Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6248 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

JL W6

IDMAX 10

AA Assasin 10

 

שלושה סאבים 10 אינטש שיפרקו לרכב שלך את הצורה - ואפשר גם 12 אינטש.

 

15 אינטש ליאריס זה פשוט מיותר, אני בספק עם גל הקול של הסאב יצליח בכלל להבשיל כמו שצריך בתוך הרכב הזה.

 

לדעתי, אין כמו השירות של טויוטה וגם אין כמו הרכבים שלהם, לא מבחינת תצרוכת דלק, לא מבחינת אמינות וגם לא מבחינת טיפולים.

 

יש לי שתיים כאלו (אמנם אחת מהן ליסינג), לאבא שלי כבר יש את השניה שלו - פשוט אין מילים עד כמה שהרכב הזה מחזיר את ההשקעה ויחסית, שומר על הערך.

 

בטיחות? - אם הייתי נכנס לתאונה רצינית עם רכב קטן כמו יאריס - הייתי מעדיף לא לשרוד.

 

אתה רוצה לדבר על בטיחות - תקנה רכב גדול יותר, עם פח חזק יותר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
2 כריות אוויר בגרסה הפשוטה, 4 ב "מפוארת". למרות שאני חובב טויוטה מושבע הרכב החדש שלי לא מתוצרתה, בעיקר בגלל התמחור השערורייתי של הרכב ושל החלפים.

 

איתמר.

 

אז הוצאות על החלפת חלקים ברכבי טויוטה כבר לא נחשבות זולות?

פורסם

אדי שוגר, "פח עבה יותר" ו"אוטו גדול" זה-מה-זה אולד סקול :wink:. עובי הפח ברכבים מודרניים לא משחק שום תפקיד בהגנה על הנוסעים בזמן תאונה, גם לא הגודל.

 

חשוב ציון גבוה במבחן ריסוק, חשובות כריות אוויר, וחשובות כל המערכות בטיחות בעלות שלוש אותיות באנגלית. מאחר והיאריס צולעת בעיקר בתחום כריות האוויר - הרכב הזה לא היה הבחירה הראשונה שלי, שלא לדבר על האבזור הדל יחסית שאיתו היא מגיעה.

 

Transporter, טויוטה מעולם לא הייתה זולה מבחינת חלפים. יצא לה דימוי של רכב זול לאחזקה בגלל שמעט מאוד דברים מתקלקלים בה או מגיעים לבלאי טבעי. מאז שטויוטה "התמסחרה" בשנים האחרונות והתחילה להביא לארץ רכבים מצרפת, אנגליה וטורקיה מוניטין האמינות קצת נפגע ופתאום בעלי טויוטות התחילו להבין שכבר לא כל כך זול לטפל ולהחזיק את היפנית האמינה בעולם.

 

בכל מקרה, סטינו מהנושא המרכזי של השרשור, צריך לחזור לשם :wink:

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...