Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היה לי קומפטישן 125 83 אי שם בשנות ה90 המוקדמות.

כלי מאוד חזק . לאחר מספר חודשים תפס מנוע אפילו שהיתי מערבב דלק לבד ומשתמש בשמן מוטול שלמיטב ידיעתי בשימוש עד היום.

במקרה באותם ימים נסעתי עם חברים לטיול באירופה וסחבתי אותם לסיבוב באיזור טורינו בחיפושי אחר בוכנה וצילינד.

כמובן שמצאתי בוכנה צילינדר וטלטל ועוד קצת אטמים במחירים מצחיקים יחסית למחירים בארץ.

את פרוק/הרכבה הקרנק והאיזון עשה עבורי בית מלאכה שאני כבר לא זוכר שמו במפרץ חיפה (זה לא האומן).

המנוע עבד מעולה ולאחר כמה מאות קילומטרים עדינים במסגרת הרצה פתחתי מצערת ....

האופנוע האיץ בטרוף בבום גדול התפרק הקראנק והמנוע נתפס הגלגל האחורי ננעל ובהחלקה פגע במדרכה

למזלי המדרכה גבלה בגן והנחיתה על הדשא הסתיימה באגו פגוע והליכה ארוכה תוך כדי דחיפת האופנוע הבייתה .

 

גופת האופנוע שכבה אצלי במחסן ללא רוח חיים עד שהוחלפה על ווספה.

פורסם

סיפור קצת מבאס

תכלס יש לי מספר פאנטיקים 50 סמק כבר כמה שנים טובות

לא היו לי איתם בעיות אבל הם לא קומפטישן

אבל ה 125 הזאת יש לי רק צילינדר ובוכנה של קומפטישן

כל השאר זה מנוע אינדורו רגוע ומתון

אני מקוה וחושב ומאמין שהאופנוע שלך פשוט השיפוץ של הקראנק כנראה לא היה טוב

אני גם מחפש טלטל לא פשוט להשיג את החלקים האלו היום

מצאתי באיזה אתר צרפתי מחירים בשמיים ולך תזמין שהכל שם רשום בצרפתית

מסןבך לשפץ כלים איטלקיים שלא יובאו לארה"ב בצורה סדירה

חבל שלא שמרת אותה עד היום אךךך חסרים לי חלקים חח..

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
סיפור קצת מבאס

תכלס יש לי מספר פאנטיקים 50 סמק כבר כמה שנים טובות

לא היו לי איתם בעיות אבל הם לא קומפטישן

אבל ה 125 הזאת יש לי רק צילינדר ובוכנה של קומפטישן

כל השאר זה מנוע אינדורו רגוע ומתון

אני מקוה וחושב ומאמין שהאופנוע שלך פשוט השיפוץ של הקראנק כנראה לא היה טוב

אני גם מחפש טלטל לא פשוט להשיג את החלקים האלו היום

מצאתי באיזה אתר צרפתי מחירים בשמיים ולך תזמין שהכל שם רשום בצרפתית

מסןבך לשפץ כלים איטלקיים שלא יובאו לארה"ב בצורה סדירה

חבל שלא שמרת אותה עד היום אךךך חסרים לי חלקים חח..

 

או שהאיזון לא היה בסדר והויברציות פירקו את הקראנק או שזה הפין (שלא החלפתי) לא נכנס מספיק בלחץ בשני חצאי הקראנק.

בכל אופן זה היה דיי מזמן.

טיפ קטן שלא כולם מכירים בחיפוש ב EBAY

לכל מדינה תוצאות חיפוש משלה.

בקיצור חפש ב http://www.ebay.it

יש לא מעט תוצאות על המילה fantic

ועם translate.google.com

אפשר להסתדר לא רע גם עם שפות שהן לא אנגלית

http://74.125.39.132/translate_c?hl=iw&sl=it&tl=iw&u=http://cgi.ebay.it/Perafanghi-Fantic-Motor-125_W0QQitemZ270361238945QQcmdZViewItemQQptZRicambi_e_Accessori_Moto%3Fhash%3Ditem270361238945%26_trksid%3Dp3286.c0.m14%26_trkparms%3D72:1385%257C66:2%257C65:12%257C39:1%257C240:1318&prev=hp&usg=ALkJrhjiV4QCr39y10l9s3INSep6Qx0n4A

פורסם

בקשר לאי ביי איטליה אין שם את מה שחיפשתי אבל יש אתר צרפתי ויש להם שם הכל אבל מחירים חסרי פרופורציה

ממש לקחת משכנתא בכדי לקנות טלטל או בוכנה.

האירו הזה קשה לנו לסחור איתם בשקלים ועוד תוסיף מיסוי בכלל חגיגה.

נראה לי שעדיף לטייל לאיטליה או צרפת ולהביא משם חלפים .

בכל אופן שמתי תמונות של התקדמות האופנוע.

הבחור שמשפץ פאנטיק...איזה דגם זה כי לפי המזלג הקדמי והזרוע האחרוית זה קאבלארו או איזה טריאלמטיק.

תמונות מצלמה 2008 219.jpg

פורסם

פותח השרשור סיפור נחמד.

 

מדהים לגלות כמה שבעלי כלי תחבורה לא מקפידים להעביר בעלות.

אנשים לא מפחדים שיעשו עליהם דוחות או יבצעו איזה פשע עם הרכב/אופנוע/טרקטורון שמכרו ויבואו לחפש אותם?

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
אז ככה... קודם כל אני חדש פה אבל עוקב אחרי הפורום מספר חודשים

כמו כולם פה גם אני נדבקתי בחיידק האספנות הפטיש שלי יותר בכיון של רכבים איטלקים

יותר באיזור שנות ה 80 והיו ברשותי לא מעט באם אלפות לאנציות אפריליה פאנטיקים ועוד...

מדובר בשיפוץ של פאנטיק שנמצאת ברשותי כ 10 שנים ושבוע שעבר תפסתי יוזמה לאתר את הבעלים

הרשומים של האופנוע שהיה דיי מופתע לקבל טלפון מבן אדם זה שהוא לא מכיר בכלל שקנה את האופנוע

מבן אדם שלו הוא מכר אותו לפני כ 14 שנה בערך.

הוא בכלל לא האמין שהאופנוע קיים ולקח לי לא מעט זמן להוכיח לו שהוא ברשותי במיוחד ששלחתי לו

פאקס עם הרשיונות שהם על שמו.

מסתבר שלמזלי נפלתי על בחור טוב שהסכים להוציא לי את הרשיון האדום ולעזור לי .

המצב כרגע האופנוע יצא מהחצר של ההורים הוחלף לו צילינדר בוכנה ורינגים חדשים

הדלקתי אותו לראות שהכל סבבה מכאנית ואז פרקתי אותו שוב לצורך צביעה ושיפוץ קצת יותר מאסיבי

השלב הבא מכון תקנים.

אשמח לשמוע סיפורים על חולי פאנטיק למיניהם ויש פה כמה

ואמשיך לעדכן ולשים תמונות

בתודה והמשך יום טוב אביב.[/quot שלום הפנטיק קומפוטישין היחידה בארץ היתה ברשותי נרכשה ביזמנו מידפלומת אופנועים צור קשר בנייד 0523929957 גולן

פורסם

שלום אני חדש בפורום בשנות ה80 היה ברשותי שני פנטיקים אני די מומחה בפנטיק הקומפוטישן 125 היחד בארץ לידעתי היה ברשותי משנת86 עד96 אפשר לצור קשר בנייד 0523929957

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

טוב עברו כמעט שנתיים וחצי, במהלכם לפני שנה בטיול באיטליה הבאתי את 2 הצדדיות מבחור איטלקי נחמד בשם רוברטו,

האופנוע קיבל קלאץ חדש, תיבת כלים מעל המיכל דלק,צמיגים חדשים,הגיר שופץ מחזירי שמן ומיסבים חדשים,מן הסתם הוא עבר גם בדיקה של הטכניון ויש לו טסט .

שמתי 2 תמונות מהיום .8)

IMG_0915.jpg

IMG_0916.jpg


×
×
  • תוכן חדש...