Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חום מנוע.


רועי5
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

ברשותי קסארה שבאופן כללי היא מכונית טובה למדי. מד חום המנוע מטריד אותי ואפרט: בתנאי עומס ( לא קיצוניים, אגב ), הטמפרטורה מטפסת לה עד סמוך לקו העליון ( 100 צלזיוס ) ואז מתחילה לרדת באיטיות. לא חסרים מים, המאווררים עובדים, והרדיאטור אפילו עבר נקוי מיותר שלא לדבר על החלפת טרמוסטט, ויוניט מאוורר. הכל ללא הועיל. המוסך טוען שכנראה הבעיה בשעון עצמו. אנא עצתכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. יש לבדוק באם מאורר/י הרדיאטור פועלים בשתי המהירויות שלהם ובטמפ' הנכונה.

2. באם מאוררי הרדיאטור פועלים כשורה והמסקנה הנה זיוף שעון החום, יש לבדוק היטב את

חבור כבל ההארקה הראשי אל גוף הרכב ואפילו להוסיף חוט הארקה נוסף ישירות מקוטב

המצבר השלילי אל גוף הרכב. הארקת גוף הרכב שאינה תקינה תגרום לזיוף מד החום.

בברכה - רפי לין :idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זיוף שעון תלוי בכמה גורמים : 1. שעון 2.חיוט 3. יוניט [חיישן]

לבדיקה האם קיים זיוף : חיבור מכשיר דיאגנוסטיקה או רב מודד עם חיבור לחיישן טמפרטורה ובדיקת פרמטר חום מנוע . השואת מדידות שעון וחיישן חום מנוע [ בקסרה שני חיישנים שונים ] באם הקריאות שוות או שונות עד 3% אין לגעת ואין מה לתקן , הרכב תקין. באם הזיוף גדול יש לקבוע מי מהגורמים הנל משפיע. ברוב המקרים הזיוף נובע מהחיישן,

I LOVE PEUGEOT CITROEN CARS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...