Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי בתחנה, גבו ממני עדות וזהו..לא שללו לי את הרשיון או משהו.

הם עדיין לא קיבלו את התיק מהנפגעת או משהו כזה ככה שלא ידוע מה מצבה והעדות שלה..

ולפי מה שהבנתי השוטר שהגיע למקום התאונה לא היה בוחן..

עכשיו אני אמור כאילו להמתין לראות מה קורה עם הביטוח?

 

תודה

פורסם
אתה לא בודק את מצבה. אתה לא מתקשר למשטרה לשאול את שמה. אתה לא יוצר איתה שום קשר ולא משנה כמה זה לא אנושי/כן אנושי. אחרי שתחזור לשיגרה, חף מכל אשמה, תעשה מה שאתה רוצה.

 

הקדמת אותי.

 

פותח השרשור - אתה לא עושה אקטיבית כלום בלי להתייעץ עם עו"ד, בטח שלא הולך לבקר אותה או שואל עליה. מבחינתך היא לא קיימת עד לפסיקת בית המשפט העליון בהרכב של 11 שופטים בעניין התאונה וכל מה שקשור אליה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
הייתי בתחנה, גבו ממני עדות וזהו..לא שללו לי את הרשיון או משהו.

הם עדיין לא קיבלו את התיק מהנפגעת או משהו כזה ככה שלא ידוע מה מצבה והעדות שלה..

ולפי מה שהבנתי השוטר שהגיע למקום התאונה לא היה בוחן..

עכשיו אני אמור כאילו להמתין לראות מה קורה עם הביטוח?

 

תודה

האם גבו ממך עדות באזהרה או סתם עדות.

 

כנראה שרק עדות , ועל פי העובדה שלא שללו ממך את הרשיון , מסקנתם היא כי ככל הנראה אתה לא אשם אפילו לכאורה בתאונה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הסברתי לו 2 דק' מה קרה שם. מילאתי תצהיר כזה מה בדיוק קרה שם עם עוד איזה טופס שניים וזהו..

לפי מה שהבנתי ממנו זה עובר לחקירה או משהו וצריך להמתין ולראות מה קורה עם הנפגעת .

פורסם

יופי, אז עכשיו אתה ממתין להמשך,

אני משערת שזה יקח עוד מעט זמן, עד אשר הפצועה תשתחרר,

ועד אשר הבוחן יגיע להחלטה.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

היי ,

יש לי שאלה, דיברו איתי היום ואני צריך להגיע שוב למתן עדות ואז כנראה לשחזור..

בדוח נרשם שנסעתי בנתיב השמאלי מבין 2 נתיבים.

בפועל ככה הכביש שם נראה:

http://up353.siz.co.il/up3/2j2nnaytg3yt.jpg

כשאחרי הואן(בצד ימין) בערך היא התפרצה לכביש...ככה שהנתיב הימני בעצם חסום לגמרי..

וגם שהשוטר הגיע למקום היו שם רכבים לאורך כל הנתיב.. זה לא נחשב נתיב אחד לנסיעה אם ככה?

פורסם

לא ברור לי ממה אתה מוטרד?

 

מסלול אחד תפוס במסלול השני נסעת , והוא המסלול השמאלי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

טוב עשיתי איתם שיחזור במקום ואחר כך גבו עדות ממנה היא עדיין מאושפזת.

בכל מקרה קיבלתי טופס עם כל הפרטים והשוטר אמר לי שזהו (לא שללו לי או משהו ..) והביטוח שלי אמור לסגור את זה..

איך זה הולך עכשיו? הביטוח מנהל את כל התיק מולה?

 

תודה!

פורסם
טוב עשיתי איתם שיחזור במקום ואחר כך גבו עדות ממנה היא עדיין מאושפזת.

בכל מקרה קיבלתי טופס עם כל הפרטים והשוטר אמר לי שזהו (לא שללו לי או משהו ..) והביטוח שלי אמור לסגור את זה..

איך זה הולך עכשיו? הביטוח מנהל את כל התיק מולה?

 

תודה!

 

תפקסס את הטופס לחברת הביטוח וסע לשלום. (בזהירות).

ארז רונן

פורסם

ביטוח החובה שלך מטפל בנזקי הגוף של הגברת הקופצנית.

 

תעביר להם את כל החומר שיש בידך שמור לך העתקים ונסה לשכוח את המקרה הלא נעים הזה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
היא תתבע את הביטוח חובה שלך וזה לא ממש צריך להטריד אותך. בגלל זה אתה משלם כסף. והיא תקבל כסף גם אם היא אשמה בתאונה ( לא בוחנים בכלל מי אשם בתאונה בתיק על נזקי גוף מתאונת דרכים ).

 

רק רציתי לדייק למען כולנו, כי פיצויי נזקי גוף בתאונה שתוכר כ"תאונת דרכים" על פי חוק לפיצויים לנפגעי תאונות דרכים בין רכב להולך רגל, אכן מבחינים מי אשם. וראו הפלא, זה הנהג. הוא אשם באופן אוטומטי.

 

אומנם יכול להיווצר מצב כי התאונה לא תוכר כ"תאונת דרכים", ואז כן יבחנו מי אשם בתאונה לפי פקודת הנזיקין. אם זו האישה, נהג הרכב לא יצטרך לשלם לה נזקי גוף. אם זה הנהג, הוא יצטרך לשלם על נזקי גוף מכיסו הפרטי.

 

לצורך דוגמה בוא נביא מצב היפוטטי בו האישה רצתה לשים קץ לחייה והנהג דרס אותה בכוונה. האירוע לא יוכר כתאונת דרכים והנהג ישלם לאישה נזקי גוף מכיסו. אם הנהג לא דרס אותה בכוונה, הוא לא ישלם לה נזקי גוף, וגם חברת הביטוח לא תשלם נזקי גוף. האישה לא תקבל שום פיצוי, ואף תתבע על נזקי רכוש.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

×
×
  • תוכן חדש...