Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש פה מישהו עם נסיון קניה מבלו סקיי ליסינג?


system_x
שימו לב! השרשור הזה בן 3945 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מתעניין בדגם מסויים שיש להם כמה רכבים ממנו למכירה, מעוניין לדעת אם מישהו פה התנסה עם החברה הזאת לטוב ולרע?

אני מתעניין בפיאט 500 ידנית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאני מקבל רכב חילופי זה מהם.

מהתרשמותי כלקוח המכוניות לא מתוחזקות טוב.

בכל פעם שאני מקבל מהם מכונית אני צריך למלא אויר למשל.

המכוניות נראות ומרגישות הרבה יותר זקנות ובלויות מגילן האמיתי.

בדוק בזהירות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח אם תוכל לפרט לגבי התחושה של תחזוקת הרכב.

כשאני חושב על זה, בשנה האחרונה בגלל שאני בלי רכב יום יומי יצא לי להשכיר כמה וכמה פעמים רכבים מקל אוטו, הדבר בין הראשונים שהייתי עושה זה לנסוע למלא אויר בצמיגים, כמה שזכור לי כל פעם היה חסר, לפעמים יותר ולפעמים פחות, לומר שלדעתי זה משליך על כל החזקת הרכב? אינני יכול.

לנפח אויר זה נציג שפשוט צריך לנסוע עם כל רכב לעמדת ניפוח, תחזוקת רכב מכנית זה נטו מוסך.

כמובן שאשמח אם תוכל להצביע על דברים...

 

תודה!

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי מעבר למה שכתבתי.

נקודת המבט שלי היא כזו, זה לא משנה מי אמור למלא אויר בצמיגים. זה חלק מהתחזוקה. אם מחפפים בדבר כזה פשוט לך תדע מה קורה בדברים החשובים יותר.

בדיוק מאותה סיבה לא אקנה בחנות מלוכלכת למשל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הגיון במה שאתה אומר אבל אצלי בראש זה מתחלק בצורה שונה ועל כך לא הייתי פוסל.

 

בעלים פרטי של רכב דואג לנקיון הרכב, לשמירה על פנים וחוץ הרכב, על עשיית טיפולים בזמן ועל לחץ אויר לעומת זאת מי שאחראי על החזקה טכנית של הרכב זה המכונאי המטפל ברכב, ז''א שאם הבעלים ידאג למסור את הרכב לטיפול בזמן ולמוסך איכותי הרכב ככל הנראה ישמור על אמינותו המכנית גם אם הוא יסע עם 10PSI פחות בצמיגים.

 

כמו הדוגמא של האדם הפרטי כך גם חברת הליסינג, הרכב מטופל מהבדיקה שלי במוסך מורשה על פי ספר רכב, אם העובדים הזוטרים לא מוסיפים בקפידה לחץ אויר, לא מנקים היטב את הרכב וסתם לדוג' לא מחליפים ווישרים בזמן זה לא אומר שהצד המכני של הרכב מוזנח, מבחינתי זה אומר שהחברה צריכה להעסיק עובדים מעט יותר טובים ולהעלות מעט את הרף אך זה לא פוסל רכב בהיבט המכני.

 

אגב גם מקל אוטו קיבלתי כמה פעמים רכב עם איזה עטיפה של שוקולד בפנים או עוד הפתעות, מעט לא נעים אך לא אומר שלא אחזור אליהם בגלל זה, המחיר טוב ובינינו אני חושב שזה הרמה הממוצעת בארץ.

 

מה שאני מחפש בתגובות שיגידו לי לגבי אמינות החברה, שקיפות החברה, מימוש האחריות אם מישהו נתקל בבעיה.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3945 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...