Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תודעת השירות והקלות שבה מוותרים על לקוחות (מי עדן +סלקום)


locomotive
שימו לב! השרשור הזה בן 4129 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תקלה שהייתה לי בחודש מאי בכדי המים של מי עדן חלה בשנית בשבוע האחרון,

כאשר אמרתי לנציגת השירות שבפעם השלישית אני מנתק את השירות

הגיבה לי : "בסדר".

 

בשיחה למוקד סלקום בדבר שדרוג מכשיר וחבילה,הוצעה לי עסקה לא כדאית בעליל.

וכשאמרתי לנציג שאולי הגיע הזמן שאעבור לחברה אחרת

הגיב לי : "כדאי שתבדוק בהוט מובייל".

 

אף גורם כגון מחלקת שימור לקוחות מטעם החברות האלו לא ניסה להתקשר אליי

לאחר שיחות הטלפון הללו,

הכסף שלי לא שווה כלום?

אולי באמת הגיע הזמן לשינויים.

Gn'f'R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני חודש העברתי 11 מכשירים מפלאפון עסקי להוט מובייל, אף אחד לא התקשר.

מכיוון שכל יומיים אנשים עוזבים וחוזרים הם לא מתעסקים בשימור יותר.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנציגים (שכירים שלרוב מקבלים מינימום, או 2-3 שח מעל למינימום) כבר שמעו הכל ולא מתרגשים מזה. זה שהם מתנהגים כמו שהם מתנהגים כבר מראה כמה הם מיואשים מהגוף שהם עובדים עבורו. נכון, הם לא צריכים להתנהג כך - אבל זה המצב.

 

עבורם, הכסף שלך לא שווה. כשתעבור לחברה אחרת הם יתחילו לרדוף אחריך ולהציק לך - ואז יגיע הזמן שלך לחרבן עליהם.

 

בהצלחה במקומות החדשים :)

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקלה שהייתה לי בחודש מאי בכדי המים של מי עדן חלה בשנית בשבוע האחרון,

כאשר אמרתי לנציגת השירות שבפעם השלישית אני מנתק את השירות

הגיבה לי : "בסדר".

 

בשיחה למוקד סלקום בדבר שדרוג מכשיר וחבילה,הוצעה לי עסקה לא כדאית בעליל.

וכשאמרתי לנציג שאולי הגיע הזמן שאעבור לחברה אחרת

הגיב לי : "כדאי שתבדוק בהוט מובייל".

 

אף גורם כגון מחלקת שימור לקוחות מטעם החברות האלו לא ניסה להתקשר אליי

לאחר שיחות הטלפון הללו,

הכסף שלי לא שווה כלום?

אולי באמת הגיע הזמן לשינויים.

 

כלב נובח לא נושך?

 

התרגלנו כל כך שאנחנו נאיים וישר הם יורידו את המכנסיים ויגידו לנו כנס.

זה כבר לא ככה. וזה מצויין.

 

אף פעם לא הבנתי את הקטע של האיומים וכו'.

 

אני חושב שהכי הוגן והגון לקבל הצעה. מתאים סבבה. לא מתאים - עברנו.

שברו כבר את כל החסמים. תעבור ובכיף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב לכותרת.

 

הבעיה היא לא המחיר אלא השירות.

אני משלם לסלקום היום סביב ה 20 אג' לדקת שיחה,

נכון-בהוט אשלם 10 אג' ,אך לא זו הסיבה לעזיבה.

 

למי-עדן אני משלם משהו כמו 70 ש"ח על שני כדים בחודש,

קיבלתי כד סדוק במאי הגיע טכנאי שעל הדרך גם חידש מס' רכיבים במכשיר

זיכה אותי על המים שנשפכו ועוד הבאתי לו טיפ כי הייתי מרוצה מהשרות שלו,

על הכד הסדוק שקיבלתי עכשיו קיבלתי כינים.

 

אין לי בעיה לשלם מעט יותר בעבור שירות .יש לי בעיה עם גישה לקויה.

אני לא ערס שדופק על שולחנות במרכזי שירות ואני לא תובעני בצורה דוחה ,

מה ביקשתי ? ליטוף קטן, אולי חיבוק,מילה טובה והמשך שיתוף פעולה.

Gn'f'R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוצה להבין כמה השירות פה גרוע?

 

אתה נכנס לחנות, מחפש את העובד במחלקת רמקולים, הולך שואל בקבלה מי מטפל במחלקה הזאת כי אתה מתעניין במוצר מסויים והתגובה שאתה מקבל היא "קוראים לו יוסה תחפש אותו פה באיזה מקום"

 

זה מקרה אמיתי שקרה לי עם המשפחה מחו"ל, באותו הרגע אמרתי "ברוכים הבאים לישראל"

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב לכותרת.

 

הבעיה היא לא המחיר אלא השירות.

 

אין לי בעיה לשלם מעט יותר בעבור שירות .יש לי בעיה עם גישה לקויה.

אני לא ערס שדופק על שולחנות במרכזי שירות ואני לא תובעני בצורה דוחה ,

מה ביקשתי ? ליטוף קטן, אולי חיבוק,מילה טובה והמשך שיתוף פעולה.

 

הסברתי לך.

כלב נובח לא נושך.

 

אנשים כל היום מאיימים עליהם. אנחנו לא מרוצים. אנחנו נתנתק מהשירות. זה כבר לא עובד.

לא סופרים אותנו בתור לקוחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על כל 20 שמאיימים בנטישה אחד באמת עוזב, כלכלית לא שווה להשקיע בעוזבים. כשהסטטיסטיקה תשתנה, גם היחס לעוזבים ישתנה. תהיה אופטימי.

כניראה שבחישוב כלכלי זול יותר להשקיע באלו שכבר עזבו. מפני שהחיזורים שלהם כשאתה לא לקוח כבר, גובלים בהטרדה.

המסקנה, עדיף לעזוב.

נהג מנוסה
:roll:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את האמת זה יותר תלוי בעובד יותר מאשר בחברה.

 

את חבר שלי ייבשו רבע שעה שכנועים בטלפון עד שנציג אורנג' הסכים לנתק אותו בסוף.

 

אני ניסיתי דרך הסניף, מהרגע שהיישבתי על הכסא ועד שהנציגה ניתקה אותי עברו פחות מ 30 שניות :shock:

חוץ מ"תעודה מזהה בבקשה" ו "זהו" בסוף, היא לא אמרה כלום!

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שזה קשור לצמצומים - פיטרו הרבה אנשי שירות לקוחות, הנותרים צריכים לשרת מספר כמעט קבוע של פונים והניסיון מראה שמי שרוצה לעזוב עוזה זאת בלי יותר מדי דיבורים - פשט מנייד.

בחודשים האחרונים ביצעתי כמה ניודים וניתוקים משלושת חברות הסלולר הגדולות - כעבור מספר שבועות קיבלתי מכתב עם אישור על הניתוק ו"נשמח לעמוד לשירותך בעתיד" - וזהו. שום פניה, שוםפ ניג'וס. לראה לי שהחברות החליטו לא להשקיע מאמץ בקוים פחות מכניסים (החשבונות שלי לכל קו לא גדולים, אבל היו לי 7 קוים באורנג' - כיום נותר רק אחד פעיל) והעדיפו לצמצם כח אדם.

לעומת זאת לפני מספר חודים התנתקתי מנטויז'ן - ואז היה מדובר בעינוי אמיתי, הנציגים התנהגו כאילו לקוח שמתנתק פוגע בשכרם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוצה להבין כמה השירות פה גרוע?

 

אתה נכנס לחנות, מחפש את העובד במחלקת רמקולים, הולך שואל בקבלה מי מטפל במחלקה הזאת כי אתה מתעניין במוצר מסויים והתגובה שאתה מקבל היא "קוראים לו יוסה תחפש אותו פה באיזה מקום"

 

זה מקרה אמיתי שקרה לי עם המשפחה מחו"ל, באותו הרגע אמרתי "ברוכים הבאים לישראל"

 

וואו, אפשר לדעת באיזה חנות זה היה?

 

כי לא מזמן גם נכנסתי למחסני חשמל(לא זוכר איזה סניף) למחלקת הרמקולים לקנות מערכת קולנוע חדשה. היו שם 2 עובדים ששיחקו בפלייסטיישן.

אחרי 10 דקות בערך שאני שם, אחד העובדים הועיל בטובו לשאול "צריך עזרה?", אפילו לא עניתי לו, והלכתי משם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אין לי בעיה לשלם מעט יותר בעבור שירות .יש לי בעיה עם גישה לקויה.

אני לא ערס שדופק על שולחנות במרכזי שירות ואני לא תובעני בצורה דוחה ,

מה ביקשתי ? ליטוף קטן, אולי חיבוק,מילה טובה והמשך שיתוף פעולה.

 

 

אני יודע שזאת הגישה שגם אני בעדה. אני לא רוצה להתמקח, אני רוצה לדעת שלא "דופקים" אותי ואני לא רוצה להתמקח בכלל. אצלנו הדבר הזה הפך לנורמה. להתמקח על כל דבר. וכל תוכנית בערוצים המסחריים מלמדת את הישראלים לצעוק ולא להיות פרייארים.

 

אני זוכר שיחה שהיתה לי עם מוכר רהיטים. הוא בדיוק סיפר שהוא היה בגרמניה, בטיול. הוא רצה לקנות מצלמה. המחיר ב-כל החנויות היה אותו מחיר.... הוא לא היה צריך בכלל להתמקח, פשוט בא, שילם ויצא מאוד מרוצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...