Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן!,

 

אז ככה, יש לי 206XS 1.6 הדגם עם 90 כוחות סוס שנת 2000.

כשקניתי את האוטו הוא היה זריז מאוד ולא מזמן עשיתי טיפול שבמהלכו הוחלפו לי הפלאגים שלטענת המכונאי היו "מיוחדים" והוא מציע ללכת לפי הספר אז הוא החליף לי אותם למה שרשום בספר ומאז האוטו קצת איטי יותר לדעתי.

בכל מקרה אני בארצות הברית עכשיו ויש מבחר ממש יפה של פלאגים והמחירים נמוכים מאוד אז חשבתי לקחת

הבעיה היא שאני בלי האוטו כאן ואני לא יודע איזה פלאגים יש לי כרגע, בכל אופן זה מה שהציעו לי בחנות:

 

הכי חזק שלהם : AUTOLITE-XP-IRID

יותר נמוך ממנו : BOSH PLATINUM+2

 

אין לי הרבה ידע על פלאגים ועשיתי כבר חיפוש כאן ובאינטרנט. אם בעלי ה206 יוכלו לעזור לי קצת בנושא,

איזה פלאגים יש לכם עכשיו?

האם אחד הפלאגים שרשמתי שווה משהו?

האם יש פלאג אחר שהוא טוב יותר מאלו ויתאים לרכב שלי?

מה עוד אני צריך להחליף או לקחת בחשבון כשאני מחליף פלאג??

 

ואם אפשר לדחוף עוד שאלה..

הלכו לי התומכים של הבגאז' באוטו מאחורה.. ויש פה מבחר ענק של כאלה אבל שוב, אין לי שום דגם או מספר להשוות...

גם לא מצאתי את הספר רכב, אם למישהו יש כל דרך לכוון אותי לדגם שאני צריך אני אשמח!!..

 

מנהלים - מקווה שלא עברתי על חוקי הפורום.

 

תודה רבה מראש!.

דרך אגב קניתי כאן רמקולים של HERTZ אחרי המלצות בפורום. (נקווה שיעברו את המכס בשקט :wink: )

פורסם
מקורי!

 

כל הבעיה שלי היא ששמו לי פלאג מקורי במקום פלאג אחר שהיה לי כשקניתי את האוטו

ונפגעו לי הביצועים של האוטו...

 

וגם אם מקורי זה הפלאג אני צריך אני עדיין צריך למצוא מספר דגם או משהו...

×
×
  • תוכן חדש...