Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משאיות, משאיות!!! רק משאיות מעניינות אותי


דב קרדו
שימו לב! השרשור הזה בן 270 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 

רעיון טוב! .... אין בעייה לגורר כזה למגן את הקבינה של נהג ולחבר קרון ממוגן.

 

למעשה- ברכבת ישראל - כל הקרונות במערכים גרורי קטר עובדים עצמאית, יש קרון כח נפרד עם מנוע דיזל גנרטור שמספק חשמל לכל הקרונות.. וכאן יש פיתרון יצירתי שייתן בוסט למפעלים בישראל שמייצרים ומתחזקים קרונות. רק מה- מעבר לרעיון הטוב - לא נראה שמשרד התחבורה יידע איך להתחיל להסתכל על הקרונוע הזה.. מה הם ישלחו מישהו לסיור מקצועי בהודו?:-) מה הוא יכתוב אחרי שיראה את זה?? :roll:

020-calcutta.jpg?w=500

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 5.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

השושנים

משהו בשבלך

תמונות שפורסמו בשרשור

כבר היה בעבר בישראל משאית כזאת שגררה קרון ענק של נוסעים (בזמנו דובר רבות עליה בפורום תחבורה ציבורית ובפורום מגה ארכיון של ד"ר רייטר).

המשאית (הראש הגורר) וקרון הנוסעים הענק עדיין קיימים שלמים לחלוטין אי שם בצפון. הראש עצמו עומד על מכולה במצב תצוגה באזור הכנרת סמוך לכביש ראשי וסביר להניח שרובכם עברתם לידו מדי פעם.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל טוב ויפה , רעיונות יצירתיים מאוד . רק שכחתם שמדובר בכבישי יהודה ושומרון .

מדובר בכבישים שרובם צרים מאוד , מפותלים מאוד שבהם גם הערבים המקומיים משתמשים, והם עם שכידוע אינו אוהב לציית לחוקי התעבורה בפרט ולחוקים הכללייםבכלל .

רכב כזה ארוך יהיה מעורב בתאונות כל שני וחמישי . לכן לדעתי עדיף להשאר עם האוטובוסים "הקטנים " שסך הכל עושים עבודה טובה גם במחיר של בלאי אדיר לאוטובוסים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה משאית ממוצעת ארוכה יותר מאוטובוס?

 

לדוגמא וולוו FM מצויינת למשימה, volvo-trucks-save-petrol.jpg

 

 

 

וכמוה גם אינטרנאשונאל,

image?id=4471137&keywords=2013%20International%207500%20SBA%20-%20Listing%20%23%3A%201298094+%231

 

 

בכלל ידידי, אף אחד מאיתנו לא קובע מה יהיה באיו"ש - או בכלל,

אנחנו רק מעלים תאוריות

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(נ.ב. נראה לי זה האשכל הכי ארוך ב"קארספורום")

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר היה בעבר בישראל משאית כזאת שגררה קרון ענק של נוסעים (בזמנו דובר רבות עליה בפורום תחבורה ציבורית ובפורום מגה ארכיון של ד"ר רייטר).

המשאית (הראש הגורר) וקרון הנוסעים הענק עדיין קיימים שלמים לחלוטין אי שם בצפון. הראש עצמו עומד על מכולה במצב תצוגה באזור הכנרת סמוך לכביש ראשי וסביר להניח שרובכם עברתם לידו מדי פעם.

צביקוש קבל כמה עידכונים:הראש גורר שנמצא על המכולה בצמח לא גרר את הנגרר אטובוס המדובר היות והיה של קבוץ מסדה ונגרר של קבוץ אפיקים,נכון שלאפיקים היו גם גוררים כדוגמאת זה שבצמח. לגביי הנגרר עצמו שהיה מונח בגד"ש סירין שמעל מנחמיה כחדר אוכל בשטח אבל כבר שנים שהוא לא שם היה שלב שמישהו צילם אותו מונח בבית השיטה בהזנחה פושעת יתכן שהיום הוא כבר נמצא באחד מגורדי השחקים לתפארת מדינת סין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:-P:-P

למעשה- ברכבת ישראל - כל הקרונות במערכים גרורי קטר עובדים עצמאית, יש קרון כח נפרד עם מנוע דיזל גנרטור שמספק חשמל לכל הקרונות.. וכאן יש פיתרון יצירתי שייתן בוסט למפעלים בישראל שמייצרים ומתחזקים קרונות. רק מה- מעבר לרעיון הטוב - לא נראה שמשרד התחבורה יידע איך להתחיל להסתכל על הקרונוע הזה.. מה הם ישלחו מישהו לסיור מקצועי בהודו?:-) מה הוא יכתוב אחרי שיראה את זה?? :roll:

020-calcutta.jpg?w=500

 

גיא

עשר של תמונה,סמי טריילר-טיולית או אוטובוס,

הקבינה בחזית מזכירה לי קצת את הטייגר של אגד וקצת את הליילנד של פחמס

אני רואה את הצילום הזה ורק צוחק.

ואם ברכבות עסקינן רק לידיעה

ברכבת ישראל יש את הרכבת הדו קומתית תוצרת בומברדיה גרמניה חמישה קרונות כולל קרון כוח

עוד דגם תוצרת ספרד שזה עשרה קרונות כולל קרון כוח

והדגם החדש תוצרת סימנס אוסטריה גם עשרה קרונות כולל קרון כוח.

בזמנו הקרונות הישנים "עליהם השלום" היו תוצרת יוגוסלביה.

הקטרים לפי מה שהבנתי הם של ג'נרל מוטורס האמריקנית אבל הם הורכבו בספרד.מכונים בארץ בשם BOBO בעברית "אוח"

יש דגמים של קטרים כאלה צהובים ברכבות המשא מכונים "COCO " אולי על שם הקוקיה....מי יודע

נ.ב.

יש עוד דגם של רכבת נוסעים:I C-3 יחידה של שלושה קרונות עם שלושה מנועים, שתי תיבות הילוכים ומנוע גנרטור.

תוצרת "סקנדיה" דנמרק ושוודיה.

בתור אחד שנוסע לעיתים ברכבת בזו האחרונה אני מאוד נהנה ומשום מה הנסיעה בדגם הדו קומתי מעורר אצלי בחילה.

יש לי תמונות של כוווולן אבל מכיוון שפורום זה שייך למשאיות נמנעתי מלהעלות אותן

חולה הגה,משאיות,אוטובוסים,רכבי שטח,טרקטורים,טרקטורונים,

אופנועים מחוץ לתחום:twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוולוו הזאת אצלינו כבר מזמן הייתה נמכרת לברזל,ברשות הפלסטינית היא מככבת טוב.

007.JPG

חולה הגה,משאיות,אוטובוסים,רכבי שטח,טרקטורים,טרקטורונים,

אופנועים מחוץ לתחום:twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

N 10 סינגל סוף שנות ה 80 . בארץ שימשה בעיקר כרכב איסוף אשפה ברשויות. מעט מאוד היו בשוק הפרטי .

לעיריית רמת גן נשארו כמה כאלה והם עובדים כל יום . ניתן לראות אותם בחניון בצומת מסובים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

N 10 סינגל סוף שנות ה 80 . בארץ שימשה בעיקר כרכב איסוף אשפה ברשויות. מעט מאוד היו בשוק הפרטי .

לעיריית רמת גן נשארו כמה כאלה והם עובדים כל יום . ניתן לראות אותם בחניון בצומת מסובים .

 

ליעקב

 

עוד בימי ילדותי שהייתי בכיתה א'-ב' וגרתי בשיכון בעובדים בתל השומר זכורות לי המשאיות האלה כדחסניות. אני זוכר שחלקן היו 6x2

וחלק מהארגזים היו צבועים בצורה מאוד ססגונית.הפחים אז היו קטנים בנפח 1100 וחלק היו קטנים ושחורים.

אגב ישנה משאית גרר מהדגם הזה אצל אחד בשם כליף מבני ברק בצבע שחור ואני סבור שהיא עדיין פועלת.

אם אתה מזדמן ליד החניון בצומת מסובים תעשה טובה ותצלם כמה תמונות,הייתי רוצה לראות.

עוד נקודה להזכיר שגם היו דגמים של וולוו N-88 אם אני מאיית נכון שגם היו רכבים לפינוי אשפה והיו כאלה הרבה בעריית תל אביב

חולה הגה,משאיות,אוטובוסים,רכבי שטח,טרקטורים,טרקטורונים,

אופנועים מחוץ לתחום:twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה N88 היו ברובם דאבל והם היו במיעוט בעיריית ת"א . רוב המשאיות עם ארגז דחס היו N86 .

היו להם גם כמה F86 עם ארגזים פתוחים וכמה פורד 1210 .

לגבי עיריית רמת גן אני נמצא שם כמעט כל שבוע מוקדם בבוקר . אבל ב 6 בבוקר החניון כבר ריק ממשאיות . דבר נוסף , הנייד שלי לצערי הוא די ישן והמצלמה שלו לא עובדת. אין לי סבלנות לשבת שעתיים במרכז שרות של פלאפון ולחכות עד שיגיע תורי .

אבל אין ברירה אני חייב לעשות זאת בהקדם כי המכשיר שלי מתפרק וכולו מחובר עם צלוטייפ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:-P:-P

 

BOBO בעברית "אוח"

יש דגמים של קטרים כאלה צהובים ברכבות המשא מכונים "COCO " אולי על שם הקוקיה....מי יודע

נ.ב.

יש עוד דגם של רכבת נוסעים:I C-3 יחידה של שלושה קרונות עם שלושה מנועים, שתי תיבות הילוכים ומנוע גנרטור.

תוצרת "סקנדיה" דנמרק ושוודיה/quote]

****************

 

ליאור, אתה צודק, אנחנו בפורום משאיות... רק בקטנה השמות לא מעולם החי אלא מתארות סידור הגלגלים בקטר.

בגדול - מנוע דיזל מניע גנרטור שמעביר מתח למנועים חשמלים. כל מנוע יושב על סרן אחד.

co-co סידור גלגלי הנעה בקטרי משא, כל יחידה כוללת 3 סרנים ו- 6 גלגלים. כמן כאן: l.aspx?k=1624706

Bo Bo - כל יחידה כוללת 2 סרנים ו-4 גלגלים, נפוץ ברכבות נוסעים.

הקטר הצהוב מיועד למשא, פחות כח, פחות מהירות, יותר מומנט.

עולם שלם לפורום אחר.

אם כבר פורום אספנות- רכבת ישראל הפעילה כמה קטרי שלל שנשדדו בהצלחה מהמצרים במלחמת ששת הימים, ייתכן שאחד מהם עדיין בשרות בדרום, באזור צין דימונה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוולוו הזאת אצלינו כבר מזמן הייתה נמכרת לברזל,ברשות הפלסטינית היא מככבת טוב.

 

 

יש עוד כמה כאלה בידיים הפרטיות בארץ, שעדיין עובדות, אפילו יחסית לא מעט- דווקא זה האוטו האחרון שיימכר לברזל- ממה שנראה הוא לא מת בקלות כזאת ועל כך אוהבים אותו!:roll:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

N 10 סינגל סוף שנות ה 80 . בארץ שימשה בעיקר כרכב איסוף אשפה ברשויות. מעט מאוד היו בשוק הפרטי .

לעיריית רמת גן נשארו כמה כאלה והם עובדים כל יום . ניתן לראות אותם בחניון בצומת מסובים .

NL10 או NL12 ולא כפי שציינת.באזור הגליל והצפון זה היה רכב מאוד פופולרי עד שנכנסו רכינות 8X4 לעבודות תשתית בעיקר במגזר הערבי היה רכב מבוקש כהייבר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 270 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...