Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אנשים.

שמתי לב שבעבודה שלי ישנם גלאי עשן שמותקנים במשרדים ובמטבח על התקרה אבל בפינות. תקנו אותי אם אני טועה,אבל אני חושב שהם אמורים להיות דווקא במרכז החדר בכדי שיקלטו את העשן מכל איזור בחדר וכמה שיותר מהר.

גלאי עשן אחרים שהסתכלתי עליהם,ראיתי שיש להם 2 נורות בצדדים והן מהבהבות כל כמה שניות.

בכל מקרה,הסתכלתי עליהם טוב טוב וראיתי שהנורות שם לא מהבהבות בכלל... יש מצב שמצלמים אותי בזה הרגע?..... :-D

מה דעתכם?

אני אנסה לצרף פה תמונה ואת האתר שממנו מצאתי פרטים על הדבר הזה:

http://www.bsecure.co.il/shop/product-info.asp?ProductID=36#moreDetails

 

<a href=http://www.carsforum.co.il/vb/http://up136.siz.co.il/up3/ekowwzdndzqj.jpg' alt='ekowwzdndzqj.jpg'>[/img]

 

ekowwzdndzqj.jpg

http://www.carsforum.co.il/vb/ekowwzdndzqj.jpg[/img]

תן חיוך ;) הכל לטובה!

פורסם

יכול להיות שהגלאי מקולקל (זה לא גלאי עשן אלא גלאי תנועה של מע' אזעקה), יכול להיות שביטלו את המנורה, וכול להיות שמצלמים אותך ויכול להיות גם שחוצנים אתיופים מקרינים אותך בקרינה בלתי מייננת.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

קיימות מצלמות בתוך גלאים כאלו

 

כדי להיות בטוחים. צריך להוריד את הכיסוי ולראות את התוכן.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

לפי התאור שלך בוודאות מצלמים.

 

גלאי עשן בעלי נורות מהבהבות - חלק מלופ בדיקת המערכת.

ממוקמות במרכז החדר או מפוזרות ברחבי התקרה עם מרחקים קבועים, אך לא במרחק קטן ממטר וחצי מקיר (ישנם תנאים מיוחדים כמו מעל הנמכות תקרה חללים צרים וכו'), יתכן וקצת טועה במרחק אך לא ימצא גלאי בפינת חדר.

 

כמה כבלים מחוברים לגלאי? האם אתה רואה את צבע הכבל שמחובר אליהם?

 

האם ישנה מדבקה קטנה עם קוד על הגלאי? לדוגמא: A-96

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אני לא יודע לגבי המקרה שלך אבל לפני כמה שנים הייתי במלון בפולין ובאמת הגלאי עשן הזה היה נראה מוזר, לקחתי כסא והתחלתי להסתכל מקרוב ולנגוע, תוך דקה וחצי היתה דפיקה בדלת ומישהו מהקבלה ביקש לא לנגוע....

פורסם

בחדר במלון אסור להתקין מצלמה ללא ידיעת האורח. זו חדירה לפרטיות.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

ברור, אבל לא מגלים.

כך הם מרוויחים פעמיים!

 

פעם אחת, בתשלום על החדר במלון.

פעם שנייה, במכירת מנויים באתר האינטרנט "תימני אחלה דוינג איט לייב"

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
היתה דפיקה בדלת ומישהו מהקבלה ביקש לא לנגוע....

 

מה ההמשך ?

חזרת והמשכת להתנהג בחדר כרגיל ? :shock:

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

זאת היתה נסיעת עבודה ליום או יומיים, אז "ויתרתי" (מה גם שממש לא היה מעניין בחדר שלי).

עכשיו אני נזכר שזה היה במלון IBIS שזה קצת עושה את העניין עוד יותר מוזר.

 

אבל בהחלט יכול להיות שההתעסקות גרמה לאיזושהי הקפצה למטה, אני לא אומר בוודאות שזו היתה מצלמה.השרשור פשוט העלה את הקטע הזה מזיכרוני.

פורסם

אוי נו.

זה לא היה מצלמה יש גלאים שיש בהם חיישני מגע, קרה לנו אותו מקרה באילת.

ניסינו לכסות את הגלאי בשקית ניילון בשביל לעשון נרגילה, והגלאי התחיל להבהב

ומישהו מהקבלה התקשר וביקש לא לגעת.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

בדיוק בגלל אורחים שמנסים לאטום את הגלאי כדי לעשן בחדר או להחביא שם כל מיני דברים בקופסה

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אני יכול לבדוק אם יש בפנים משהו..... אבל עדיף לי שלא יראו ארותי עושה דבר כזה. וחוץ מזה,ברגע שאני בודק-דווקא המצלמה תתמקד יותר צמוד לפנים שלי... עד שאסיר את הכיסוי.

תן חיוך ;) הכל לטובה!

×
×
  • תוכן חדש...