Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההזעקה הותקנה אתמול בסדנת ECA.

אחרי קריאת החוברת והעסקות עם ההזעקה, נשארו לי כמה שאלות:

 

1. מה ההבדל בין שני מצבי הדריכה המסומנים באדום בתמונה המצורפת?

2. כרגע לא מחובר כלום לערוצים 2 ו-3, אך כשמפעילים אותם מהשלט האיתותים מהבהבים מספר פעמים, תקין?

3. מהו מצב "אנטי חטיפה" בשלט?

4. למה לא מופיע אצלי בשלט מד הקליטה כמו בתמונה המצורפת?

5. ניתן לחבר את אחד הערוצים בצורה שתגרום לו לפתוח את החלונות? אם כן, אשמח לקבל הסבר בנושא.

6. זה היום השני עם האזעקה וכבר התחילו להיראות שריטות קטנות על המסך של השלט, יש דרך להגן עליו? היכן ניתן לקנות את הנרתיק הקטן הייעודי לשלט הזה באזור רחובות?

 

 

תודה,

 

אבירן.

ללא שם.jpg

פורסם

יש לי את האזעקה זמן קצר וגם לי עדיין לא ברורים רוב הדברים אבל אני אנסה לעזור במה שאני כן יודע:

1.אין לי מושג, אחד מהם אמור להיות מצב רועש יותר (לא יצא לי לבדוק)

2.שים לב שכפתור מס' 2 מפעיל את התוכנית שעליה השלט מצביע. כאשר אתה לוחץ על כפתור התאורה יותר מפעם אחת במהירות אתה מתחיל לברור בתפריט של הסמלונים על השלט (אפשרות לבדוק טמפ' ברכב לדוגמא).

3.בעקרון ממה שקראתי הבנתי שאם גונבים את הרכב ואתה בטווח הקליטה של האזעקה האופציה הזאת מדוממת את המנוע (אני בספק אם רוב המתקינים מחברים את האופציה הזאת בכלל)

4.מד הקליטה לא מופיע באופן קבוע אלא רק בעת לחיצה על פונקציה כל שהיא בשלט.

5.אין לי מושג

6.אין לי מושג

 

אם תמצא יותר מידע אשמח לשמוע.

פורסם

תודה רבה.

אשמח אם יש למישהו תשובות נוספות לשאלות שלי...

 

 

שאלה נוספת,

קיימת מערכת כלשהי שיודעת לזהות אם הרכב נמצא בניוטרל (גיר ידני) לפני שמתבצעת הנעה מרחוק?

פורסם

אין טווח קליטה. זה רק כאשר שידור יוצא או נכנס במערכת החלק הזה מהבהב (אם אני לא טועה).

לגבי שני המצבים באדום שסימנת, ההבדל ביניהם זה מצב הצפצוף (של הסגירה ופתיחה ולא של האזעקה עצמה).

תיזהר עם השלט הזה, לי הוא נשבר אחרי כמה נפילות, שמור עליו מאוד.

אני לא יודע מה פעולת המנוע של הסגירת חלונות, אבל יש ערוצים פנויים ונדמה לי שלא אמורה להיות בעיה

לייצר מצב של פתיחה . לחבר שלי היה את זה באוטו, כשהוא היה פותח החלונות היו נפתחים לבד.

פורסם

תודה לך. כבר רכשתי ביום שישי נרתיק קטן שישמור קצת על השלט. מקווה שזה יעזור.

 

יש למישהו אולי את החוברת של האזעקה הזו באנגלית?

×
×
  • תוכן חדש...