Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

polo gti או hyundai veloster


eli918249
שימו לב! השרשור הזה בן 4496 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הולוסטר ממש לא רועשת. אם כבר שקטה מאוד - יותר מדי.

יש בחו"ל נהגים שהורידו את כיסוי המנוע בשביל לקבל קצת יותר רעש מהנה בזמן נהיגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

נהגתי על הוולוסטר והתרשמתי - כמו שקורה בד"כ במנועים אטמוספיריים 1.6 - שבשביל לקבל קצת כוח צריך להגיע לסל"ד גבוה, והבידוד הבינוני הביא לכך שחדרו רעשים לא מבוטלים לתא הנוסעים מכיוון המנוע.

אם אני משווה לגולף/לאון, אז הוולוסטר מרגישה פחות איכותית.

Kia Sportage Premium 2023

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגיד לנו איפה הולוסטר פחות מהנה לנהיגה מהלאון מבחינתך? כמובן שהתגובה שלך לא תהיה אובייקטיבית לפי הסמלון, אלא אם כן אתה מתכוון לכוח.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא מסכים איתו, ההתנהגות של הלאון מהנה יותר, השילדה של הלאון משדרת בצורה לא רעה מה עובר עליה וההגה מדוייק.

גם המנוע הרבה יותר טוב ואם הייתי צריך לבחור אחת מהשתיים לסשן נהיגה אין לי ספק שהייתי בוחר בלאון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על הוולוסטר לא נהגתי אבל אני בעלים של פולו GTI כבר 3 חודשים.

מבחינת מראה חיצוני, הפולו היא אחת ממכנויות הספורט הכי פחות יפות שיש אם לא ההכי פחות יפה שיש. חוץ מהצורה הכללית של הגלגל ושני פסים אדומים על הגריל הקדמי, היא לא שונה מפולו רגילה. בהיבט הזה, הוולוסטר, שהיא לא מכונית ספורט, מאוד יפה. צורה מהפכנית. הרעיון של דלת שלישית מאחור הוא דיי גאוני למשפחה עם ילד אחד או שניים. זה עדיין משאיר את המראה הספורטיבי ולא צריך להדחק לאחור דרך הדלת הקדמית.

מבחינת אמינות אין בכלל מה לדבר. קוראניות הן מכוניות אמינות מאוד. למרות שהכב שלי מליסינג, אני דיי מאוכזב עד עתה. היתה לי מאזדה 3 שנתיים בליסינג והונדה סיוויק שלוש שנים בליסינג ואין לי מושג איך נראה המנוע שלהן. מעולם לא פתחתי את מכסה המנוע. בפולו כבר אחרי חודש וחצי נתקעתי בלי שמן. על גיר ה DSG בטח שמעת. לי נכון להיום אין מילה רעה להגיד עליו אבל ימים יגידו.

בלי קשר לארץ המוצא, רכב ספורט תמיד בפוטנציה יהיה פחות אמין, פחות חסכוני ויותר מאבד מערכו.

מבחינת כוח, כמו שהזכרתי, ביונדאי לא נסעתי אבל ע"פ נתוני יצרן נראה לי שאין בכלל מקום להשוואה. הפולו חזקה מאוד וכל חבר ובן משפחה שנסע איתי או נהג על האוטו, התמוגג.

 

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על הוולוסטר לא נהגתי אבל אני בעלים של פולו GTI כבר 3 חודשים.

מבחינת מראה חיצוני, הפולו היא אחת ממכנויות הספורט הכי פחות יפות שיש אם לא ההכי פחות יפה שיש. חוץ מהצורה הכללית של הגלגל ושני פסים אדומים על הגריל הקדמי, היא לא שונה מפולו רגילה. בהיבט הזה, הוולוסטר, שהיא לא מכונית ספורט, מאוד יפה. צורה מהפכנית. הרעיון של דלת שלישית מאחור הוא דיי גאוני למשפחה עם ילד אחד או שניים. זה עדיין משאיר את המראה הספורטיבי ולא צריך להדחק לאחור דרך הדלת הקדמית.

מבחינת אמינות אין בכלל מה לדבר. קוראניות הן מכוניות אמינות מאוד. למרות שהכב שלי מליסינג, אני דיי מאוכזב עד עתה. היתה לי מאזדה 3 שנתיים בליסינג והונדה סיוויק שלוש שנים בליסינג ואין לי מושג איך נראה המנוע שלהן. מעולם לא פתחתי את מכסה המנוע. בפולו כבר אחרי חודש וחצי נתקעתי בלי שמן. על גיר ה DSG בטח שמעת. לי נכון להיום אין מילה רעה להגיד עליו אבל ימים יגידו.

בלי קשר לארץ המוצא, רכב ספורט תמיד בפוטנציה יהיה פחות אמין, פחות חסכוני ויותר מאבד מערכו.

מבחינת כוח, כמו שהזכרתי, ביונדאי לא נסעתי אבל ע"פ נתוני יצרן נראה לי שאין בכלל מקום להשוואה. הפולו חזקה מאוד וכל חבר ובן משפחה שנסע איתי או נהג על האוטו, התמוגג.

 

בהצלחה

 

שכחת גם כמובן את הגג הפנורמי (שנפתח ולא רק עולה כמו באיביזה\שירוקו, חתיכת פינוק) לעומת פולו רגילה.

הכי שומר בארץ :scatter:

 

AAA: Audi 80>Audi A6>Alfa Romeo GT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב למבחן של הפולו GTI בעיתון "אוטו" הם פשוט קוטלים את ההתנהגות של הפולו GTI

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכחת גם כמובן את הגג הפנורמי (שנפתח ולא רק עולה כמו באיביזה\שירוקו, חתיכת פינוק) לעומת פולו רגילה.

 

נכון. שכחתי. דווקא אני מאוד מחבב את הפיצ'ר הזה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4496 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...