Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ממשפטני הפורום בעניין תאונת דרכים


שימו לב! השרשור הזה בן 5004 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

 

למי שזוכר לפני 5 שנים עברתי תאונת דרכים לא סימפטית (תקציר-מחסום צה"לי, נהג סמיטריילר ערבי מתרסק על המחסום ב-85 קמ"ש ואני נמעך בין אביר להאמר).

 

למרות שנשמע מאוד מאיים את התאונה סיימתי ממש ממש בזול עם מרפק מדמם, גוף מנופח\סגול\שחור\ירוק מהכתפיים ומטה עד כפות הרגליים,חוסר יכולת לנוע במשך כחודש וחצי-אבל שורה תחתונה לא שברתי\סדקתי שום עצם ולא נפגע אף איבר פנימי למעט חוליה בעמוד השידרה בגב תחתון שזזה וניזוקה.

 

לאחר התאונה התייעצתי עם עורך דין שפעם עבד בפרקליטות הצבאית ואז שינה צדדים ועבר לעבוד כעורך דין שמתמחה בתביעות נגד משרד הביטחון.

 

אותו עורך דין הסביר שעומדות בפני 2 אופציות:

 

1.לתבוע את משרד הביטחון כדי לקבל הכרה כנכה צה"ל-במילים אחרות להתחתן עם משרד הבטחון.

 

או

 

2.תביעה אזרחית נגד נהג המשאית- במילים אחרות לקבל נדונייה.

 

בכוונה הדגשתי את המילה או, מכיוון שנאמר לי שאני יכול לבחור באחת הדרכים, אי אפשר ללכת על תביעה בשני מישורים (צבאי ואזרחי).

 

מכיוון שהתאונה היתה מאוד משמעותית ונאמר לי שיכולים לחלוף אפילו כמה שנים עד שארגיש את נזקי התאונה החלטתי להציע נישואין למשרד הביטחון.

 

נענתי בחיוב וכמתנת חתונה קיבלתי 1% נכות בגין נזקי התאונה (אותה חוליה סוררת בגב תחתון).

 

מזה כמה חודשים שאני סובל מכאבי גב תמידיים שאף מגבילים מאוד את תנועתי (כשאני מתכופף למשל), הכאבים ממוקמים בדיוק באיזור בו נפגעתי בתאונת הדרכים-משמע גב תחתון, ובדיקת רנטגן איששה את החשד שמדובר באיזור החוליה שנפגעה בתאונת הדרכים.

 

אציין שאני עוסק בפעילות ספורטיבית (כולל כדורגל וסקווש) ואין לי שום בעייה גופנית כזו או אחרת פרט לגב תחתון שכאמור- כואב תמיד.

 

שאלותיי הן:

 

1.כמובן שאני מתכוון לדרוש וועדה רפואית נוספת מטעם משרד הביטחון- השאלה היא מה הפרוצידורה ? למי פונים ? מה קורה במידה ואני כאמור מתגורר בחו"ל וצריך לעשות את הפרוצידורה "בשלט רחוק" ?

2.לגבי תביעה אזרחית- האם זה נכון שבמידה ותבעתי את משרד הבטחון במטרה לקבל הנחה כנכה צה"ל (התאונה התרחשה במהלך פעילות מבצעית במסגרת שירות מילואים) אין לי אפשרות לתבוע אזרחית את חברת הביטוח של נהג המשאית ?

 

אשמח לתגובות ועצות ממבינים.

 

רוב תודות,

 

עידן

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב,

 

מדובר בהחמרת מצב שהפרוצדורה בה היא פנייה למשרד הבטחון קצין תגמולים להחמרת מצב ובהמשך תופנה לוועדות רפואיות אשר יקבעו אם חלה החמרה.

 

באשר לשאלתך השניה, לא ניתן לתבוע את נהג המשאית הפוגע.

 

בברכת חג שמח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5004 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...