Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, ברשותי רביעיית צמיגי דאנלופ DUNLOP SP2000 185/55/14

כמובן שזוהי לא המידה המקורית של הרכב.

 

איך אני יודע מה לחץ האוויר המומלץ בצמיגים לפי היצרן כמובן?

HOOTERS

:ladysman:

פורסם
טוב, ברשותי רביעיית צמיגי דאנלופ DUNLOP SP2000 185/55/14

כמובן שזוהי לא המידה המקורית של הרכב.

 

איך אני יודע מה לחץ האוויר המומלץ בצמיגים לפי היצרן כמובן?

 

קודם תלך לפי המלצת היצרן של הרכב - ואם תרגיש בצורך לשינוי, תוסיף/תוריד 1-2 PSI לפי הצורך עד שתגיע לכיול המתאים לך באופן אישי.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק אני חושב שזה לא המידה המקורית של הרכב ולכן הוא שואל לאחר החלפה למידה אחרת איך הוא יכול לדעת מה הוא צריך לנפח

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
איציק אני חושב שזה לא המידה המקורית של הרכב ולכן הוא שואל לאחר החלפה למידה אחרת איך הוא יכול לדעת מה הוא צריך לנפח

 

אני יודע... רק מאיפה לעזאזל הוא חושב שאנחנו נדע כמה צריך - אין לי מושג.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

שיבדוק בעלי 106 GTI שנועלים את אותה המידה (ויש כאלה עם אותו הצמיג בדיוק),עדיין כל רכב צריך מידה שונה לניפוח כי אולי אצלך זה שונה בין הקדימה לאחורה.

(מצטער אבל אני לא בטוח כרגע כמה אני מנפח אצלי, למרות שאם אני זוכר נכון זה 32 בכולם)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
שיבדוק בעלי 106 GTI שנועלים את אותה המידה (ויש כאלה עם אותו הצמיג בדיוק),עדיין כל רכב צריך מידה שונה לניפוח כי אולי אצלך זה שונה בין הקדימה לאחורה.

(מצטער אבל אני לא בטוח כרגע כמה אני מנפח אצלי, למרות שאם אני זוכר נכון זה 32 בכולם)

 

הקשר למידה הוא זניח - אבל למרות זאת עדיין חשוב.

הקשר בלחץ האויר נעוץ יותר במשקל הרכב בסרן האחורי מול הסרן הקדמי - ובזה אף אחד לא יכול לעזור לו !

קודם הולכים לפי הוראות היצרן ואז "משחקים" (מורידים/מוסיפים) לפי הצורך.

הכיטוב לעשות ניסויים ולהחליט לבד :!: (שבוע לנסוע על 30 PSI, עוד שבוע על 32 PSI למשל ושבוע אחר על 34 PSI) ולפי זה לקבל תחושה על התנהגות הרכב, נוחות והיגוי.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...