלהם ממש איכותיים ובאס מצויין !

×
×
  • תוכן חדש...