Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מישהו יודע איך אני משתמש שם באייפון? כלומר שיחות פנים (תאילנד-תאילנד, עם חברים שנמצאים שם) לשיחות חוץ ועד לאינטרנט לוואטאפ.

יש סים של כמה חברות. לא הוצאתי אפילו שיחה אחת רגילה. הכל דרך ה3G. הוא מספיק לשבוע (זה מוקצב בזמן) . עולה 300 באט. אינטרנט עובד יפה מאוד.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
דור, כמי שטס לא מעט (והיה טס על בסיס שבועי כמעט) - וכמי שגם נמצא בנתב"ג על בסיס יומי, לעולם (אבל לעולם) לא נתקלתי בחבר'ה מהמכס בעמדת ההצהרה (ביציאה מהארץ כמובן). מתקשרים למספר - לא עונים. ואם עונים - לא מגיעים. כמו לדבר לקיר...

 

התייאשתי לנסות ולהצהיר. חבל על זמני - יושבים להם שם במכס חבורת אוכלי חינם. יושבים להם ללא מעש כל היום, טוחנים מזון בלי סוף, מגדלים כרס ומנסים למצוא את הטרף הבא שלהם. ראית פעם איך נראית עמדת מכס בגרמניה / אוסטריה? הכל מצולם, אין שם בכלל אנשים (רק סמויים מסביב שבודקים את השטח). מי שנראה להם חשוד - נעצר עם צאתו ממעבר המכס. קל, פשוט ויעיל.

 

אני יוצא מהארץ עם צילום קבלות רכישה מקוריות (עליהן כמובן יש את הפרטים הדרושים: שמי המלא, תאריך רכישה וכדומה) - וסה טו. ככה אין שום "פחד" להתפס. שיעצרו אותי - SO WHAT? הציוד נרכש בארץ - יש קבלות, יש הכל. הם מקסימום יבזבזו לי 5 דקות מזמני - וזהו.

ואיך תוכיח על ציוד יד שניה?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

נעצרתי במכס בינואר לפני שנתיים. המוכס החליט שה-50D שלי חדשה לחלוטין (הפסיקו לייצר אותה בסוף 2011, ואני קניתי אותה בסוף 2010). פתח את התיק, התרשם מהתיק עצמו, התבונן בעדשות - והחליט שהכל חדש לחלוטין ושהציוד "לא נראה משומש" - ומכוון שלא היו עלי שום קבלות, הוא החליט שעלי לשלם - מבלי לתת לי להגיב על דבריו. כמובן שהוא היה "נחמד ואדיב" שהוא עשה לי 20% עקב היותי עובד השדה.

 

ניגשתי אליו, הוא מילא דו"ח על כל הציוד, עשה חישובים וחשבונות - נתן לי את הדו"ח הסופי ואמר לי לשלם במידי או שהציוד מוחרם. נתתי לו כ. אשראי, שילמתי את הדו"ח המנופח שהוא תקע לי (אחרי ההנחת "עובד שדה"), פניתי לעו"ד (במקרה חבר פורום יקר), הגשתי לו את קבלת התשלום למכס והצגתי בפניו ראייה המעידה כי הציוד מבוטח בתכולת הבית כשנתיים אחורה. לבסוף הוחזר לי כמעט כל הסכום (גבו ממני כ-500 ש"ח על אי הצהרה, או חרטוט כזה או אחר. בלוף שהוא - שיחנקו עם הכסף). אז לשאלתך - כך הוכחתי (לבסוף) שהציוד אכן משומש.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אני מעדיף לחתום על הטופס ההוא,

בנתיים כבר 4 טיסות מילאתי את זה וזה עובד.

 

אף פעם לא קרה שלא היה עובד. היה פעם עובד שלא רצה לחתום כי אין קבלות. התקשרתי לאחמ"ש שלו, קצת רעש וצעקות תוצרת ישראל, האחמ"ש לא מבין למה הפקיד שלו עושה בעיות, בסוף הוא חתם כמו גדול.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מישהו יודע עד כמה המצב חרום שהוכרז בבנקוק משפיע על התירות ועל השדות תעופה?

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:


×
×
  • תוכן חדש...