Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרכבת מערכת בלימה של G.S.I


Aditi
שימו לב! השרשור הזה בן 6094 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

טוב, רציתי לדעת אם הדבר אפשרי מבחינה מכאנית.

להרכיב לאופל טיגרה רגילה את מערכת הבלימה של Gsi ?

מה שיש באופל זה דיסק מקדימה (מין הסתם) ותוף מאחור.

עכשיו לא מדובר בברמבו או omp !

פשוט את כול המערכת קומפלט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

מיניסיוני ושל עוד כמה חברי פורום אופל הדבר אפשרי ביותר.

ההבדל הגדול הוא ב ABS לדעתי, מערכת בלימה כומפלת מאיזה GSI מושבתת( שיש רק בצפון מיניסיוני!) בהחלט תספק את העבודה.

ועוד משהוא, אין דיסקים אחוריים בארץ.לא UMI ולא אף אחד יש רק OMP אני את שלי חרתתי יש לי עוד 2 מידות :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מערכת הבלימה של האסטרה מחייבת אותך בג'אנט 15''.

אם זה בסדר, אז אין שום בעיה טכנית לעשות את זה.

הבעיה שכן יש היא למצוא את כל החלקים (או למצוא GSI מושבתת) והמחירים בהם החלפים נמכרים.

תתכונן להוצאה לא קטנה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין דיסקים אחוריים בארץ.:)

אם הוא ימצא אסטרה/טיגרה GSI מושבתות אז מן הסתם שיהיו לו דיסקים אחוריים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הוא ימצא אסטרה/טיגרה GSI מושבתות אז מן הסתם שיהיו לו דיסקים אחוריים

 

 

אתה צודק אבל המחוניות האלה אוברות יתוללות לא קלה ואני ממש לא בטוח שתוחל לימצוא משהוא מיפרוק ועוד במצב סביר אל תישקח יש לו מידה של שחיקה שהולחת דיי מהר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכבר נאמר ע"י המאסטר יניב, הדבר בהחלט אפשרי, הבעיה היא למצוא את החלקים.

זכור לי שסרג' חיפש לאסטרה GSI שלו דיסקים ללא הצלחה במשך תקופה לא קטנה. הוא מכיר את הבעיה מקרוב.

 

אגב, gsi16v, לטיגרה GSI אין דיסקים אחוריים. מי כמוני יודע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה הבעיה שלכם, דיסקים ? ל GM לא חסר רכבים עם אותם דיסקים כמו של GSI

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, ערב טוב.

אני יתיחס לכמה דברים שנאמרו פה.. (בתקווה שתענו לי בקשר אליהם).

*יש לי גאנט 15 אז ככה שזאת כבר לא בעיה. (וכן אני כבר שמעתי שזה מחייב ב גנט 15).

*מערכת בלימה מרכב מושבת ! (דווקא אלה אחד הדברים שעדיף לא להשיג מרכב שהורד מהכביש עקב תאונה)

לא ככה ? (לדעתכם?)

*דיסקים אחורים, אני מאמין שברגע שמורכבת לי ברכב את כל המערכת בשלמותה של Gsi והכל הוחלף, אז אני מאמין ש"גנראל מוטרס" יהיה להם איזה דיסק לפי המידה הנכונה להציע לי להרכיב.

עכשיו כמה שאלות כלליות שאני ישמח אם מישהוא יעזור :

1. איפה יצא יותר משתלם להזמין מגנראל מוטרס את המערכת קומפלט ?

או מאיזו סדנת שיפורים, או חנות שיפורים ? (אני רק רוצה לעלות את רמת הבלימה שלי, ליותר ולכן אני הולך על המערכת בלימה של הגירסה היותר ספורטיבית שבמשפחת האופל. אני לא רוצה "ברמבו" או של "או.אמ.פי" )

2. מי יכול בדיוק לבצע את העבודה - ובדיוק כמה שצריך! (המלצות מניסיונכם)

3. מישהוא יודע מה מידת הדיסק בילום מקדימה, ומאחור.

4. זה בדוק ?! שלטיגרה GSI אין בלם דיסק מאחור ? (אם כך יש אומנם לאסטרה או לדגם אחר)

 

ושוב תודה לכל העוזרים, עדי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להזמין מהחברה את המערכת קומפלט? דיסקים, קאליפרים, צנרת וכו'?

אתה מוכר את האוטו בשביל לממן את זה!

רק מרכב מושבת!

חפש בקרב חובבי אופל את הטלפון של איברהים (אני כמו אידיוט מחקתי את הטלפון שלו בטעות השבוע :x ), הבחור נוהג ב GSI ויש לו עןד 3 (כן, שמעת נכון, שלוש) אסטרה GSI מושבתות בחצר.

 

אפשר להגיד בבטחה שאם היום אתה תקוע בלי חלק ל GSI, איברהים הוא הישועה שלך.

 

אפילו את הנבלה של התורמת איברים שלי הוא קנה בסכום לא קטן :shock:

 

 

דרך אגב, מה כ"כ בעייתי לך בבלימה של טיגרה? לא אמורה להיות לך שום בעיה איתה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי יעזור לך:

FRONT DISCS are 256mm Dia x 24mm

REAR DISCS are 261mm Dia x 10mm

 

אלה המידות של הבלמי דיסק, זה הגיוני שקוטר האחורי יותר גדול מהקידמי ?

ולא אין לי בעיות בבלימה פשוט אני רוצה לשפר (לעלות אותם רמה אחת) :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן זה הגיוני, האחורי נימתא בילטאין עם החלק החיצוני של התוף של הבלם יד, אמנם הקטר של גדול יותר בקצת אבל הקטר החרוט עליו קטן בהרבה, וגם מאחור הקאליפר קטן בהתאם

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, אני יפרט יותר לעומק.

האופל טיגרה שלי היא 1.4 ידנית. (חדשה לפני שבועים קניתי אותה. אין בכוונתי להחליף לה מנוע ליותר רציני עכשיו.)

(אבל יום יבוא ואני כן ישים מנוע יותר רציני - אבל נכון לעכשיו אני רק עושה הכנות לבסיס חזק יותר)

החלטתי לשבת על מערכת הבלימה שתהיה עמידה לפי 2 כ"ס נכון למה שיש לי עכשיו.

כרגע יש באופל מקדימה דיסק (אני יבדוק כמה אינץ הדיסק - וסטנדרטי של g.m)

ומאחור יש תוף.

עכשיו התכנון הוא כזה :

להחליף מקדימה לסט דיסק, ורפידות של O.M.P

להחליף משאבה, צינורות בילום,

ולהחליף מאחור במקום התוף, ולשים סט של דיסק ורפידות של o.m.p בקוטר יותר קטן מהקידמי.)

זה ניראה לי הרבה יותר עמיד (ברכב שלי. ומנוע יותר רציני.) ואכן שיפור רציני בבלימה.

מה עוד אני אמור להחליף ? כדי שמה שתכננתי יעבוד כמו שצריך ?

* אני שואל כי יש רכבים שזה נוגע להם, ויש כאלה שלא. אצלי יש תוף. וכדי להחליף לדיסק יש מצב שאני יצטרך להחליף את הסרן האחורי של הרכב ? או שממש לא ?

* ועוד שאלה מה בדיוק צריך לעשות מאחור כדי שבעת בלימה המשאבות יעבדו גם מאחור ? (משאבות, צינורות בילום,)

* מה עם מערכת הA.b.s ? אין צורך לגעת או שצריך להחליף לאחת יותר רצינית ?

 

עכשיו כשהכול מונח על השולחן. אני ישמח לתגובות, והצעות.

ותודה לעוזרים.. עדי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, אז אני יכול לייעץ לך ככה:

1. החלפה של כל השמן במערכת הבלימה שלך לשמן חדש ורענן.

2. החלפת הרפידות הקדמיות לרפידות יותר איכותיות (אבל לא רפידות רייסינג אלא פאסט רואד בארץ קל יחסית למצוא את רפידות FERODO שהן מתוצרת מ-ע-ו-ל-ה!).

3. בדיקת תקינות לכל המערכת כולל בדיקת התנפחות של צנורות הבילום.

4. זהוא, אני מאמין שהשיפור יהיה משמעותי ביותר.

 

באופן אישי, אני לא משתמש בצינורות בלימה שזורים, קודם כל, כבר כמה פעמים נכשלתי בטסט בגללם ודבר שני, כבר קרה שהפכתי מערכת בלימה שלמה מכל הכיוונים בשביל לבדוק למה האוטו לא בולם כמו שצריך ובסוף זה היה צינור שזור שהתנפח מתחת לשזורה ולא היה ניתן לראות את זה.

 

בטיגרה אין צורך בהחלפת הסרן האחורי אלא רק את צלחות הבלימה מתוף לדיסק.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6094 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...