Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7960 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני רוצה לקנות משהו דרך EBAY

יש לי כתובת בארצות הברית ששם גרה דודה שלי שתביא לי את הדברים שהיא באה לארץ

פעם שעברה שניסיתי להזמין עם כרטיס אשראי בינלאומי של מאסטרקארד לא אישרו לי את הרכישה כי הכתובת של הבעלים של הכרטיס היא מחוץ לארה"ב.

אני רוצה להשתמש בכרטיס הזה השאלה שלי היא אם ישנה דרך להזמין בכל זאת (שמעתי על דבר שנקרא PAYPAL אבל אני לא בטוח מה זה) אבל אני לא רוצה להשתמש בשרותיו של האתר MUSTOP בגלל העלויות והעמלה שלהם.

תודה רבה לכל מי שינסה לעזור

צבארי

פורסם

הרשם ל-PAYPAL

(כנס ח-EBAY וחפש את ה-PAYPAL)

אם כרטיס האשראי הוא בינלאומי אז אין בעייה.

תקנה את המוצר ותשלם דרך פיפאל.

בהצלחה

גורג

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

לא בדיוק. רוב החנויות מאשרות רכישה של לקוחות פייפאל, רק במידה ויש להם כתובת אמירקאית מאושרת. כלומר הבנק שלהם נמצא בארה"ב. כמובן שגם יש כאלו שמספיק להן כרטיס אשראי, או רק שתהיה מאושר ע"י פייפאל, מכל מקום בו אתה נמצא בעולם.

הימים הקשים חלפו :-)

פורסם

תשאל לפני שאתה קונה,בד"כ אם אתה קונה ממישהו (לא חנות או יבואן) אז בשבילו זה לא משנה איזה כרטיס יש לך העיקר שהוא רואה את הכסף בחשבון.

אם תכנס ל-"FAQ" נראה לי שיש שם משהו על הקטע של יבוא אישי.

פורסם

לא נתקלתי בשום בעייה עד היום:wink:

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
שלום לכולם

אני רוצה לקנות משהו דרך EBAY

יש לי כתובת בארצות הברית ששם גרה דודה שלי שתביא לי את הדברים שהיא באה לארץ

פעם שעברה שניסיתי להזמין עם כרטיס אשראי בינלאומי של מאסטרקארד לא אישרו לי את הרכישה כי הכתובת של הבעלים של הכרטיס היא מחוץ לארה"ב.

אני רוצה להשתמש בכרטיס הזה השאלה שלי היא אם ישנה דרך להזמין בכל זאת (שמעתי על דבר שנקרא PAYPAL אבל אני לא בטוח מה זה) אבל אני לא רוצה להשתמש בשרותיו של האתר MUSTOP בגלל העלויות והעמלה שלהם.

תודה רבה לכל מי שינסה לעזור

צבארי

כבעל ניסיון עשיר בהזמנות מחול הפתרון האולטימטיבי

הוא תשלום באמצעות האתר www.bidpay.com

אתה נרשם וכשהמכירה מסתיימת אתה נכנס לאתר ומשלם דרכם.(משאיר גם עמלה צנועה)

הם מחייבים את הכרטיס שלך(חייב להיות בינלאומי)ואז שולחים בדואר רשום

שובר כספי. היתרון בשיטה שכול הסוחרים מכבדים אןתה והחסרון העיקרי שהיא קצת איטית

(7-10 ימי עסקים)כשהשובר יוצא הם מעדכנים את המוכר שהכסף בדרך.

אחרי שהוא קיבל הכסף פיסית הוא ישלח המוצר לאן שתירצה

×
×
  • תוכן חדש...