Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כאשר התחלתי לברר מכירים ומכשירים שהתאימו לתקציב וגם לדרישות מצאתי כמה וכמה חברות אך בכמה חנויות נאמר לי שלא ללכת בשום פנים ואופן על סוני מה אתם אומרים?? למה כולם מפחדים מהם?? יש להם בעיות מיוחדות??

 

תודה M.K

פורסם

לך על PIONNER אין עליהם

הכי אמינים והכי טובים!

ותאמת גם יותר זולים...

יש את הדגם 4600MP שהוא מצויין ב 999 שקל כולל משלוח

חתימה עד שלוש שורות.

פורסם

כן יש להם יותק מידי בעיות עם העין...

בקשר לפיונר עד 1600+- אין עליהם

בקשר לדגם 4600 יש לי אותו ואני ממש ממש ממליץ עליו....הוא שווה כול שקל...

ולפי דעתי זה הרדיו דיסק הכי טוב שאתה יכול להביא ב פחות אלף שקל

פורסם
כן יש להם יותק מידי בעיות עם העין...

בקשר לפיונר עד 1600+- אין עליהם

בקשר לדגם 4600 יש לי אותו ואני ממש ממש ממליץ עליו....הוא שווה כול שקל...

ולפי דעתי זה הרדיו דיסק הכי טוב שאתה יכול להביא ב פחות אלף שקל

 

מה כולל הדגם 4600?? האם זה MP3??

ומה דעתם על KENWOOD למשל ??(היה בבעלותי אחד ממש נהנתי ממנו לצערי נפרץ הרכב ונגנב הרדיו)

פורסם
תעשה חיפוש תראה מה הוא כולל..

כן זה MP3 ו WMA

השאלה היא האם הוא קורא צרובים ?? ואם כן האם הוא קורא כל צרוב או רק את חלקם?

פורסם

NEW DRIVER

אם הוא קורא MP3 אז הוא גם קורא צרובים.(בד"כ :D )

ולא כל מכשיר של סוני יש לו את הבעייה הזאת .לM3di בטוח אין את הבעייה

×
×
  • תוכן חדש...