Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי ערב עמוס נסיעות ביום שישי שבמהלכו הרכב נכבה ונדלק מספר פעמים. כשרציתי ליסוע איתו הוא סימן לי שהמצבר נגמר..בין הנסיעה לערב האוטו עמד יום שלם.

מה לדעתכם יכולה להיות הבעיה?

האוטו הוא שברולט אופטרה 2008 יד ראשונה.

בעלים גאה של שבי אופטרה 2008 :-o

  • ספונסר פורום
פורסם

תבהיר את נושא "סימן שהמצבר ניגמר" מה ראית / שמעת / הרגשת?

 

הסימן של המצבר בלוח המכשירים נותן חיווי על בעיית טעינה ולא על בעיה במצבר

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

פורסם

שאני מנסה להניע לא קורה כלום. אפילו לא הרעש הזה שהאוטו נחנק.

טוב אז ניסיתי היום להניע עם כבלים ולא הלך. צריך להחליף מצבר או דינמו או מה?

בעלים גאה של שבי אופטרה 2008 :-o

פורסם

אז ככה..אני לא יודע אם הנורה דולקת בנסיעה כי עוד לא נסעתי איתו.

אבל הרדיו והכל עובד שהאוטו בחצי סוויץ'.

בעלים גאה של שבי אופטרה 2008 :-o

פורסם

באוטו שחיברת והוא מונע, תן גז לאיזה כמה שניות, ואז תנסה להניע שעדיין נותנים גז באוטו שעובד (לא האוטו שהמצבר גמור).

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם

לא זה לא זה...

יצאתי אחד הפעורים..האוטו היה על הילוך רברס ובגלל זה לא הניע..אני מרגיש רע עם עצמי.:(

בעלים גאה של שבי אופטרה 2008 :-o

פורסם
באוטו שחיברת והוא מונע, תן גז לאיזה כמה שניות, ואז תנסה להניע שעדיין נותנים גז באוטו שעובד (לא האוטו שהמצבר גמור).

 

מומלץ שהמנוע ברכב התורם יהיה בכלל כבוי ומפתחות מחוץ לסוויץ'.

זה מקטין סיכוי למזקים אפשריים לרכיבים אלקטרוניים.

 

 

פורסם
לא זה לא זה...

יצאתי אחד הפעורים..האוטו היה על הילוך רברס ובגלל זה לא הניע..אני מרגיש רע עם עצמי.:(

 

 

קורה במשפחות הטובות ביותר :lol:

 

 

חן

פורסם

ברוב המכוניות היפניות והאירופאיות כבר מסוף שנות ה 90-תחילת שנות ה - 2000 יש מנגנון ביטחון, שלא מאפשר להוציא מפתח מהסוויץ', אם ידית הילוכים לא ב Parking. הופתעתי לקרוא שאין את זה באופטרה.

 

 

פורסם

אני דווקא לא הופתעתי..:lol:

אגב, לפעמים מדובר בכבלים מעפנים שלא מעבירים את הזרם הדרוש.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

×
×
  • תוכן חדש...