Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפוץ אופנוע


Jeka04
שימו לב! השרשור הזה בן 4008 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

אני מתכוון להתחיל בשיפוץ הקאווסאקי GPZ550 שלי.

רציתי לשאול מחברים מנוסים בתחום,

איפה ניתן להשיג חלפים בארץ?

בעיקר את החלקים שאי אפשר ליבוא כמו חלקי בלמים(צינורות, סט שיפוץ קליפר רפידות).

ובכלל עצות כלליות לשיפוץ ראשון.

תודה לעוזרים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוך הבא לעולם שיפוצי האופנועים.

 

כמה כללי ברזל. קשה לי להאמין שתמצא בארץ חלקים לאופנוע שלך

כך שבעצם הפתרון עבורך הוא חנויות בחו"ל ובאי ביי.

 

נסה להשיג כמה שיותר חומר רקע על האופנוע, תרשימים, ספר היינס,

מס' קטלוגיים של החלקים וכד, כיוון שבחו"ל מדברים ומאתרים את החלק

כמעט רק בעזרתם.

 

נסה גם לשאול בפורום פולגז:

http://www.fullgaz.co.il/forums/forumdisplay.php?f=4

 

שם קיים אוצר ידע ספציפי לאופנועים, ובטוח שלחברים שם יהיה תשובות

רבות לשאלות שלך.

 

שיהיה בהצלחה ושתף אותנו בתמונות. - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש

אין חלפים בארץ. אולי תמצא דברים בודדים. צור קשר עם מטרו, יבואנית קוואסקי, בסניף של אזור התעשייה כפר סבא. בקש לדבר אישית עם אחד האנשים שם ולא עם מזכירה או מרכזנית. תגיד שמדובר באופנוע אספנות ושאתה צריך עזרה בלהעלות אותו על הכביש, אולי יעזרו לך.

התחל כבר לעשות סקר מחירים ושרות של חנויות חלפים בחו"ל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש

אין חלפים בארץ. אולי תמצא דברים בודדים. צור קשר עם מטרו, יבואנית קוואסקי, בסניף של אזור התעשייה כפר סבא. תגיד שמדובר באופנוע אספנות, אולי יעזרו לך.

 

זה היה יכול להיות נחמד...אבל זה לא, כל חלק שתקנה מהם תשלם פי כמה וכמה...רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה היה יכול להיות נחמד...אבל זה לא, כל חלק שתקנה מהם תשלם פי כמה וכמה...רן

לברר יעלה מחיר שיחת טלפון. אני גם יודע על עובדים במטרו עם נטיות לאספנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לברר יעלה מחיר שיחת טלפון. אני גם יודע על עובדים במטרו עם נטיות לאספנות.

 

כשאימצתי את ה-KLR650 במסגרת יישור הקו נזקקתי לגומיית דיאפרגמה לקרבורטור

במטרו דרשו...תחזיק חזק 1200 ₪ עבורה, אותה גומייה נרכשה מספק אחר ב-80 ₪

זה לא הסיפור הראשון ששמעתי, כמי שמסתובב בפורום השכן והמומלץ לבעלי דו"ג שווה

לך לבדוק את התגובות שם על היבואן הזה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחזיק חזק 1200 ₪ עבורה, אותה גומייה נרכשה מספק אחר ב-80 ₪

 

החזקתי חזק ובכל זאת נפלתי :shock: :shock: :shock:

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאימצתי את ה-KLR650 במסגרת יישור הקו נזקקתי לגומיית דיאפרגמה לקרבורטור

במטרו דרשו...תחזיק חזק 1200 ₪ עבורה, אותה גומייה נרכשה מספק אחר ב-80 ₪

זה לא הסיפור הראשון ששמעתי, כמי שמסתובב בפורום השכן והמומלץ לבעלי דו"ג שווה

לך לבדוק את התגובות שם על היבואן הזה-רן

 

מחיר גבוה לכל הדעות

באנגליה מחיר גומיית דיאפרגמה לקרבורטור STROMBERG CD-150 הוא 3.85 פאונד =בסביבות ה 20 שקלים.

אריק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש ברשותי ספרות לאופנוע כמו כן יש לי את המיקרופיש.

החשש הכי גדול שלי הוא צינורות בלם וחקלים לברקסים שאותם, לפי דעתי לא יעבירו במכס.

מה עושים איתם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נושא הבלמים הוא נושא מורכב אבל דווקא שם ניתן למצוא פתרונות נהדרים

כיוון שהמערכות האלה זהות או חולקות את רוב החלקים עם דגמים אחרים של

החברה, מבלי להכיר את המערכת שאצלך יתכן והאופנוע הזה חולק את המערכת

עם ה- GPZ-500 או שניתן להתאים לו מערכת זו. בקיצור בפולגז יש כמה וכמה חברים

שעשו פרויקטים דומים ושווה לבדוק איתם. - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לדעת באיזה שנה מדובר?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש ברשותי ספרות לאופנוע כמו כן יש לי את המיקרופיש.

החשש הכי גדול שלי הוא צינורות בלם וחקלים לברקסים שאותם, לפי דעתי לא יעבירו במכס.

מה עושים איתם?

צינורות בלם אפשר לעשות בארץ ,אצל מייק פוליטי מרחוב הסדנא ,הוא עושה צינורות שזורים .
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר להזמין ללא בעיה את כל חלקי מערכות הבלימה, היגוי, מתלים וכו', כל עוד שהרשום על החשבונית והחלק תואמים את רישיון הרכב. במקרים מסויימים תתבקש להציג אישור של מוסך מורשה שאכן החלקים תואמים (אתה מציג חשבונית ורישיון רכב למוסך והוא מוציא אישור). במקרים אחרים אנשי המכס מעיפים מבט על החלק ומשחררים אותו לביתך (עם/בלי בקשת תשלום מיסים) ולעיתים החלקים נכנסים לארץ ללא כל צורך בתהליך/אישור.

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4008 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...