Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עכשיו ראיתי, איזו בעסה.

 

גם מבלי להכיר את חמי אישית, מספיק שמסתכלים על התמונות בשביל להרגיש צביטה בלב...

 

חמי, אני מצטרף לקודמיי ומאחל לך ש"תפצה" את עצמך כמה שיותר מהר בתחליף ראוי.

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איזה כאב לב!

אם זה מנחם, ואם אני מבין נכון, יחסיכם רק החלו. מאחל לך למצוא בהקדם מחליפה ראויה.

קשה לי לתאר את כאב הלב במקרה דומה בו מדובר ברכב שהיה שנים ארוכות אצל בעליו.

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

התמונות עצובות, חמי. משתתף בכאבך.

 

נסה לחשוב חיובית קדימה ולהתחיל לחפש את הפיורי הבאה שלך. אישית, הייתי מציע לך לבדוק את האופציות הבאות, שהן מוצלחות מאד ו(רובן) לא יקרות;

-1961(שנת העיצוב הביזארי. היתה לכם אחת. מחיר גרסאות ההארדטופ מתחיל לטפס)

-1962(דגמים קצרים וקלים יותר, עם ביצועים מעולים. העיצוב עדיין קצת מוזר ולטעמי אטרקטיבי)

-1964(היתרונות של דגמי 62' עם מראה קצת שברולטי. לדגמי ספורט פיורי הארדטופ גיר אוטומטי ברצפה במקום הכפתורים)

-1966(מעט גדולה יותר אך הגודל עדיין סביר, עיצוב אלגנטי מאד וניהוג מצויין)

 

מחזיק לך אצבעות.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
התמונות עצובות, חמי. משתתף בכאבך.

 

נסה לחשוב חיובית קדימה ולהתחיל לחפש את הפיורי הבאה שלך. אישית, הייתי מציע לך לבדוק את האופציות הבאות, שהן מוצלחות מאד ו(רובן) לא יקרות;

-1961(שנת העיצוב הביזארי. היתה לכם אחת. מחיר גרסאות ההארדטופ מתחיל לטפס)

-1962(דגמים קצרים וקלים יותר, עם ביצועים מעולים. העיצוב עדיין קצת מוזר ולטעמי אטרקטיבי)

-1964(היתרונות של דגמי 62' עם מראה קצת שברולטי. לדגמי ספורט פיורי הארדטופ גיר אוטומטי ברצפה במקום הכפתורים)

-1966(מעט גדולה יותר אך הגודל עדיין סביר, עיצוב אלגנטי מאד וניהוג מצויין)

 

מחזיק לך אצבעות.

 

תודה רבה, ידידי, על המילים המעודדות.

 

אני יותר איש של ה - FUSELAGE , שנתונים 69-73.

Hemi, זה השם. כמו ה-מנוע של קרייזלר.

פלימות' פיורי גראן סדאן הרדטופ 1973

  • אחראי פורום
פורסם

תמונות ממש עצובות. אני מתאר לעצמי באיזה לחץ נמצא מייבא פרטי עד שהאוטו מגיע אליו,

שלא ינזק, שישמר שלם, אבל מקרה כזה קיצוני זה מעבר לכל דמיון.

מקווה שתתנחם מהר עם ייבוא חדש.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
תמונות ממש עצובות. אני מתאר לעצמי באיזה לחץ נמצא מייבא פרטי עד שהאוטו מגיע אליו,

שלא ינזק, שישמר שלם, אבל מקרה כזה קיצוני זה מעבר לכל דמיון.

מקווה שתתנחם מהר עם ייבוא חדש.

 

תודה רבה

Hemi, זה השם. כמו ה-מנוע של קרייזלר.

פלימות' פיורי גראן סדאן הרדטופ 1973

פורסם

חברים,

 

תודה רבה על מילות העידוד החמות.

 

מה אומר לכם, חוויה קשה מאד. שנתיים של פלירטוטים עם הבעלים, חברות שנרקמה, נסיעה אחת לארה"ב ונהיגה של כמה דקות על הרכב, כסיסת ציפורניים כש"סנדי" היכתה בניו יורק וציפייה גדולה לשחרור הרכב בנמל, ופתאום - פוף!

 

כנראה שיש דברים שלא נועדו לקרות, ואני לא מחפש תשובות.

 

כאב הלב ומפח הנפש הנם גדולים מאד.

 

אבל, ומי שמכיר אותי או קרא קצת בפורום (הודעות שלי מתחילת שנת 2005) על הסיפור שלי עם ה"פיורים" - שהחל לפני שנים רבות וקשור לאבי ז"ל, יודע שזכיתי להגשים את החלום ושיותר מ"פיורי" אחת נחתו כאן בשלום.

 

אז אני מרים את הראש, מנפרד מה"פיורי" הזאת לשלום ומביט קדימה.

 

אני מאחל לכולנו בריאות, אושר והגשמת חלומות, גם מוטוריים.

 

ושוב, תודה רבה, חברים.

 

 

חמי

Hemi, זה השם. כמו ה-מנוע של קרייזלר.

פלימות' פיורי גראן סדאן הרדטופ 1973

פורסם

תתעקש מול הביטוח של הספינה שאתה רוצה שמאות מאריה זלטין :) תאכלס רק הוא מעריך את שווי הרכב לצורכי מס וכמובן שהוא נוטה לשלש את המחיר ואף יותר .. אז אולי תרוויח מכל הסיפור הזה??

פורסם
תתעקש מול הביטוח של הספינה שאתה רוצה שמאות מאריה זלטין :) תאכלס רק הוא מעריך את שווי הרכב לצורכי מס וכמובן שהוא נוטה לשלש את המחיר ואף יותר .. אז אולי תרוויח מכל הסיפור הזה??

 

זה כבר לא נכון משום שזלטין אינו משמש עוד שמאי של המכס, ובמקרה הזה הרכב כלל לא ייכנס לארץ על דרך של תשלום המכס.

Hemi, זה השם. כמו ה-מנוע של קרייזלר.

פלימות' פיורי גראן סדאן הרדטופ 1973

פורסם
כל סוף הוא התחלה חדשה,

אז לעבודה להביא משהו אחר

 

תודה :)

Hemi, זה השם. כמו ה-מנוע של קרייזלר.

פלימות' פיורי גראן סדאן הרדטופ 1973


×
×
  • תוכן חדש...