Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הללויה! גולן טלקום עלו לאוויר ופרסמו תעריפים.


ya_pl
שימו לב! השרשור הזה בן 539 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אלפא - fair enough.

Eily - לדעתי כן, וכן. אבל אלה דברים שצריך לבדוק מול השירות.

 

אגב

עכשיו גם לקוחות שב99 ש"ח יהנו מ20גיגה גלישה "רגילה" (דור 3) ולא רק על דור 4!

8)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מה הבעיה בהוט? יש לי אצלם שני קוים פעילים (ועוד שניים לא פעילים) בלי כל בעיות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ImageUploadedByTapatalk1429367057.629463.jpg אני בגולן עם 4 קווים. משלם 67 עליהם. 3 קווים 6 ג'יגה הקו הרביעי עם 10. בגדול מרוצה מאוד.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מספר בעיות בהוט מובייל:

במשך 3 חודשים היו לי בעיות קליטה קשות, שיחות נותקו ללא הפסקה, חוסר קליטה, בעיות באינטרנט.

נאלתי להתקשר ללקוחות מטלפון קווי בשביל לנהל שיחה.

 

פיצוי על כל התקופה הזאת כמובן לא קבלתי.

הציעו לי תוכנית מוזלת.

עובר חודש, מקבל חשבונית ורואה חיוב גבוה.

מסתבר שחייבו על מעבר לתוכנית אחרת, אבל לא החליפו לי תוכנית בפועל.

התקשרתי אליהם לשירות לקוחות, אף אחד שם לא יכול לעזור כי מי שהבטיח לי את הכל זה המרכז שירות.

 

נוסע למרכז שירות, מבטיחים לי שמדובר בטעות, "מפצים אותי עם מגן מסך" ואומרים שהחל מחודש הבא הכל יהיה בסדר. תוכנית של 35 ש"ח והשלמה ל 5 גיגה בחינם.

 

עובר חודש, מקבל חשבון של 70 ש"ח

מורכב כמובן מ 35 ש"ח + 35 ש"ח חיוב חד פעמי על מעבר תוכנית.

התעלמתי מזה, אמרתי סבבה.

 

הגענו לחודש האחרון, שבוע שעבר מקבל הודעה על זה שחבילת הגלישה שלי עומדת להגמר.

בודק את הנושא ומגלה שיש לי חבילת גלישה קטנה של 3GB

 

אז למה להשאר שם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ואישתי בגולן וההורים שלי ושלה גם עברו בעקבותינו,מאוד מרוצים,קליטה מצוינת,לאחרונה הם גם הגדילו נפח הגלישה,אני ממליץ.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מפתיע אותי שזו ההתנהלות בהוט מוביל.

אני אישית מתרחק כמו מאש, מכל דבר שהשם "הוט" מוזכר בו.

 

אחרי שני ניסיונות כושלים בגולן (בהפרש של כמעט שנה), אני את 012 לא עוזב.

 

שירות מהיר (כשהייתי צריך להחליף סים), קליטה מעולה בכל מקום, אינטרנט מהיר.

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...