Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נשבר לי בקבוק אלכוהול בקיוסק, אני צריך לשלם עליו?


maatrixx
שימו לב! השרשור הזה בן 5029 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גם החברה שלי פגעה ברכב אחר אחרי שהאוטו הדרדר קדימה , אז חבל שתבעתי ביטוח ושילמתי השתתפות עצמית ,כי אתה שכנעת אותי שהיא לא צריכה לשלם על הנזק שהיא עשתה

לא זכור לי שהבחור אמר שהוא הרס בכוונה,החליק לו בטעות כמו שקורה לרבים.

.כי היא אמרה שלא עשתה בכונה , ורק החליק לה בטעות הברקס , כמו שקורה לרבים ,

 

מעניין אותי רק איך עובד שהוא חדש ולא יודע שאפשר להחזיר בקבוק לספק (בתנאי שיש את הפקק), יודע מה העלות של הבקבוק, ויכול להחליט על דעת עצמו לגבות רק את מחיר העלות

הוא ניסה לצאת איתך בסדר כדי שלא תשלם את המחיר המלא , כי אם תשלם 80 אז הוא מרויח מזה ששברת . אז מה קרה ? גם שברת וגם התלוננת וגם שכנעת אחרים לא לקנות ממנו .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני לדוגמה אם הייתי מנהל שם, אז לא הייתי לוקח תשלום,

הרי כולם יודעים שבעלי פיצוציות וקיוסקים עושים הרבה, אבל הרבה כסף.

 

אז בקבוק אחד שנשבר בשוגג, לא ממש אמור להזיק, אלא אם כן העסקים אצלו חלש וכל שקל הוא צריך לחשבן בשבע עניים.

 

למרות שיש את האנשים שכן יקחו ממך תשלום מלא עבור הבקבוק ששברת.

אין מה לעשות יש כאלו שהם ראש קטן ולא רואים ממטר.

 

טעות מגעילה שעושים הישראלים כל הזמן זה להכנס לכיס של מישהו אחר.

יש אנשים שבאים לעסקים ואומרים ישירות "אתה עושה המון כסף, תעשה לי הנחה".

מבחינתי בן אדם כזה הוא מגעיל וחוצפן.

 

אל תיכנסו לכיס של בעלי עסקים כי אתם לא באמת יודעים מה יש מאחורי הקלעים, בלי קשר לסוג העסק.

 

אותי מעניין עם איזה חלק בגוף חושב בעל עסק שמעדיף לריב עם לקוח על 60 שקל מאשר להרוויח אותו.

 

לפעמים צריך לספוג את ההפסדים ואפילו להפוך אותם להזדמנויות.

בעל העסק היה יכול לצאת גדול פה ואפילו להשיג כמה לקוחות חדשים אחרי שפותח השרשור היה מספר לכמה חברים על איך הלכו לקראתו.

אחד הדברים החשובים ביותר זה להשאיר את הלקוח מרוצה.

 

כל ההתעסקות על "האם בעל העסק מפוצה על הבקבוק השבור" היא ישראליות מכוערת לשמה וכלל לא רלוונטית.

עשית לבן אדם נזק? אז תתכבד ותפצה אותו ואפילו תגיד תודה שהסכימו לחייב אותך רק בעלות המוצר לבית העסק.

 

בדיוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמרת הכל במשפט אחד!

 

עכשיו כולנו יודעים בדיוק עם מי יש לנו עסק!

 

אוי נו באמת.. בוא נוציא את הדברים שלי מהקשרם, אתה יודע טוב מאוד למה התכוונתי. אם תקרא שוב את ההודעה שלי תראה שכתוב שם שאם בעל העסק לא מפוצה על הבקבוק, אז אין פה שאלה אפילו של לשלם או לא לשלם. ובמקרה כזה, כל הכבוד לבעל העסק שבא לקראתו של הבחור ורק ביקש לכסות את העלות של הבקבוק.

 

אבל, וזה אבל מאוד גדול. אם בעל העסק לא מפסיד מכל הסיפור הזה (כלומר, מתקשר לספק ומקבל בקבוק חדש במקום זה הסגור) אז על מה צריך לשלם לו? על שיחת הטלפון לספק?! בשורה התחתונה, ברגע שהבחור שילם לו את ה65 ש"ח האלה, בעל העסק יצא מורווח מכל הסיפור, בגלל טעות אנוש שנעשתה בתמימות ובלי שום כוונה רעה.

השאלה שאמורה להישאל פה היא "האם נגרם לבעל העסק נזק כספי כלשהו בעקבות זה שנשבר הבקבוק?" כן? תשלם! לא? למה לשלם?

העניין פה הוא לא מי נכנס לכיס של מי, מה שמרתיח אותי בכל הסיפור הזה זה שאתם צולבים את הבחור על זה שהוא לא לוקח אחריות על המעשים שלו (גם אם נעשו בשוגג) ושהוא צריך להיות הוגן והגון, מה עם בעל העסק? הוא לא צריך להיות הוגן? אם הוא יודע שהוא יפוצה על הבקבוק זה הוגן לדרוש מהבנאדם לכסות לו את ה"הפסד"?

 

אני אשליך את זה על הסיפור שנתן אייל על חברה שלו שפגעה ברכב אחר בטעות. פגעתי ברכב ושברתי לו את הפגוש, שילמתי לבעל הרכב הנפגע עלות של פגוש חדש, למחרת בבוקר הגיעו לביתו של בעל הרכב הנפגע והתקינו לו פגוש חדש, ללא עלות, 0 שקלים חדשים. זה רק אני או שז**** אותי?

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה שאמורה להישאל פה היא "האם נגרם לבעל העסק נזק כספי כלשהו בעקבות זה שנשבר הבקבוק?" כן? תשלם! לא? למה לשלם?

העניין פה הוא לא מי נכנס לכיס של מי, מה שמרתיח אותי בכל הסיפור הזה זה שאתם צולבים את הבחור על זה שהוא לא לוקח אחריות על המעשים שלו (גם אם נעשו בשוגג) ושהוא צריך להיות הוגן והגון, מה עם בעל העסק? הוא לא צריך להיות הוגן? אם הוא יודע שהוא יפוצה על הבקבוק זה הוגן לדרוש מהבנאדם לכסות לו את ה"הפסד"?

זה לא הוגן שהוא יקבל גם כסף וגם בקבוק חדש , אבל אתה יודע מאיפה הוא קנה אותו ? אז צריך לשלם על הבקבוק השבור , אם הוא גבר אז יגיד לך שלא צריך כסף ,
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בדיוק מה שניסיתי להגיד, להיות הוגן. זה משהו שצריך להיסגר מול בעל העסק, הבעיה היא שיש סיכוי שבעל העסק לא יהיה הוגן ויראה הזדמנות לגזור עליך קופון.

 

הבעיה בגישה שהמון אנשים הראו בשרשור היא שהיא מאפשרת לאנשים שמנצלים מקרים כאלה כדי לדפוק אנשים אחרים. ממש לאכול מהם חרא ולבקש כפית.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אתם עדיין טוחנים את השרשור הזה שבר בקבוק שילם סוף פסוק איזה קופון גזרו עליו ב 65 ש"ח.

מה בעל העסק מחכה שישברו לו בקבוקים בשביל שירויח פעמיים?

זה לא בקבוק מיץ ענבים שאם הפקק נמצא על הזכוכית קוקה קולה או יפאורה מזכים אותך.

חלאס קדחתם את המוח!

שלח לי הודעה פרטית עם כתובת ואני אשלח לך פיצוי עבור 65 השקלים שהפסדת בשם בעל העסק שאני לא מכיר אפילו..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה חוצפה שלא תתואר, אני לא מבין בכלל מאיפה אתה מביא בכלל את התעוזה להכנס למישהוא לעסק, לשבור לו סחורה ואח"כ עוד לאיים עליו!

 

ברבריות לשמה!

 

עשית נזק? שלם עליו ואל תבלבל את המח!

לגמריי, לעיתים רחוקות אני נכנס כדי להזדעזע לי בשקט מהדור שהולך ופוחת.

בדרך כלל אינני נוהג להתערב ולהתערבב. בשביל זה יש את דארווין.

אבל מה שאתה עושה זה חתיכת גועל נפש, אתה משול לעבריין שנכנס לחנות שובר משהו ועוד אחר כך מאיים על המוכר שלא יעיז לבקש ממנו תשלום על זה.

 

אנחנו בפורום רכבים אז אני אתן לך יופי של דימוי;

נכנסתי לך ברכב ואתה במקרה פחח רכב, אין לאף אחד מאיתנו ביטוח והעיקום הוא בפח בלבד אבל דורש עבודה ותיקון, אתה לטענתך אומר שאני לא צריך לשלם לך כלום, כי אתה מתקן את זה בחינם (למטרת הדיון).

 

אז לסיכום ידידי החוצפן, יש לך הזמדנות לתקן את העוול שגרמת, אני משוכנע שאתה יודע איך. בנוסף אנחנו בימים הנוראיים עכשיו אז הייתי ממליץ לך לעשות קצת חשבון נפש עם עצמך, להביט לתוך עצמך ולשאול אם אתה חיי עם החוצפן הזה בשלום.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי זה הכל תלוי ברצון של בעל העסק לעזור.

הספקים של החנויות לא יהרסו יחסים עם החנות בשביל מוצר אחד, בטח לא מוצר שעלותו היא 60 ש"ח.

אני כבעל עסק למוצרי חשמל, מספר פעמים עזרתי ללקוחות שלי שנפלה להם הפלזמה ונשברה, שהילד זרק שלט על המסך ושבר אותו, אמרתי להם להביא את המכשיר השבור לחנות, הכנסתי אותו לקופסא חדשה, ויצרתי קשר עם היבואן בטענה שקיבלתי את המוצר שבור, קיבלתי מיד חדש, והעברתי אותו ללקוח.

הכל תלוי בנכונות של בעל העסק להתעסק עם זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה משווה פלזמה של אלפי שקלים +אחריות לכמה שנים, לבקבוק פינלנדיה?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מר לוגסי, זאת אומרת שכדי לשמור על לקוחות שימשיכו לשלם לך,

שיקרת במצח נחושה לספק וגילגלת עליו את חוסר האחריות של הבבונים המצויים?

ממש תענוג לעשות אתך עסקים.

 

גועל נפש.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תתמם, אם לך היה קורה מקרה דומה, אני בטוח שהיית מעריך את זה עד מאוד.

ליבואן זה לא שמיים וארץ, אבל למשפחה שחסכה כמה חודשים, שילמה ממיטב כספה וקרה כזה מקרה, שמחתי לעזור מאוד.

היבואנים מתקנים את המכשיר, ומוכרים אותו בסוף שנה במכירת עודפים, אומנם בפחות כסף, אבל תאמין לי שהם לא מפסידים כסף.

ואם כבר מדברים על גועל נפש, איך אתה יכול להרשות לעצמך לקרוא לאנשים שאתה לא מכיר בבונים מצויים? אם אנשים עברו דירה ובמהלך העברת הדירה, נוצר שבר במסך

או אם ילד בן שלוש שלא ממש מבין את מעשיו זורק שלט או איזשהו צעצוע במהלך משחק, אז זהו? בבונים מצויים?

בן אדם, את הגועל נפש שלך, תשמור לעצמך ומספיק עם הצביעות.

וכן, לגמרי תענוג לעשות איתי עסקים.

ושומאכר, אני לא משווה, רק באתי להמחיש שהכל תלוי בבעל החנות, אם בא לו להתעסק עם זה הוא יסתדר עם הספק, לא משנה אם זה אלפי שקלים או שישים שקלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי הרבה מה לומר על זה, אבל לאור הסביבה שבה אני נמצא, עדיף להישאר עם זה: :roll:

תמשיכו לתחמן זה את זה, לשקר זה לזה, לדרוש זה מזה דברים שלא מגיעים לכם,

להתבכיין על דברים שכביכול מגיעים לכם, לדפוק את מי שבא לכם עבור כל מטרה שהיא,

למצוא צידוק לכל עברה על כל נורמה מוסרית בסיסית שהיא...

 

ותיהנו מהפירות שאתם קוצרים. ממש יופי.

 

נ.ב.: אה, בסדר, לספק אין משפחה לפרנס.

רגע, הבנתי, הספק זה מילה אחרת ל"מערכת".

יאללה, בוא נדפוק את המערכת.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אור, אני חושב שלא הבנת את HANS.

 

הוא התייחס אליך (בצדק) כאל התחמן שלא חושב על הספק וזה שדופק את המערכת לטובתו האישית.

 

בתור לקוח וספק שירותים בעצמי, אני נגעל מהגישה של "בואו נדפוק מישהו אחר כי הכיס שלו יותר עמוק".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא הולך לנסות לשכנע אותכם בצדקתי, לכל אחד יש ראיה אחרת על העולם.

רק לא חושב שזה נכון להגיד "שתחמנתי" ושדפקתי את המערכת לטובתי האישית.

טובתי האישית לא היוותה פה גורם בכלל, בסך הכל הלקוח לא בא בדרישות, רק שאל אם יש משהו לעשות,

יכלתי להגיד לו- לא אדוני אין מה לעשות, אבל יודע מה? אעשה לך מחיר מיוחד בעבור מכשיר חדש" והוא היה מקבל את זה ומעריך את זה.

זה שניסיתי יכלתי ועזרתי, זה לא לטובתי האישית, זה לטובת האדם שנקלע לסיטואציה.ושוב, לא בעבור שום אינטרס עצמי.

כנראה שמוזר לשמוע על בן אדם שרוצה לעזור, סתם ככה, בלי אינטרס.

יכלתי להגיד ללקוח , אני אשיג לך טלויזיה חדשה תמורת רק 20% מערך הטלוזיה, זה סיטואציה שפועלת לטובתי האישית, עשיתי את זה? ברור שלא!

אם הלקוח היה פונה ליבואן בבקשה לתקן את המסך, הם היו דורשים ממנו סכום אסטרונומי שלא קשור למציאות בעבור התיקון, משהו שכנראה הלקוח לא היה יכול לעמוד בו, אבל כשהיבואן תיקן את המסך בעצמו, ארז אותה בשנית ומכר אותה במכירת סוף שנה כעודפים\סוג ב' במחיר שאני בטוח שעדיין רווחי. אף אחד לא נדפק פה. לא הכיס הקטן ולא הכיס הגדול.

אז בוא נראה אותכם צדיקים, אם היה קורה לכם כזה מקרה, והייתם פונים לחנות שממנה רכשתם את המכשיר, והיה מציע לעזור לכם, אני בטוח שהייתם אומרים" בשום פנים ואופן, ולפגוע ביבואן? לפגוע ברווחיו? לא לא, תוריד לי בקשה טלויזיה כזאת חדשה מהמחסן ואשלם מחיר מלא"

yeahh right

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...