Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאוכזב מאוד מרכישה של סקודה פאביה חדשה, מה ניתן לעשות?


redroze
שימו לב! השרשור הזה בן 5623 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 236
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לסיכום, יש "לי" סקודה חדשה בחניה, עם פחות מ-100 ק"מ על השעון, שבועיים על הכביש, פעמיים ביקרה במוסך ואני ממש לא מרוצה.

 

תקשיב, אל תמתין יותר מדיי. כל יום שעובר הוא לרעתך!

אם אתה משוכנע שמדובר בתקלה ולא כפי שרמזו כאן, מצב נורמלי, אז תתעקש על החלפת הרכב.

 

אם אתה צריך אני אקשר אותך עם עו"ד שמבין ומתעסק בתחום והחליף כבר מספר רכבים ללקוחות שקיבלו "לימון".

 

עדיף להכות בברזל בעודו חם.

 

לסקודה מוניטין שברירי, רוב הלקוחות הפרטיים שהולכים היום לקנות סקודה (בייחוד את הראשונה שלהם) נכנסים לסוכנות עם חשש משהו שכן כולנו יודעים מה הסטיגמה שלה בציבור, שהיבואן והיצרן עובדים קשה ע"מ לשנות.

 

נראה לי שלהחנות את הרכב מול אולם התצוגה הראשי עם מדבקת "קניתי סקודה ונדפקתי" תעשה המון רעש, כמו שהיה אז עם הבחור והטנדר טויוטה (רק שאצל טויוטה מוניטין האמינות הוא משהו שקשה לערער).

 

בכל מקרה, תעדכן בבקשה.

לא ייתכן שתקנה רכב חדש ועוד אחד שמתיימר להיות איכותי ותרגיש ככה.

 

ד"א, מה אומרים הבוחנים במרצדס שבא אליהם לקוח עם תלונות? מה אתה חושב קנית? בנטלי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

ביקשתם שאעדכן אז ביום חמישי (אתמול) הייתי אמור להיכנס למוסך בפעם השלישית. לצערי לא הצלחנו להגיע בגלל שחברה שלי נתקעה בעבודה. הרכב כרגע עם קרוב ל-600 ק"מ על השעון והצריכת דלק עומדת על 1:7-8 (בתדלוק הראשון היו רק נסיעות עירוניות ובתדלוק השני היו קצת נסיעות להרצליה ולראשון ולכן עלינו ל-1:8, עכשיו אנחנו בתדלוק השלישי נראה מה יהיה).

יצר איתי קשר רונן מסקודה בעקבות מישהו מהפורום שהעביר לו את השרשור הזה. קבענו להיפגש פעם הבאה שאני נכנס למוסך, נראה מה יצא מזה.

אני בניגוד אליכם לא מתלונן על השרות, חוץ מזה שניסו להוציא אותי דפוק עם הרעשים (חשבו שאני מתבלבל על הרעשים של הברקסים), השירות היה באמת אדיב. אני דווקא מתלונן על המקצועיות.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

זה כנראה יהיה העידכון האחרון בתקופה הקרובה.

ביום ראשון פקדתי בפעם השלישית את המוסך המרכזי. עשו בדיקת תקלות לרכב וכמובן שלא מצאו כלום.

עשיתי שיחה עם האיש דיאגנוסטיקה שנתן לי הרצאה מאוד מעניינת על המצערת של הקונצרן (בקצרה, יש 3 מצבים, 15% שבו המנוע במצב הכי חסכוני ובקושי מתאמץ, 15%-85% מצב שבו המנוע מתאמץ אבל עדיין לא עובר את התחום החסכוני של המנוע כלומר מגיע לשיא ההספק ו-85%-100% שבו המנוע עדיין לא מוריד הילוך אבל מושך את ההילוך עד שיא ההספק).

אני עדיין נשארתי בשלי, 250 ק"מ למיכל של 35 ליטר זה נתון דימיוני לרכב כזה. בתדלוק האחרון נסענו קצת מחוץ לעיר והצריכת דלק השתפרה אבל עדיין אני מרגיש כאילו אני משקר לעצמי ולכן אני אמשיך לעקוב על העניין מקרוב.

נשארה רק הבעיה של רעש של נהימה מהמאווררים שמופיע לפעמים אבל לפי דעתי זו לא תקלה אלא ככה מגיע הרכב.

לסיכום, יצאתי עם טעם רע מכל העניין הזה, בזבזתי 3 ימי עבודה ואני מאוכזב קשות כתור לקוח שפעם ראשונה פוקד את סוכנות סקודה. אני בטוח אקח את זה בשיקול בפעם הבאה שאני ארצה לקנות רכב חדש.

תודה רבה לכל מי שניסה לייעץ לי בשרשור אבל אני לא רוצה לפנות לעו"ד וכל השטויות האלה, לא שלמתי 100K ש"ח על אוטו בשביל להתחיל עם כל הכאב ראש הזה כי בסה"כ הרכב לא רע.

מה שכן מפריע לי זה איך זה לא מפעיל נורה אדומה ליבואן שרואה רכב חדש מהסוכנות שנכנס 3 פעמים למוסך בפחות מ-1K ק"מ על תקלות. ועוד יותר מוזר זה שאחד החבר'ה במוסך פלט לי שכבר הייתה לו פאביה עם לקוח שהתלונן על הצריכת דלק וגם רונן בכל פעם שהתקשרתי אליו (רצה לבוא לבדוק את האוטו מקרוב ובכל פעם שהייתי במוסך הוא לא יכל להגיע) בילבל אותי עם בחור אחר מירושלים.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד, אתה מתקשה להבין עניין מסויים - אכן, ישנה "בעיה" של צריכת דלק מוגברת והיא תפתר עם הק"מ שיצטברו.

 

בפביה שלי צריכת הדלק ירדה והתייצבה לאחר כ-2000 ק"מ.

 

לקוחות (כנראה) לא מבינים שצריכת הדלק גבוה משמעותית בזמן ההרצה.

כנראה שקל יותר להתלונן מאשר לצבור ק"מ, לסיים את ההרצה ולראות את צריכת הדלק יורדת לה ומתייצבת.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל אוטו חדש גם צריכת הדלק וגם השמן ב1000-5000קמ הראשונים גבוהה מהרגיל,תעשה הרצה כמו שצריך ותהנה מהאוטו,

סקודה עושים מכוניות מעולות והמכלולים כולם vw .נסעתי לא מזמן על גולף 1.6 בת 5000 קמ שבוע שלם ואתה לא רוצה לדעת מה היתה צריכת הדלק שלה{ואני נהג חסכני במיוחד}.

מה שלי קצת כן מפריעה שצריכת הדלק באוקטביה RS זהה לצריכת דלק של הרומסטר וזה עם כמעט 100 כס ו200 קג יותר!

מוכיח שמנוע בנפח קטן לא תמיד עדיף...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי איש הדיאגנוסטיקה המנועים מגיעים מורצים מהמנועיה (מפעל נפרד מאיפה שמרכיבים את האוטו) וכל השטות הזו של הרצה זה מיותר לחלוטין בטכנולוגיית ייצור של היום. עכשיו אתה עדיין עומד בדיעה שלך?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות הסיכון הרב ביציאה כנגד איש הדיאגנוסטיקה, אני אקח סיכון מחושב, ואצטרף למה שכבר נאמר לך.

 

תן לאוטו לנסוע. תחכה שתעבור את ה~2500 ק"מ.

אח"כ תעשה בדיקות לצריכת דלק, צריכת שמן, בלמים וכו'.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי איש הדיאגנוסטיקה המנועים מגיעים מורצים מהמנועיה (מפעל נפרד מאיפה שמרכיבים את האוטו) וכל השטות הזו של הרצה זה מיותר לחלוטין בטכנולוגיית ייצור של היום. עכשיו אתה עדיין עומד בדיעה שלך?

 

המנועים עוברים הרצה קלה ובדיקה , זו לא הרצה עם התאמה מלאה של הטבעות לגלילים .

לכן לא כדאי לאמץ את המנוע , פשוט לנהוג רגיל ב 1500 ק"מ הראשונים .

 

היום ממליצים שלא צריך להחליף פילטר ושמן מנוע אחרי 5000 ק"מ ראשונים ( אנו כן מחליפים )

ולהחליף בטיפול השנתי .

 

יותר מזה , המנוע נפתח ( מרגישים סחיבה , ותגובת דוושה יותר טובה אחרי כ 5000 ק"מ )

ויש מנועים המגיעים להתאמה מלאה אחרי 10,000 ק"מ .

 

וצריכת הדלק והשמן יורדת .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלא תבינו לא נכון, אני עדיין ממשיך עם ההרצה.

נמשיך לעקוב אחרי צריכת הדלק ונראה מה יקרה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל בבלץ, בספר הרכב כתוב במפורש לנהוג במתינות עד 1500 קמ ראשונים,זה נכון בסקודה,זה נכון בסובארו וכטבע הדברים בכל המכוניות,כל מכונית חדשה שהיתה לי ואני על מס 13 !!!!! ננהגה בהתאם ונמכרה אחרי בדיקה כחדשה עם קומפרסיה והספק מושלמים..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הצריכת הדלק שלך אם הבנתי נכון היא בערך 1:7-8 שזה די הרבה הרבה דלך למעט מרחק.

 

אצלי בסוויפט בהתחלה היה בערך 1:11 וכרגע אני על 4700 ק"מ והצריכת דרק השתנתה ל 1:14.8 , הצריכת דלק השתפרה בהדרגה עם הק"מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי איש הדיאגנוסטיקה המנועים מגיעים מורצים מהמנועיה (מפעל נפרד מאיפה שמרכיבים את האוטו) וכל השטות הזו של הרצה זה מיותר לחלוטין בטכנולוגיית ייצור של היום. עכשיו אתה עדיין עומד בדיעה שלך?

 

הייתי במפעל של שקודה (לפני כשבועיים) - המנועים לא מורצים (רק נבדקים היטב).

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנועים מודרניים אינם עוברים הרצה ממשית, אלא רק בדיקה. הדיוק בייצור היום גבוה בהרבה ממה שהוא היה לפני 20 שנה, לכן "הרצה" פרופר אינה ממש נחוצה. כל רכב שיוצא מפס הייצור עובר נסיעת מבחן של 2-3 ק"מ וזהו. כמובן שעדיף, בק"מ הראשונים לסוע לאט ובזהירות ולא להאיץ במנוע כשהרכב עומד במקום, ולא להאיץ בחריפות או למשוך הילוכים. היחס שלי לרכב חדש לחלוטין הוא שב1000 הק"מ הראשונים אני לא עובר 3500 סל"ד או מהירות 100 קמ"ש. לאחר מכן אני מגביר בהדרגה.

 

למען הגילוי הנאות לפני 11 שנה היתה ברשותי סקודה פליסיה חדשה לגמרי (1600). סה"כ הרכב היה סביר בשביל המחיר ששילמנו עבורו (מדובר על 55,500 ש"ח בזמנו, ממש לא הרבה בשביל רכב חדש). למעט מד דלק מזייף שתוקן, הרכב לא עשה שום בעיה. מכרתי אותו אחרי שנה וחצי כי הוא פשוט היה... משעמם.

 

מציע שתחכה כמה אלפי ק"מ. לא להבהל, בכמה מאות ק"מ ראשונים תהיה צריכת דלק גבוהה וצריכת שמן מסויימת - דברים שהיבואן הודיע עליהם בצורה ישירה וללא סייג במעמד מסירת המפתחות לידינו בזמנו.

Bel Paese, Brutta Gente - mica sono pazzo, sono pazzi gli altri che accettano tutto! io almeno dico 'questo e' sano, questo e' malato, qui c'e' il bene, qui c'e' il male'... a voi tutto questo dolore sembra giusto. a me no. io mi devo difendere...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5623 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...