Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'וֹ 207 חדשה שנת 2010 ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, אני שוקל לקנות בזמן הקרוב מאד רכב חדש וקומפקטי, כמעט בטוח שפיג'וֹ 207 חדשה שנת 2010.

 

(1,600 סמ"ק)

 

מה השיקולים בעד ונגד? האם למישהו כאן יצא לנסוע על הרכב הזה משנת יצור 2009 ומעלה?

 

הבנתי שהרכב מאד בטוח וזה חשוב, אך מה לגבי הנסיעה עצמה?

 

 

נ.ב -

 

שאלה ל "אלון ר"

 

היי, אתה לא עונה לי במסרים, ובפורום "אופ טיפיק" בו ראיתי שאתה כותב הרבה אין לי הרשאה לכתוב הודעות.

 

חיפשתי קצת מידע על הפיג'ו 207 בפורומים ונתקלתי בשרשור ישן שלך משנת 2007, בסוף השרשור כתבת שעשית נסיעת מבחן על הרכב ונשמעת מאד מרוצה, כתבת שתוך מספר שבועות הרכב יהיה אצלך וגם תעלה תמונות לפורום....

 

מה קרה שבסוף החלטת לוותר? מה עצר את הקניה?

 

גם אני חושב לקנות את הרכב הזה, ולכן מאד מעניין אותי לדעת מדוע בסוף לא קנית אותו.

 

אשמח אם תוכל לענות.

 

תודה מראש.

פורסם
למה לא פשוט לבצע נסיעת מבחן?יותר פשוט יותר אמין.

 

אני אנסה לארגן נסיעת מבחן לפני הקניה, אבל אני לא יודע עד כמה אצליח להתרשם מנסיעת מבחן של כמה דקות.

 

הייתי רוצה לשמוע חוות דעת של מישהו שנוסע לפחות כמה חודשים על הרכב הזה, עדיף משנת 2009-2010.

 

נ.ב - איזה רכב יש לך?

 

תודה.

פורסם

לי יש פיגו 407,אני חושב שהכמה דקות שזה רק אתה והרכב הרבה יותר טוב מדעה של מישהו אחר שיש לו דרישות מסויימות מהרכב ששונות משלך,חוץ מזה יש תמיד את הכמה שיגידו שהם נהגו ברכב כשהם מעולם לא נהגו בו.

×
×
  • תוכן חדש...