Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4662 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכשיר סלולרי, כמו כה הרבה מוצרים, הוא שלם שגדול מסך חלקיו. החלקים פה לא מאוזנים ויותר מכך, השלם - חווית השימוש, הנדסת האנוש, איכות החומרים וכו' הם נעלם גדול; שלא לדבר על אחריות מוצר.

:idea:
  • תגובות 233
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
hwgeek- מאיפה הזמנת את המכשיר? אני בדיוק מחפש אחד לאמא שלי.

הכי חשוב יש עברית וGPS?

 

כולכם מוזמנים להיכנס לפורום שהוקם במיוחד למכשירים הסיניים וליקרוא ביקורות/המלצות/חנוייות מומלצות ועוד:

http://iandroid.co.il/forum/forum71.html

 

אני גם פעיל שם באותו המישתמש.

 

בעיקרון הW8 וW8 טורבו מצויינים, האוקיינוס בגירסת הטורבו , מכשירים של xiaomi הם מהכי טובים ועוד.

 

לא להתפתות למכשירים בלי שמות גדולים שרק מנסים לעשות חיקויים.

חברות גדולות כמו HUAWAI,ZTE,xiaomi,LENOVO, וכו' הם המומלצים.

הם מיוצרים מאותם החלקים כמו המותגים(מסכי שארפ/חיישני מצלמה של סוני וכו', גורילה גלאס ועוד..).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

צ'מע הכל נראה טוב ויפה, אבל איך לעזאזל אפשר לדעת באלו מהסיניים יש מודול של מירהקאסט ?

אני לא הולך לרכוש את הסאמרקפון הראשון שלי ללא HDMI אלחוטי.

ידוע לי שיש את זה בסמסונג ו- LG.

פורסם
כולכם מוזמנים להיכנס לפורום שהוקם במיוחד למכשירים הסיניים וליקרוא ביקורות/המלצות/חנוייות מומלצות ועוד:

http://iandroid.co.il/forum/forum71.html

 

אני גם פעיל שם באותו המישתמש.

 

בעיקרון הW8 וW8 טורבו מצויינים, האוקיינוס בגירסת הטורבו , מכשירים של xiaomi הם מהכי טובים ועוד.

 

לא להתפתות למכשירים בלי שמות גדולים שרק מנסים לעשות חיקויים.

חברות גדולות כמו HUAWAI,ZTE,xiaomi,LENOVO, וכו' הם המומלצים.

הם מיוצרים מאותם החלקים כמו המותגים(מסכי שארפ/חיישני מצלמה של סוני וכו', גורילה גלאס ועוד..).

 

תתוודדהה

נכנסתי לאתר ראיתי רק תגובות טובות אנשים קיבלו את זה עם עברית מלא וגרסה 4.2.2.

הזמנתי עכשיו מהאתר china24shop יצא לי 575 ש"ח.

מגניב המכשיר הזה, תגיד לי משהו, בניתוח, הרדימו לך את הבולבול? כי זאת תחושה מה זה כייפית
פורסם
תקציב עד 1000 שקל

 

בתקציב הזה עדיף לחפש מכשיר מדרג ביניים של חברה מוכרת.

 

אתה יכול לקנות Samsung Galaxy S Advance, גם עם עברית, גם עם אחריות בארץ.

 

המכשירים הסיניים הזולים אומנם מציעים מפרט בומבסטי על הנייר, אבל צפה לבעיות איכות קשות, כמו כל המוצרים הסיניים הזולים (תקלות קיימות גם בדגמי הדגל של חברות גדולות ומוכרות, אז תחשוב מה יהיה עם "תואם גלקסי 4" ב-200$).

 

אני לא אומר שאין מוצרים סיניים טובים, אבל אצל הסינים אתה תקבל בדיוק את התמורה למחיר ששילמת, כי סיני זה לא רובוט, הוא גם רוצה לאכול.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
בתקציב הזה עדיף לחפש מכשיר מדרג ביניים של חברה מוכרת.

 

אתה יכול לקנות Samsung Galaxy S Advance, גם עם עברית, גם עם אחריות בארץ.

 

המכשירים הסיניים הזולים אומנם מציעים מפרט בומבסטי על הנייר, אבל צפה לבעיות איכות קשות, כמו כל המוצרים הסיניים הזולים (תקלות קיימות גם בדגמי הדגל של חברות גדולות ומוכרות, אז תחשוב מה יהיה עם "תואם גלקסי 4" ב-200$).

 

אני לא אומר שאין מוצרים סיניים טובים, אבל אצל הסינים אתה תקבל בדיוק את התמורה למחיר ששילמת, כי סיני זה לא רובוט, הוא גם רוצה לאכול.

 

האם אתה אומר זאת על סמך ניסיון ממכשיר סיני ב200$ שהזמנת לאחרונה?

למה סתם?

אתה ממליץ לו ליקנות פלא עתיק כמעט בן 4 בעוד הוא יכול ליקנות מכשיר פצצה עם 5" בטכנולוגיה חדישה?

יש סינים(חיכויים עלובים) ויש סינים ששמים את LG ושות בכיס הקטן.

 

גם האייפון החביב מיוצר בסין - אז הוא גרוע? הכל תלוי בחברה המייצרת והאיכות שלה.

הW100 הפשוט שעלה לי פחות מ600 ש"ח שם את הסמסונג הזה בכיס הקטן גם מבחינת חווית השימוש, וגם באיכות המסך ועוד.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

משהו חשוב : תיתרחקו מהמותג Cubot ! רק צרות!

הם ניראים מאוד יפים וטובים אבל בקרת האיכות עלובה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
האם אתה אומר זאת על סמך ניסיון ממכשיר סיני ב200$ שהזמנת לאחרונה?

למה סתם? על סמך ניסיון עם כל דבר סיני זול אחר

אתה ממליץ לו ליקנות פלא עתיק כמעט בן 4 בעוד הוא יכול ליקנות מכשיר פצצה עם 5" בטכנולוגיה חדישה? כן

 

5 תווים

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אתה מוזמן להיכנס לפורום ולהיתרשם מביקורות הגולשים שבאמת הזמינו ומחזיקים את המכשיר ביד .

אני לא מדבר באוויר ולי יש את אחד המכשירים הזולים והוא משאיר אבק למכשירים סביב ה1400 ש"ח בארץ, על הW8, שיומי , לנובו וכו' אין עוד על מה לדבר.

 

יש זבל סיני ויש מוצרי פרמיום סיניים- יחי ההבדל הקטן!

 

אתה גם תגיד כנ"ל אל מכשירי HUAWAI ולנובו גם?

אתה מוזמן ליראות את K900 ולהגיד לי מה א5תה קונה במחיר שלו בארץ, תמשיכו לזלזל בסינים ולשלם מחירי 3.5K למכשירים שיכולתם להשיג בכ300~400 דולר.

http://www.xiaomi.com/mi2s

http://www.feeder.co.il/article-xiaomi-m2s-1000838979

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

HUAWEI ולנובו זה משהו אחד, נו ניים למיניהם זה משהו אחר.

 

חסכת, ובמקרה נפלת על מכשיר שהרכיבו אותו כמו שצריך - סבבה, זכית, אז הוא לא יתחפש לפלטת שבת כשהוא מנסה לצייר מסך נעילה, אבל בד"כ אצל היצרנים האלה זה יום עאסל יום באסל, ואי אפשר לדעת בוודאות אם המכשיר יעבוד שנתיים כמו שצריך, יתפגר אחרי יומיים, או יגיע DOA מפס ייצור.

 

כמו שאמרתי, זה לא שסינים לא יודעים לייצר מוצרים איכותיים, ולא שהם לא מסוגלים לייצר מכשיר ברמה של סמסונג גלקסי בפחות כסף (כי אין להם את המותג של סמסונג או HTC או סוני), פשוט אפילו סינים לא מסוגלים לייצר מכשיר ברמה של סמסונג בהרבה פחות כסף (רמת החיים בסין עולה, ואיתה גם המשכורות והמחירים).

 

פשוט יש הבדל בגישה של ישראלי וסיני כשמבקשים מהבן אדם לבנות משהו בזול. הישראלי יגיד "לא" ואז ינסה להעלות את המחיר, והסיני יגיד "בסדר", אבל יחסוך במה שאפשר ואי אפשר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

זו הסיבה שאני ממליץ רק על מכשירים סינים מיצרנים אכותיים ולא ים החיכויים שהם מנסים לימכור.

למשל ZTE,ZOPO,לנובו,XIAOMI, AMOI, THL וכו' אתה לא תיפול במוצר בלאי.

 

אבל אם תתחיל לחסוך וללכת על מכשירים בלי שמות יצרן ואם מס' מוזרים וחיכוים של GS3/4 איפון וכו' בטווח מחירים של 100~150 דולר למיפרטים שאמורים להיתחרות בכאילו מוצרי דגל אז אין ארוחות חינם.

 

וכמו שגם אתה רשמת- אם אתה מכיר גם שלנובו זה לא סתם- שים לב שאפילו המכשירים שלהם עולים רק סביב ה150~300 דולר, והם ממש אכותיים - אז למה לשלם בארץ סביב ה2.5~3K על מכשיר שיספק חווית שימוש דומה?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
תתוודדהה

נכנסתי לאתר ראיתי רק תגובות טובות אנשים קיבלו את זה עם עברית מלא וגרסה 4.2.2.

הזמנתי עכשיו מהאתר china24shop יצא לי 575 ש"ח.

 

קיבלת כבר?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃


×
×
  • תוכן חדש...