אלעד בן דויד
-
הודעות
16 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי אלעד בן דויד
-
אני אנסה לארגן נסיעת מבחן לפני הקניה, אבל אני לא יודע עד כמה אצליח להתרשם מנסיעת מבחן של כמה דקות. הייתי רוצה לשמוע חוות דעת של מישהו שנוסע לפחות כמה חודשים על הרכב הזה, עדיף משנת 2009-2010. נ.ב - איזה רכב יש לך? תודה.
-
היי, אני שוקל לקנות בזמן הקרוב מאד רכב חדש וקומפקטי, כמעט בטוח שפיג'וֹ 207 חדשה שנת 2010. (1,600 סמ"ק) מה השיקולים בעד ונגד? האם למישהו כאן יצא לנסוע על הרכב הזה משנת יצור 2009 ומעלה? הבנתי שהרכב מאד בטוח וזה חשוב, אך מה לגבי הנסיעה עצמה? נ.ב - שאלה ל "אלון ר" היי, אתה לא עונה לי במסרים, ובפורום "אופ טיפיק" בו ראיתי שאתה כותב הרבה אין לי הרשאה לכתוב הודעות. חיפשתי קצת מידע על הפיג'ו 207 בפורומים ונתקלתי בשרשור ישן שלך משנת 2007, בסוף השרשור כתבת שעשית נסיעת מבחן על הרכב ונשמעת מאד מרוצה, כתבת שתוך מספר שבועות הרכב יהיה אצלך וגם תעלה תמונות לפורום.... מה קרה שבסוף החלטת לוותר? מה עצר את הקניה? גם אני חושב לקנות את הרכב הזה, ולכן מאד מעניין אותי לדעת מדוע בסוף לא קנית אותו. אשמח אם תוכל לענות. תודה מראש.
-
מחפש מערכת שמע איכותית לפיג'ו 207 (חדשה)
אלעד בן דויד פרסם הודעה בנושא של אלעד בן דויד בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מצטער אבל כרגע אני ממש לא בקטע של מפגשים חברתיים עם חברה מהפורומים, באמת בלי רצון לפגוע באף אחד. עברתי קצת על הקישורים, אבל יש שם יותר מדי חומר טכני שקשה לי מאד לבלוע כרגע מה גם שאין לי כוונה לעשות תואר דוקטורט בנושא מערכות שמע, ובטח אינני מתכוון להרכיב את המערכת בעצמי. אני בסך הכל מעוניין לשמוע המלצות על מערכות איכותיות שמתאימות לפיג'ו 207 מבחינת האקוסטיקה, מיקומים וכל השאר, וכאמור צליל עשיר ונקי זה מה שמעניין אותי וזה הרבה יותר חשוב לי מעוצמות קול גבוהות. כמו כן הבנתי שאסור לתת כאן המלצות על מתקינים ספציפיים, אז איך בכל זאת אוכל להגיע למתקין מערכות אמין ומקצועי שאוכל לסמוך על העבודה שלו ולא לפחד שיעשה לי עבודה חאפרית? אין בחברה שלי אף אחד שמתמצא בנושא של מערכות לרכב. תודה שוב. -
מדוע תיבת ההילוכים של הפיג'ו 207 "מסרסת" את המנוע?
אלעד בן דויד פרסם הודעה בנושא של אלעד בן דויד בתוך רכב כללי
הכי קרוב לפג'ו ידנית (חדשה מהחברה!) זה הדגם 1.4 עם תיבת ההילוכים הרובוטית ששמעתי שהיא ממש לא נוחה.... כשאתם אומרים שניתן למשוך הילוכים האם אתם מדברים על המוד "הספורטיבי"? (הבנתי שיש אופציה כזו, בלחיצת כפתור על הפאנל?) או על מוד התפעול "הידני"? האם יש משהו ברכב הזה שימנע ממני למשוך לסל"ד מאד גבוה (לדוגמה בזמן עקיפה שאני רוצה לסיים במהירות כי מגיעה משאית מולי....) כפי שהייתי יכול לעשות ברכב זהה עם הילוכים ידניים? תודה. -
מדוע תיבת ההילוכים של הפיג'ו 207 "מסרסת" את המנוע?
אלעד בן דויד פרסם הודעה בנושא של אלעד בן דויד בתוך רכב כללי
אני לא מפתח תאוריות אלו דברים שזכור לי שקראתי כשחיפשתי מידע על הרכב. בכל מקרה אתה אומר שהתיבה תאפשר לי למשוך הילוכים ללא בעיה (כמה שאני רוצה? גם עד לסל"ד מאד גבוה כפי שהייתי יכול למשוך ברכב זהה עם הילוכים ידניים?) האם אתה מתכוון למצב של מוד "ספורטיבי", או מוד ידני? תודה. -
מחפש מערכת שמע איכותית לפיג'ו 207 (חדשה)
אלעד בן דויד פרסם הודעה בנושא של אלעד בן דויד בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני שומע כל מיני סגנונות, מה זה משנה? אני רוצה מערכת עם צליל נקי, מערכת שנותנת צליל עשיר ששומעים בו את כל התדרים בלי הנחתות. קשה לי לענות על שאלת המחיר, אני צריך לבדוק לפני כן מה המחירים המקובלים פשוט אין לי מושג, אני מניח שאהיה מוכן להוציא על זה כמה אלפי שקלים כל עוד המחיר לא יראה לי מוגזם. -
חישוקי מגנזיום לפיג'ו 207 חדשה, התייעצות
אלעד בן דויד פרסם הודעה בנושא של אלעד בן דויד בתוך ייעוץ ברכישת רכב
חברה הבנתי, תודה על התשובות, כלומר לחישוקים מסגסוגת קלה (כלומר מגנזיום) גם יש צבע כסוף יפה שלא צריך להסתיר, וגם ניתן לעצב אותם בעיצובים יפים שיחלישו חישוק ברזל רגיל... בכל אופן אני עדיין מבקש אם מישהו יוכל לעזור לי למצוא צילום של חישוקי המגנזיום המקוריים שמגיעים (במידה והזמנתי) עם פיג'ו 207 חדשה, דגם 2010, לא נראה לי הגיוני שבימינו אי אפשר למצוא צילום כזה באינטרנט או באתר של החברה. אשמח מאד לקצת עזרה עם זה, תודה! -
חישוקי מגנזיום לפיג'ו 207 חדשה, התייעצות
אלעד בן דויד פרסם הודעה בנושא של אלעד בן דויד בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לא ברור לי מדוע אי אפשר לענות על שאלה כל כך פשוטה, הבנתי כבר שג'אנט ממגנזיום הוא "יפה יותר" אין צורך לחזור על זה 10 פעמים, שאלתי רק מה עושה אותו יפה יותר, האם זה הצבע שלו? צבע כסוף שלא קיים בג'אנטים רגילים ממתכת? דרך אגב הג'נטים בתצלום שלך נראים לי מאד מצועצעים, על אלו אני בטח לא הולך להוציא 4,000 ש"ח... בכל אופן, איפה אני יכול למצוא באינטרנט תמונה של ברורה ג'אנט המגנזיום המקורי שמגיע יחד עם פיג'ו 207 חדשה שנת 2010 ? קשה לי להאמין שבימינו אי אפשר למצוא תמונה כזו באינטרנט (רק אינני יודע איך להגיע אליה, וחיפשתי...) ואני מדגיש שוב אני מחפש תמונה של החישוקים המקוריים שמגיעים עם הרכב, ולא כל מיני תחליפים ותואמים. האם מישהו יכול לעזור ולהביא לכאן קישור לצילום יפה של חישוק מגנזיום רשמי של החברה עבור ה 207 ? תודה מראש. -
חישוקי מגנזיום לפיג'ו 207 חדשה, התייעצות
אלעד בן דויד פרסם הודעה בנושא של אלעד בן דויד בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אבל מה מונע מהיצרן לעצב גם את ג'אנט הברזל הרגיל באותו עיצוב יפה כמו של ג'אנט ממגנזיום? כלומר מבחינה חיצונית ההבדל היחיד זה רק הצבע היפה (הכסוף) של המגנזיום? (אני ממש לא מתמצא בנושא, אז סליחה אם השאלות נראות מטופשות קצת, אבל זה יעזור לי להחליט אם להוציא עוד 4,000 ש"ח על חישוקי מגנזיום...) -
מדוע תיבת ההילוכים של הפיג'ו 207 "מסרסת" את המנוע?
אלעד בן דויד פרסם הודעה בנושא של אלעד בן דויד בתוך רכב כללי
לא הבנתי את הניסוח שלך, מה זה "מגיע למנתק הצתה"? כלומר הנקודה בה אתה רוצה להעביר הילוך? כלומר אתה מצליח למשוך את המנוע לסל"ד גבוה לפני שאתה מעלה הילוך? ואני מבין שאתה מדבר על "מוד ידני", כן? האם יתכן שזה שינוי שנעשה בדגמים החדשים לאור הביקורת? (שים לב שאני מדבר על פיג'ו 207, אולי שם זה שונה מהרכבים שאתה מדבר עליהם) -
שלום לכולם, אני קרוב מאד להחלטה על רכישת פיג'ו 207 חדשה מהחברה, דגם 2010, וקראתי לאחרונה כמה מאמרי ביקורת (שעדיין לא שינו את דעתי לגבי הרכישה) לגבי תיבת ההילוכים האוטומטית של הרכב (טיפטרוניק?) שלפי הרשום "מסרסת" את המנוע המצויין של הרכב מכוחו האמיתי. לפי מה שהבנתי התיבה לא נותנת למנוע "למשוך הילוכים" וממהרת להעלות הילוך הרבה לפני שהמנוע הגיע לסל"ד האופטימלי שלו. השאלה מדוע? האם הדבר נובע מאיזו מגבלה או אילוץ טכני? מדוע המחשב במכונית מחליט להעלות הילוך לפני הזמן? הרי הרכב הזה בטח נבדק היטב במפעל ע"י נהגים מקצועיים, ובטח שמו לב לתופעה הזו, מדוע לא שונתה התוכנה כך שתעביר הילוך בזמן מתאים יותר מבחינת הסל"ד? מה היה השיקול שלהם לתכנת את המחשב בצורה כזו שלא תאפשר למצות את כוחו האמיתי של המנוע? האם זו סתם פשלה? טעות של חוסר תשומת לב? או החלטה ברורה שיש לה איזו הצדקה או נובעת מאילוצים? כמו כן הבנתי שגם במצב של העברת הילוכים "במוד ידני" מערכת הפיקוד לא מאפשרת למשוך סל"ד לפני העברת הילוך, שוב, מדוע התיכנון הזה? מדוע הם לא מאפשרים לנהג למשוך הילוכים גם במצב של שליטה ידנית? איזה שיקול עומד מאחורי זה? שהרי את רוב הנהגים זה דיי מרגיז, אז חייב להיות איזה שיקול הגיוני מאחורי התכנון הזה. אשמח להסברים, תודה מראש.
-
חישוקי מגנזיום לפיג'ו 207 חדשה, התייעצות
אלעד בן דויד פרסם הודעה בנושא של אלעד בן דויד בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אתה שוב חוזר על דבריך מקודם, אך אינך מסביר. מאיזו בחינה הם "יפים יותר", האם את אותו עיצוב שרואים בקישור הראשון שהבאתי, לא ניתן לייצר גם בחישוקים רגילים? האם הצבע שלהם (של חישוקי המגנזיום) כסוף יותר? מה עושה אותם מבחינה ויזואלית יותר יפים? כמו כן כשאתה אומר "טאסות" האם אתה מתכוון לחישוקים רגילים? מה זה "טאסות" (סליחה על הבורות בנושא). -
חישוקי מגנזיום לפיג'ו 207 חדשה, התייעצות
אלעד בן דויד פרסם הודעה בנושא של אלעד בן דויד בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מאיזו בחינה הם "יפים יותר"? לדוגמה האם לא קיימים חישוקים רגילים (שאינם מגנזיום) בעיצוב שרואים בתמונה שצרפתי? ופחות או יותר באותו צבע וגוון כסוף? מה עושה אותם "יותר יפים" מחישוקים רגילים? תודה. -
שלום רב, בקרוב ארכוש כנראה מכונית חדשה מסוג פי'גו 207 מהחברה (דגם 2010) בין שאר האופציות לתוספת של אביזרים נתקלתי באופציה של "חישוקי סגסוגת קלה", והבנתי שהכוונה היא לחישוקי מגנזיום, המחיר אגב דיי יקר, תוספת של כמעט 4,000 ש"ח.... מה היתרונות ומה החסרונות (חוץ מהמחיר) של גלגלי מגנזיום? האם תוכלו להפנות אותי לתמונות באינטרנט של מכונית פיג'ו 207 עם גלגלים מקוריים, לעומת פיג'ו עם חישוקי מגנזיום? הייתי רוצה לראות את זה באופן מוחשי. לדוגמה החישוקים כאן נראים מאד יפים לדעתי, האם אלו חישוקים רגילים או חישוקי מגנזיום? http://www.autoblogshow.com/wp-content/uploads/2008/06/peugeot-207.jpg תודה מראש!
-
שלום רב, אקדים ואומר רק שאינני מתמצא כלל בנושא מערכות שמע, אני עומד לרכוש כנראה בקרוב רכב פיג'ו 207 חדש מהחברה, ומאד חשוב לי שתהיה אפשרות לחבר את מערכת השמע שלו לאייפוד אפל שברשותי (או לפחות לטעון שירים מדיסק און קי) ולשמוע משם שירים, דבר שהבנתי שהוא בלתי אפשרי במערכת המקורית שמגיעה עם האוטו. אני מחפש מערכת שתיתן צליל מאד איכותי, לא אכפת לי כלל מעוצמות ווליום גבוהות, הרבה יותר חשוב לי שיהיה צליל נקי ועשיר, צליל איכותי ששומעים בו את כל התדרים, בצורה נקייה בלי רעש רקע, ובעיקר את התדרים הגבוהים (מה שנקרא טוויטר, לא?) שזה הרבה יותר חשוב לי מהבאסים והתדרים הנמוכים (למרות שגם על זה אני לא רוצה לוותר). על איזו מערכת אתם ממליצים? והאם החלפה של המערכת המקורית של הרכב במערכת חדשה לא עלולה לגרום לבעיות? סה"כ הרכב יהיה חדש לגמרי, הכל מסונכרן שם למחשב מרכזי, ולא הייתי רוצה לגרום נזק לאוטו שרק נקנה... כמו כן האם אין בעיה מבחינת האחריות של האוטו בפעולה כזו? אשמח להסברים, תודה מראש.
