Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש יעוץ בבניית צנרת לאלפא ספרינט 85'


U-re
שימו לב! השרשור הזה בן 5138 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

האלפא שלי בתהליך שיפוץ וכחלק ממנו חשבתי לבנות צנרת חדשה מנירוסטה.

יש לציין שאין בעיות עם הצנרת הקיימת (המקורית),היא פשוט מחלידה לאיטה כמו כל ברזל בן 25 שנה.

המנוע שיושב על הרכב הוא 1500 בעל שני קרבורטורים כפולים. הצצה לצנרת ניתן לראות בתמונה המצורפת, אם יהיה צורך אני אצלם ואעלה עוד תמונות.

הצנרת הקיימת בנויה בתצורת 4-2-1 עם שני דודים,אחד לאחר חיבור כל ארבעת הצינורות ואחד בקצה האגזוז.

 

הייתי מעוניין לקבל צליל קצת יותר עסיסי מהרכב אך עם זאת שניתן יהיה לסוע עליו גם נסיעות ארוכות בלי שיציק הרעש ויאפשר לי גם לשמוע מוזיקה בפנים הרכב.

על הרכב אינו מורכב (ולא יורכב) טורבו לכן אני לא מצפה לתוספת הספק או משהו בסגנון,רק קופץ על ההזדנות ניתן לאמר.

חשבתי על צנרת ברוחב 2" עם שני דודים שקטים בבניה אישית (טיג אולי?)

השאלה האם זה ישיג את המטרה?,לא נתקלתי כאן בצנרת ברוחב 2" רק ב2.5" ומעלה ולפי מה שאני חושב זה יהיה רועש מדי בשבילי.

 

אני אשמח לכל יעוץ שאוכל לקבל,לכן העלתי את הנושא כאן - מנהלים אם זה אינו המקום תרגישו חופשי להעביר.

 

תודה

יורי

 

נ.ב - אם מישהו לפי העין יוכל לזהות בערך מה הקוטר של הצנרת הנוכחית אני אשמח לדעת לצורכי הערכת השינוי. הצינורות באותו עובי לכל האורך.

P1030156.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב ידיעתי, ANSA מייצרים מערכת פליטה ייעודית למנועי הבוקסר של אלפא. אולי כדאי לך לנסות להשיג מידע על הספסיפיקציות שלה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעלים לשעבר של ספרינט אני לא מבין מה מפריע לך ברעש שלה? יש לה בוקסר בשילוב עם שני ווברים/דלורטו כפולים שמנגנים נפלא.

זה מנוע קטן, מעבר לצנרת 2.5 רק יוריד לחץ חוזר ולא ישפר כלום בביצועים, אכן לאנסה ולסופרספרינט היו מע' יעודיות, לא בטוח ששם הייתי שם את אלף הדולר שלי, אבל זה כבר עניין אישי.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שום דבר לא מפריע לי ברעש שלה,להפך הייתי רוצה קצת יותר ממנו. קצת יותר בשרניות.



כתבתי גם שעם הצנרת המקורית אין בעיות אבל היא מחלידה ולפני שיצוצו כל מיני חורים או תופעות אחרות אז חשבתי על הדרך לבנות צנרת חדשה.

בגלל זה פתחתי את השרשור,לקבל דעות לכאן ולכאן.

 

אלעד,זכור לי משהו באמת שראיתי באיביי גרמניה (כמות אגזוזים גבוהה באופן חשוד אפילו :wink:)

אבל השאלה אם אני אצליח להכניס את זה לארץ בכלל ומה זה ידרוש ממני ביחס לתמורה שאני אקבל מול צנרת בבנייה אישית.

עקב כוויה טריה מהמכס עם מתאם להגה אני קצת מסופק שהם יתנו לי להכניס חלקי אגזוז שלמים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

אבל השאלה אם אני אצליח להכניס את זה לארץ בכלל ומה זה ידרוש ממני ביחס לתמורה שאני אקבל מול צנרת בבנייה אישית.



עקב כוויה טריה מהמכס עם מתאם להגה אני קצת מסופק שהם יתנו לי להכניס חלקי אגזוז שלמים.

 

שלום

במידה והצנרת תעצור במשרד התחבורה. (וכל הסיכוים שהיא תעצור) תצתרך להגיש מסמך ממוסך יבואן? שמאשר שהצנרת שנקנתה מתאימה לרכבך ועומדת בתקנות. לאחר מכן תצתרך לשלם מכס,

 

עדיף בניה בארץ 2 בחינות, גם המחיר, וגם יש לך אחריות שמתבצעת במקום.

קו---------------------------------------

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. ברכות לאלה שמצליחים לאבחן קוטר צנרת במבט בתמונה דרך המסך

 

2. לאלפא, לא גודשת, עם מנוע "קטן" יחסית אין מה לעבור את ה1.8-2 אינצ' לצנרת. נכון זה נשמע פחות סקסי מ"יש לי שלוש אינצ'" אבל ואללה, לא מדובר פה בגודל של איבר מין, אלא במערכת פליטה. צנרת רחבה מידי תפגע בביצועים בלי שום ספק.

 

3. לפותח השרשור - אם תכין שיעורי בית [כלומר, תכין אישורים מבעוד מועד דרך משרד התחבורה שאתה מבקש להכניס לארץ חלקי מערכת פליטה - לא תהיה לך בעיה להכניס אותם לארץ. עשיתי את זה יותר מפעם אחת ומעולם לא נתקלתי בבעיות]

 

4. כמו שכתבו מעלי - לפעמים זול ונכון יותר לגשת למישהו פה בארץ ולבנות אצלו - אם יש לך כסף פנה לקאליברים הרציניים בתחום [עשה חיפוש, מאוד קל להגיע אליהם] אם אין לך כסף יש אנשים [גם אליהם אפשר להגיע בקלות] שיבנו לך צנרת במחירים יותר נוחים

 

בכל מקרה, אל תתעקש על נירוסטה - מיותר לחלוטין, אין יתרון משקל ואין יתרון בחוזק, הענין היחיד בנירוסטה הוא שכל פעם שתעיף מבט מתחת לרכב תראה צנרת נוצצת ויפה ולא צינור מצופה שכבה דקה של חלודה [סביר לגמרי]

מה שכן, חומר הגלם בנירוסטה יקר יותר, העיבוד שלו יקר יותר וריתוכים של נירוסטה עושים מעט מקומות וזה עולה בהתאם

דבר נוסף ששווה לדעת - אפשר לרתך נירוסטה גם בריתוך של פלדה רגילה, אלא שאז מאבדים את ענין ה"לא מחליד" בנקודות הריתוך.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני תכננתי על בנייה אישית,אין לי כוח להתעסק עם המכס. בטח לא בשביל משהו שאפשר לקבל באיכות לא פחות טובה בכחול לבן.



ולפי מה שנפוץ לא ראיתי צנרת בבניה אישית שלא עשויה מנירוסטה,מאיזה עוד חומר עושים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני תכננתי על בנייה אישית,אין לי כוח להתעסק עם המכס. בטח לא בשביל משהו שאפשר לקבל באיכות לא פחות טובה בכחול לבן.

 

 

ולפי מה שנפוץ לא ראיתי צנרת בבניה אישית שלא עשויה מנירוסטה,מאיזה עוד חומר עושים?

 

 

אפשר לעשות מברזל רגיל "MILD STEEL" או מצנור מגולוון "אלומינייז", שניהם שוקלים יותר, נקודה (עובי דופן יותר גדול)

 

למרות מה שהנסיך רשם, המחירים לא כל כך שונים בין הצנרות (הבדל של בסביבות 10-15 ש"ח למטר) מה שגם, אין זוויות מנדרל (כיפוף אחיד) מברזל בעובי דופן של צנרת פליטה למעט "CRUSH BENDS", שלא שווים כלום! ככה שהזוויות שלך יהיו מנירוסטה בין כה וכה.

קו---------------------------------------

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים,

באמת תודה רבה על העזרה,השבוע אני אסע לבקר את הרכב במוסך ועל הדרך אני אמדוד את הצנרת הקיימת

מה השיטה הכי טובה לעשות את זה? פשוט למדוד קוטר באינטשים עם סרגל או שיש דרך טובה יותר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל, אני חוזר, אל תעלה בקוטר "סתם" או תבנה צנרת אצל מי שלא יודע בדיוק מה הוא עושה.

אצלי בסוד היתה צנרת פתוחה והחזרתי למקורית - האוטו נוסע הרבה יותר טוב!

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל, אני חוזר, אל תעלה בקוטר "סתם" או תבנה צנרת אצל מי שלא יודע בדיוק מה הוא עושה.

אצלי בסוד היתה צנרת פתוחה והחזרתי למקורית - האוטו נוסע הרבה יותר טוב!

 

 

שלוש נקודות.

 

 

 

משה, אצל איגור -הבחור שבנה את הצנרת על האוטו שלי בפעם הראשונה יש מכונה לכיפף מנדרל ששומרת על הקוטר בעת הכיפוף, אני מאמין שהוא לא היחיד שמחזיק מכונה כזו

 

גם לגבי עובי הדופן אני נאלץ לא להסכים - עובי הדופן בצנרת שירדה לי מהאוטו [ברזל רגיל] היה דק מזו שהרכבתי והצנרת כולה גם שקלה פחות.

 

לגבי המחירים - כבר הרבה זמן לא ביררתי

 

ואם כבר - אשמח להמלצה למישהו שבונה דודים לפי הזמנה במחירים אטרקטיביים יותר מלהזמין מחו"ל [אני צריך דוד אחורי]

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5138 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...