Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלמה אם מישהו שמבין יעשה את זה יותר נוח לקחת מתחים מבית הפיוזים מצד שמאל של רגל הנהג.

כן נכון אבל רק למישהו שמבין. אם בטעות הוא יחבר בפנל פיוזים לצד הלא נכון של הפיוז .......בעתיד למכבי אש עלולה להיות

עבודה ....טוב אני מקווה שהרכב מבוטח.

מי שלא מבין שיחבר לחוטים של המצית ,הם כבר מוגנים עם הצד הנכון שך הנתיך.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מישהו אמר לי שצריך לחבר את ה+ ל+

ולגשת לאיש מקצוע, SHLOMOAMAR הפחיד אותי בגלל האם יהיה טעות בפיוזים אז יהיה קצר או משהו כזה.

פורסם

תשמע לפי השאלות שלך חלילה לא מזלזל אבל נראה כי אינך מבין כלל ויש סיכוי שתגרום לקצר שיעלה לך הרבה יותר מהרכבת הלדים אצל חשמלאי רכב או מישהו שמבין את העבודה (לא צריך פה תואר ד"ר)

אישית אני חושב שחיבור הלדים לשקע המצת עם חוטים מלופפי איזולירבנד דיי מכערת ולא מייפה.

אם מיקום שקע המצת מאפשר להניח מפסק בצידו או לידו עדיף לדעתי יהיה לחבר את הלדים לחוטי המצת,אם לא ההצעה שהועלתה קודם חיבור לבית הפיוזים (בהנחה שהבית בתוך הרכב) תיהיה מועילה יותר.

ואם כבר שיחתנו היא לדים חשמלאי רכב מורשה ומקצועי יוכל לתזמן את הדלקת הלדים ע"י הדלקת אורות דרך וככה לחסוך לך במפסק נוסף ופשוט לייפות את רצפת הרכב והחלל.

בהצלחה

פורסם

ואם כבר שיחתנו היא לדים חשמלאי רכב מורשה ומקצועי יוכל לתזמן את הדלקת הלדים ע"י הדלקת אורות דרך.

 

מיותר לחלוטין בחורף יש חובה להדליק אורות ביום אז למה שהלדים ידלקו ביום כל האפקט שלהם הוא בלילה

פורסם

אוקיי אז לתיקונך חשמלאי רכב מקצועי ניתנה בו היכולת גם לחבר מפסק שידלוק קבוע והדלקת אורות דרך "תספק זרם ללדים"

ובזמן החורף המפסק יהיה על off ,ברור לי שלאיש אלקטרוניקה יהיו הרבה יותר פתרונות יצירתיים וזולים

פורסם
מה אתם אומרים על זה?

לקנות שקע מצת לחבר את כל החוטים +- עם איזולירבן, וכך אני אצור מעגל.

http://i40.tinypic.com/6egfo5.jpg

אם אתה בוחר בפתרון של שקע מצית. לקנות שקע מצית שמשולב עם פיוז.

מחברים פלוס לפלוס תקע המצית ומינוס למינוס תקע המצית. להלחים לתקע, "איזולירבנד" (isolierband) זה לא רעון טוב.

פורסם

מרלבורו אני עדיין חושב שזה מיותר ומספיק מפסק שידליק את הלדים רק בזמן שהנהג מעוניין בהם ולא במקביל לאורות.

ועכשיו לגבי האמרה שלך חשמלאי רכב מקצועי הייתי עוד לפני שלמדתי הנדסאי רכב ואני לא מבין באלקטרוניקה (ממש בסיסי) אלא במערכות חדישות ברכב מה שחשמלאי מקצועי לא תמיד יודע ומכיר (יש כאלו שיודעים) את תחילת דרכי במקצוע עבדתי כמתקין באביזרי רכב והייתי מתקין גם הצעצועים המדוברים בשרשור.

וסתם שיהיה לך לידע כללי תעשה את מה שאתה אומר ברכב חדש בעל מחשב מרכב ותדפוק מחשב באלפי שקלים ואז נראה מה תאמר.

שורה תחתונה אם אני רוצה אני יכול גם לעשות שברגע שהרכב יצא מפרקינג הלדים הידלקו אבל זה לא העיניין.


×
×
  • תוכן חדש...