Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלת מתלמד


שימו לב! השרשור הזה בן 6187 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום

 

ברצוני ללמוד קצת יותר על אביזרים ורכיבים שונים לשיפור ביצועי הרכב באופן כללי .

נתקלתי במושגים כמו :

פורק לחץ

צ'יפ

קיט פילטר פתוח

אגזוז לחץ

ועוד מיני ירקות

 

אני קורא כאן מדי פעם שרשורים ונתקל בכל מיני מושגים שאין לי לגביהם שמץ של מושג , ואני לא מצליח לפענח מתוכם מידע .

חיפשתי כאן מדריכים בתחום וגם לא מצאתי .

 

מישהו מוכן לקשר אותי למדריכים שמסבירים בפשטות על אותם מרכיבים , או אם ישנו חבר שייתן סקירה אך בכלל זה יהיה נחמד .

 

בבקשה לא לכעוס עליי בגלל בורותי בתחום זה .

 

תודה למשיבים ולמגיבים :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

פורק לחץ בוכנה שיושבת על הצנרת גדישה ופורק את הלחץ האויר הנישאר שם

צ'יפ מאפשר לשנות את הכיוונים של המחשב ניהול המקורי ככה אפשר לשנות גם את הספק

קיט פילטר פתוח פילטר תחליפי למקורי ככה האוטו יונק אויר יותר בקלות וגם משנה את הצליל מנוע

אגזוז לחץ לחץ קיים רק במנוע 2 פעימות במנוע 4 פעימות זה ניקרא אגזוז זרימה חופשית משפר את ביצועים של האוטו

 

בקשר לכל המשוגעים וכו לאט אלט עם הזמן אתה תלמד כמו כולם...

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6187 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...