Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן יש לי לנסר ספורט 2006 ואני מחפש מישהו באזור המרכז שיעשה לי הכהיית חלונות

שמעתי על car style ועוד כמה אנשים , על מי אתם ממליצים ? אני רוצה עבודה מקצועית

מחפש ג'אנטים ללנסר ..

פורסם

עשיתי חיפוש ושמעתי על כל מיני אנשים המתמחים בהכהיית שמשות .

אשמח לדעת על מי אתם ממליצים מאזור המרכז ,זאת פעם ראשונה שאני עושה פשוט החום כבר בלתי נסבל !

מחפש ג'אנטים ללנסר ..

פורסם
המלצה שלי: אם יש לך ידיים, בקלות תוכל לעשות לבד. הגליל של ההשחרה עולה גרושים (הפשוט).

 

הבנתי שהחומר הפשוט מתקלף ודוהה זה נכון ?

מחפש ג'אנטים ללנסר ..

פורסם

אני עד עכשיו בכל הרכבים שהיו לי (שלושה במספר) הלכתי פשוט לאוטו דיפו, קניתי גליל פשוט של החומר.

הדבקתי את זה לבד, לא לוקח יותר מידי זמן ולא קורה שום דבר לחומר.

באמת פשוט מאוד ... ויותר מזה, יותר מהנה לעשות את זה בעצמך ...

פורסם

חבל שאתם סתם מציעים לו את החומר הפשוט,

אחר כך שיהיה לו חלון שנראה סגול ומוזר אתם תקלפו לו ותעשו לו חדש?.

 

לא הבנתי גם איך אתם מציעים לו לעשות לבד בפעם הראשונה לבד, זה פשוט אם רוצים לעשות סתם חלון שחור ולא אכפת לך מבועות ושריטות ונעליים, מאמין שכן אכפת לך אז אל תעשה לבד בפעם הראשונה.

פורסם

בדקתי והבנתי שיש במרכז את סאן טק , קרינה , קאר סטייל ועוד מישהו מרמלה

מישהו יודע מי מהם עושה עבודה מקצועית ?

מחפש ג'אנטים ללנסר ..

פורסם
חבל שאתם סתם מציעים לו את החומר הפשוט,

אחר כך שיהיה לו חלון שנראה סגול ומוזר אתם תקלפו לו ותעשו לו חדש?.

 

לא הבנתי גם איך אתם מציעים לו לעשות לבד בפעם הראשונה לבד, זה פשוט אם רוצים לעשות סתם חלון שחור ולא אכפת לך מבועות ושריטות ונעליים, מאמין שכן אכפת לך אז אל תעשה לבד בפעם הראשונה.

 

אושריקו, רק שתהיה בעניין זה לא כזה מסובך להשחיר חלונות אם יש לך ידיים מהמקום הנכון. ולא לא יהיו לך שריטות.

בועות? בועות קטנות מורידים עם פן ואם יהיו הרבה בועות אפשר להוריד את ההשחרה ולעשות שוב לא ביג דיל ככה לומדים.

והחומר הפשוט לא הופך לסגול ומוזר, אני מכיר מישהו שקנה חומר הכי זול והחזיק מעמד 5 שנים עד שהוא מכר את האוטו (גליל שמספיק לשתי חלונות עולה בין 25-50 ש"ח - אז תעשה את החשבון לבד).

פורסם

אני לא יודע, כבר שמעתי ואפילו ראיתי חלונות כהים שחורים מאוד ואף סגולים מזוויות מסויימות, תסכים איתי שזה סוג החומר.

 

יש הרבה חברות שמכבדות את עצמן וידועות, בחברות כאלו אתה גם מקבל עבודה מושלמת וגם מקבל מדבקה שהאיכות שלה טובה ויותר חשוב מזה, היא באמת מסננת איזה משהו מהחום.

 

מה שכן המחיר בהתאם, אבל אם זה חד פעמי, שווה.

 

ואין לי חלונות כהים, הכל משמועות וקריאות באינטרנט.

פורסם
אני לא יודע, כבר שמעתי ואפילו ראיתי חלונות כהים שחורים מאוד ואף סגולים מזוויות מסויימות, תסכים איתי שזה סוג החומר.

 

יש הרבה חברות שמכבדות את עצמן וידועות, בחברות כאלו אתה גם מקבל עבודה מושלמת וגם מקבל מדבקה שהאיכות שלה טובה ויותר חשוב מזה, היא באמת מסננת איזה משהו מהחום.

 

מה שכן המחיר בהתאם, אבל אם זה חד פעמי, שווה.

 

ואין לי חלונות כהים, הכל משמועות וקריאות באינטרנט.

 

 

יש המון סוגים של חומרים ואתה בוחר את הסוג של החומר ואת הרמה ההשחרה שלו. כן יש גם חומרים עם גוון סגלגל.

מחיר יקר בהתאם אני לא הייתי משלם אבל כל אחד ורצונו, רק הצעתי לו. החומרים אותם חומרים ולפעמים אין טעם לשלם פי 2 לבעל מקצוע עבודה שאפשר לעשות גם לבד.

 

גילוי נאות: יש לי חלונות כהים כל האוטו ואני מדבר מניסיון.

כזה גוון:

556739_10151277020901330_1437741287_n.jpg

×
×
  • תוכן חדש...