Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעבר בין דלק 95 ל 98


BMW_525_89
שימו לב! השרשור הזה בן 7204 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברכב שלי יש 10.5:1 וההמלצה היא ל95.

אני אבדוק את ספר הרכב, אבל יש סיכוי שאפילו מותר 91 ומעלה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

נחשבים חלשים יחסית למה ?

תבדוק בהונדות החדשות ה"חלשות" מעבר לכח סוס את נתון המומנט ובאיזה סלדים רצועת הכח שלו.

ותוסיף לזה את המשקל נוסף

ותראה לאן נעלמה ה"זריזות" של הישנות.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה לצביקה : ברשותי סיוויק 94 1.6 ex . אני מתדלק ב 95 אוקטן, האם יש טעם לעבור ל-98 אוקטן לשיפו ה"סחיבה"?. מישהו כאן כתב שהשיפור קשור ליחס הדחיסה. האם זה נכון?

אצלי ד"א הוא : 1:9.2 .

תודה-רונן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי שאלה...

אני מתדלק בנזין 95 בסיטרואן קסארה ואני רוצה לעבור ל-98, והשאלה היא אם אפשר לעשות דבר כזה?

כלומר האם אני יכול לשים 98 על 95 או צריך לרוקן איכשהו את המיכל לפני ורק אז לעבור ל-98?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתדלק בנזין 95 בסיטרואן קסארה ואני רוצה לעבור ל-98, והשאלה היא אם אפשר לעשות דבר כזה?

כלומר האם אני יכול לשים 98 על 95 או צריך לרוקן איכשהו את המיכל לפני ורק אז לעבור ל-98?

אין שום בעיה. אם תמלא 98 על 95 פשוט תקבל תערובת של 95 ו-98. כמובן שאם אתה רוצה לעבור לטווח ארוך ל-98 עדיף למלא על מיכל ריק ולקבל את מלוא ההשפעה באופן מיידי.

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום בעיה. אם תמלא 98 על 95 פשוט תקבל תערובת של 95 ו-98. כמובן שאם אתה רוצה לעבור לטווח ארוך ל-98 עדיף למלא על מיכל ריק ולקבל את מלוא ההשפעה באופן מיידי.
איך אני יכול למלא 98 על מיכל ריק?

הכוונה היא איך אני יודע שהמיכל ריק??

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אני יכול למלא 98 על מיכל ריק?

הכוונה היא איך אני יודע שהמיכל ריק??

זה לא חדר ניתוח פה.

 

המיכל "ריק" מספיק כדי למלא "מיכל מלא" באחד מן המצבים הבאים:

 

1) המדיד מראה שהוא ריק (לא בדיוק ריק).

 

2) נורת האזהרה נדלקת (לא בדיוק, אבל כמעט ריק).

 

3) האוטו משתנק ועוצר, ולא נוסע יותר (ריק).

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
אז אתה חושב שעדיף לי לתדלק 98 ולרוקן קודם את המיכל? או להשאר עם 95?
תחכה שישאר לך קצת פחות מרבע מיכל ותלך לתדלק 98 עד הסוף

לא כדאי לחכות ממש עד הטיפות האחרונות במיכל הדלק מפני שזה לא בריא,

בגלל שנשאר מעט דלק חלק מהליכלוך נשאב וזה לא בריא למשאבת דלק לכן עדיף למלא עד הסוף

כשנמצאים קצת פחות מרבע מיכל.

 

 

עידכון:

לאחר 4 מיכלים עם 98 חזרתי חזרה ל 95 ואני מתדלק באותה תחנה כל הזמן.

תוצאות: זמינות כוח פחות טובה במעט בסל''ד נמוך, הרעשים והצילצולים חזרו, והסל''ד מטפס

בצורה קצת יותר איטית ובצורה פחות חלקה.

 

מסקנה: דחוף לחזור ל 98, אומנם אין תוספת כוח אבל עם ה 98 המנוע יותר שקט, יותר נעים לנסיעה

הסל''ד מטפס בצורה חלקה יותר, ובעיקר המנוע מעביר תחושה שהוא עובד יותר טוב

 

עוד דבר קטן שברצוני להוסיף: רציתי לעשות בדיקה לראות מה ההבדל בין ה 95 ל 98 בצורה פיזית

אז עשיתי נסוי קטן: הלכתי לחניה גדולה שפכתי מעט 98 והדלקתי אותו זמן הבעירה היה מאוד קצר

פחות מה עשרה שניות, עשיתי אותו הדבר עם 95 אותה כמות דלק בערך אולי טיפה יותר או טיפה פחות

אבל ההבדל היה משמעותי ה 95 בער בערך 20 שניות כפול מה 98 מש שמוכיח בעצם שה 98 הרבה

יותר טוב למנוע גורם לו פחות בלאי והמנוע פחות מתאמץ.

 

המלצה שלי לעבור לתדלק 98 קצת יותר יקר אבל משתלם לטווח הארוך.

אשמח לקבל תגובות.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל שאלה של דבר אחד , יחס הדחיסה של המנוע , במנועים עם יחס דחיסה נמוך של פחות מ9.5 אין ממש טעם אפילו לנסות לעבור ל98 כי השיפור יהיה פסיכולוגי בלבד , במנועים ספורטיבים ובמנועים חדשים יחסית בהם היחס דחיסה הוא מעל 10 10.5 כבר מורגש הבדל בנסיעה והבדל לטובה בצריכת דלק ( מר במו עלה בצריכת דלק כנראה מנסיעה יותר אגרסיבית עקב החלפת הדלק , אחרת אין סיבה לעילייה )

אני לדוגמא בS16 בשקט מצמצם את ההבדלים במחיר בצריכת דלק יותר טובה.

מה גם שזה באמת יותר בריא למנוע במיוחד עם שומעים צלצולים וכו.

 

ליביו

איך אני יכול לדעת מה היחס דחיסה שלי ?

פיגו 206XT שנת 2002 1400 ידני 75 כוח סוס ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7204 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...