Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נסיעה בטורים גבוהים בטויוטה קורולה


avielin
שימו לב! השרשור הזה בן 4985 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

ברשותי טויוטה קורולה GLI.

לפני מס' ימים הגעתי, פעם אחת, תוך כדי נסיעה, לטורים גבוהים - לתחילת האזור האדום בסקלה (כ-6.2*1000 סל"ד) למשך כשנייה.

כמה הדבר פגע במנוע ?

תודה,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כמה שאני זוכר הם כן יכולים(ראה מקרה הונדה s2000)8)

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם ברכב ידני יש מנתק הצתה שמנתק כמעט מיד אחרי האדום. הדרך היחידה שאני מכיר להגיע לטורים גבוהים מדי עם מכוניות של היום זה להכניס להילוך נמוך מדי בידני. כמובן שממש לא מומלץ...

 

לפותח השרשור: אין לך מה לדאוג. המהנדסים שתכננו את המנוע שמו את האדום במקום הנכון, וכל זמן שאתה לא עובר אותו באופן קבוע אין לך מה לדאוג. כמה שניות זאת בוודאי לא בעיה (אם בכלל עברת את האדום - לא ברור מהתאור שלך אם רק התקרבת או עברת).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם הוא עבר את האדום ונמנתק הצתה ניתק באובססיביות עד שלא הרפה, וגם אם הוא הרפה אחרי מספר דקות רק, תיאורטית, נזק לא ייגרם, בלאי מואץ אולי, אבל לא משהו מיידי או קריטי במידה וזה לא נעשה על בסיס יומיומי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4985 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...