Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיבלתי הורדה מהכביש ואין לי מושג מה רוצים ממני.


שימו לב! השרשור הזה בן 4878 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בגירה, אולי אני תמים וחסר הבנה בנוגע למה שקורה בארץ. מבחינת הגיון, אין בעיה במה שאני אומר ולא בגלל העובדה שכמעט בכל ארץ אחרת הדברים האלו נעשים בקלות.

שופט תעבורה אמור לשפוט על פי הגיון. במקרה והמקרה הזה מגיע לבית המשפט, הוכחות על תקן לקפיצי הנמכה ותקינות מערכת הפליטה מבחינת רעש וזיהום אמורות לספק אותו. אם על פי החוק מותר היה להתקין חלקים מקוריים בלבד ללא פשרה על תחליפיים הייתי אומר שיש פה בעיה.

מבחינת הטורבו. דווקא הורדת טורבו ממנוע גודש נחשבת לדעתי לשינוי מבנה. אבל אני מסכים שהעניין יותר בעייתי פה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מבחינת הגיון...שופט תעבורה אמור לשפוט על פי הגיון..

 

אין שום הגיון ואין מה לחפש הגיון כי יש חוק.

 

לשופט יש חוק ויש סמכות מקצועית שהיא בוחני התנועה של משטרת ישראל ומשרד הרישוי.

 

זה שתביא אישורי מכון התקנים הגרמני בכלל לא מעניין אף אחד!

 

שלא תחשוב לרגע שאני נהנה או אוהב את המצב הזה, גם אני סובל ממנו אבל לפחות אני מספיק מפוקח בכדי להבהיר את הדברים לאשורם ולא לחלום בהקיץ (לא מדבר עליך) שאם לחלק יש אישור מכון תקנים גרמני או שאם המנוע מאושר אז הרכב חוקי כי הוא לא!

 

נכון להיום זה הסטטוס ה(לא) חוקי של רכבים משופרים בישראל.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באגירה, אני לא הולך להתווכח עוד פעם, כל עוד מדובר במשרד רישוי רגיל (מכון רישוי) ולא עמדה מספר 1 או בדיקה בטכניון, הבאתי פה לבן אדם דרך להחזיר את הרכב לכביש בלי שום קומבינה ובלי לפרק כלום. אני וחברים שלי עושים ככה, אני בסך הכל מנסה לעזור. שיעשה מה שהוא רוצה, מצידי שיחליף ל1.6 ויחליף את כל המתלים.

 

אגב, "הסמכות הרישמית הזאת של מדינת ישראל" הורידה לפני מספר חודשים אימפרזה טורבו 2004 של מכר בטענה שלרכב אין פסים זוהרים. דפדוף נוסף בדו"ח חשף את הסיבה. הנפח שמופיע ברשיונות זה 1994 והבוחן חשב שאימפרזה טורבו שנת 2004 היא שנת 1994 כי הוא לא יודע איפה רשום הנפח ואיפה השנה. טלפון למחרת לתחנה ואותו בוחן קיבל צעקות וההורדה בוטלה. אגב בעת מתן הדו"ח הגיע בוחן נוסף לזירה ושאל את הבוחן הגאון שרשם את ההורדה אם הוא רשם גם סעיף על הכנף האחורית המקורית יש לציין והבוחן שרשם את הדו"ח אמר "לא לא, אני מכיר את הדגם זה מגיע ככה מקורי"-כל הכבוד על הידע באמת. יש לי עוד עשרות דוגמאות כאלה אבל אני אחסוך את זה ממך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא בהחלט מוזמן לנסות את הדרך שהצעת אבל שלא יתלה בזה יותר מידי תקוות כי זה לא המצב הקיים ברוב מכוני הרישוי (או שיבוא למכון שאתה מדבר עליו).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באגירה, אני לא הולך להתווכח עוד פעם, כל עוד מדובר במשרד רישוי רגיל (מכון רישוי) ולא עמדה מספר 1 או בדיקה בטכניון, הבאתי פה לבן אדם דרך להחזיר את הרכב לכביש בלי שום קומבינה ובלי לפרק כלום. אני וחברים שלי עושים ככה, אני בסך הכל מנסה לעזור. שיעשה מה שהוא רוצה, מצידי שיחליף ל1.6 ויחליף את כל המתלים.

לא יודע באיזה מכון רישוי מדובר(גם לא מעוניין לדעת), אך בוודאות אין הוא עובד לפי הנהלים.

הורדה על הגה? אל תשכח שהוא צריך להביא אישור תיקון ממוסך מורשה על תיקון ההגה. איזה מוסך ינפיק לך אישור כזה? ואם ינפיק, האין פה קומבינה?!

זרקתי מרוב כעס? האם תחמנות זו לא קומבינה?!

לדעתי תקן TUV מהחנות או החברה שמוכרת את הקפיצים אמור לפתור את הבעיה מול מכון הרישוי, במידה ותתעורר.

תקן TUV "לא עובד" עלינו :twisted:

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

תקן TUV "לא עובד" עלינו :twisted:

 

אולי בעתיד כן יעבוד עליכם. זכור לי שהתחיל שיתוף פעולה בין מכון התקנים הישראלי וענייני TUV מתישהו ב 2010. אולי זה יגיע גם לחלקי רכב ואז יהיה לכולם הרבה יותר קל להתקין רכיבים שעומדים בתקנים מחמירים פי כמה וכמה מהתקנים הישראלים בלי שבוחני תנועה משועממים יסתערו על המציאות. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שנצתרך להמתין כולנו לראות מה ייסגר בעניינו של מ' והגולף (ספייסרים לצמיגים).

אולי מעז ייצא מתוק.

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי חבר שיש לו את אותה בעיה כבר המון (!!!) זמן ,

הרכב שלול אושר בעמדה 1 למרות שהוסב למנוע גודש , בלי קומבינות ובלי לשלם - פשוט אושר

והשינוי מופיע בספרים של משרד הרישוי

 

הבחור קיבל הורדה והוא כבר הרבה זמן בריצות לבתי משפט כדי להוכיח שהרכב חוקי ולא קומבינה

אם בא לך להילחם - תבקש להישפט תכין עו"ד ותן לשופט להחליט , רק שיש לזה מחיר מבחינת זמן שהאוטו עומד

ומבחינת כסף , המון כסף

 

 

אם אתה רוצה להזיר את הרכב לכביש פשוט תחזיר אותו לסטנדרט , או שתיגש לאיזה מוסך , תפרק את הטורבו,קולר צנרת וכיו"ב ולך לבדיקה אטמ ,

או שתאלץ לשלם ל"מעכר " שיעזור לך (וממה שאני יודע גם המעכרים נרתעים שהם רואים טופס של הורדה )

 

 

אגב, מההיכרות של עם אוטודאטה, לעולם לא יופיע שם דגם מנוע טורבו כתחליף מאושר למנוע אטמ' גם אם באותו נפח ובעלי אותו הספק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואם המנוע המאושר מגיע עם טורבו על פי autodata? האם יש חובה לפרק מגדש ממנוע שהגיע במקור עם טורבו? מה אם הוא מביא אישור מהמחלקה הטכנית שהמנוע הנ"ל מגיע עם טורבו?

 

 

 

הוא יכל להביא אישור מפיאט שהמנוע שישנו באותו אכן מנוע טורבו במקור

אבל פיאט לעולם לא ייתנו לו אישור שהמנוע הזה מאושר לשימוש ברכב הנ"ל (שבתכ'לס זה האישור שהוא צריך )

 

שאלה מעניניית :

אני בטוח שהבוחן לא בדק מספר מנוע (ויש סיכוי גבוה שגם בטסטים לא בדקו )

האם המספר תואם לרישיון ? (או שאולי עדיף שלא לענות ע"ג הפורום :wink:)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאתה אומר, החבר שלך יפסיד במשפט, למרות האישורים שיש לו, לא?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה רוצה להזיר את הרכב לכביש פשוט תחזיר אותו לסטנדרט , או שתיגש לאיזה מוסך , תפרק את הטורבו,קולר צנרת וכיו"ב ולך לבדיקה אטמ ,

או שתאלץ לשלם ל"מעכר " שיעזור לך (וממה שאני יודע גם המעכרים נרתעים שהם רואים טופס של הורדה )

אם יפרקו לרכב הזה טורבו מסופקני שהוא בכלל יניע. פעם בוולבו 940 טורבו 2.3 התנתק צינור האויר של הטורבו, הרכב נכבה ולא הניע. לאחר חיבור הצינור הרכב הניעה ונסע מעולה. לוולבו הזאת טורבו בגודל עגבנייה ובכל זאת לא עובד ללא. מנוע טורבו, יש לו יחס דחיסה אחר, טיימינג אחר, מערכת ניהול וחיישנים שמכווינים לעבוד עם טורבו. אי אפשר ככה סתם לפרק. זה לא כמו טורבו על מנוע סגור.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי וולוו 740 עם מנוע חדש של 940 עם טורבו, אבל הוא מאושר כמנוע ללא טורבו.

 

זה אומר שהמנוע יכול לעבוד גם בלי טורבו, כל עוד עושים לו את השינויים הנכונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי הסבה של המנוע שלך יוסי, מטורבו למנוע בלי טורבו ישאר לך רק בלוק וכל שאר המרכיבים תיאלץ להחליף. זה בוכנות אחרות, זה יחס דחיסה שונה, זה חיישנים אחרים. יותר זול ויותר יעיל זה לקחת מנוע ללא טורבו ולא לעשות הסבה מוזרה כל כך.

 

הבלוק יכול לשרת מנוע עם או בלי טורבו. אבל זה לא מספיק. זה לא משהו שמעשה לעשות לפני הטסט ואחרי זה להחזיר. כל פעם זה לפחות שבוע במוסך וכמה אלפים מאוד טובים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי חבר שיש לו את אותה בעיה כבר המון (!!!) זמן ,

הרכב שלול אושר בעמדה 1 למרות שהוסב למנוע גודש , בלי קומבינות ובלי לשלם - פשוט אושר

והשינוי מופיע בספרים של משרד הרישוי.....הבחור קיבל הורדה והוא כבר הרבה זמן בריצות לבתי משפט כדי להוכיח שהרכב חוקי ולא קומבינה

 

 

בא ניקח מקרה קלאסי שמוכר לי באופן אישי, נניח שלחבר שלך (שאני באמת לא יודע מי זה) יש גולף MK2GTI 16V. לאוטו הזה יש 148 כ"ס אטמוספריים.

הוא בא למשרד הרישוי, ביקש אישור להתקין מנוע 1800 20VT ואישרו לו די בקלות כי ההבדל בהספק הוא זניח ובנפח הוא אפילו ירד(אני מכיר לפחות 2 כאלה) .

 

הבעיה היא שברשיון הרכב לא רשמו לו טורבו (ולעולם גם לא ירשמו) אלא רק ציינו את דגם המנוע החדש ועכשיו הרשיון לא תואם את המציאות, למרות שהשינוי הוא חוקי.

 

עכשיו כל שוטר/ בוחן/ עובד רישוי יכול להוריד לו את הרכב מהכביש ללא יכולת החזרה בלי פרוק כל מערכת הגדישה.

 

זה פחות או יותר מה שקרה לחבר?

 

אם זה הכיוון, אני לא רואה איך בכלל בית המשפט יכול לעזור לו אבל אני מאחל לו הרבה הרבה בהצלחה ושיצור עבורנו תקדים טוב!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יפרקו לרכב הזה טורבו מסופקני שהוא בכלל יניע. פעם בוולבו 940 טורבו 2.3 התנתק צינור האויר של הטורבו, הרכב נכבה ולא הניע. לאחר חיבור הצינור הרכב הניעה ונסע מעולה. לוולבו הזאת טורבו בגודל עגבנייה ובכל זאת לא עובד ללא. מנוע טורבו, יש לו יחס דחיסה אחר, טיימינג אחר, מערכת ניהול וחיישנים שמכווינים לעבוד עם טורבו. אי אפשר ככה סתם לפרק. זה לא כמו טורבו על מנוע סגור.

 

 

אם יפרקו את הטורבו ויעשו מתאם בין הDP לאגזוז ויפרקו את כל מערכת הצינורות גדישה האוטו יסע כמו גדול

אומנם יסע חרא אבל ייסע

 

 

במנועי 20 VT כשעף צינור גדישה עדיין אפשר להמשיך לסוע שנים , רק צריך לנתק את חיישן MAF

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4878 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...