Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תכל'ס: קאדט - כן או לא


פיני חד
שימו לב! השרשור הזה בן 6172 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום

לשיפוטכם: קאדט '90 1.6 אוט', נראית שמורה, דיי מאובזרת ועם טסט ל-9 חודשים. המחיר: 4000 ש"ח.

חשוב לי בעיקר תחזוקה וצריכת דלק, אבל אשמח לשמוע גם אודות כח מנוע והתנהגות.

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול להתקדם לקאדט חדשה יותר 95-97 באיזור ה8-10k כך תהנה מהיתרונות אבל עם פחות בלאי של השנים.

נ.ב. הקאדט נקראית בשנים אלו דיהו רייסר.

[img]file:///C:/My%20Documents/My%20Pictures/מתתי.jpg[/img]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיהו רייסר זה לא קאדט, אין שום בסיס להשוואה שאתה עושה.

הרייסר מבוססת על קדאט, נכון , אבל הדמיון האמיתי בינהן מתחיל ונגמר בדמיון של הדאציאה המפורסמת לרנו 12.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרייסר זה חיקוי זול של הקאדט , הרבה פחות מוצלח ואמין .

היתרון היחיד שיש לרייסר על הקאדט זה המשקל , הקאדט (לפחות הסדאן) שוקלת מעל טון וחצי .... טנק גרמני ...

מניסיון שהיה לי עם הקאדט במשפחה , הקאדט זה סוס עבודה !!!!!!

קח בחשבון שהאוטו מרגיש מאוד מאוד כבד לפחות באוטומט , צריכת דלק לא משהו ..

אחלה אוטו לתפרנים , וכמו כל רכב ישן תוודא שהרכב שמור.

מחלות מיוחדת , לא יודע שיש משהו , סה"כ מכניקה אמינה ולנו לא היו בעיות חשמל ..

2001 Opel Astra 1.6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף קאדט לא שקלה טון וחצי או יותר, אלא אם העמיסו עליה שק מלט ו-20 אבטיחים.

מרבית גרסאות הקאדט שקלו 1,000 ק"ג ומטה. אתה כנראה מתכוון למשקל כולל (רכב+נוסעים+מטען).

 

מלבד זאת, בהחלט יש בסיס להשוואה בין הרייסר לקאדט, אחרי הכל דייהו רכשו את פס הייצור בשלמותו

והעבירו אותו לדרום קוריאה. נכון, בוצעו שינויים והתאמות להוזלת הייצור. אבל בבסיס זו בהחלט אותה מכונית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת הגזמת. הקדט שוקלת פחות מטון!

הדגם הכבד ביותר ,הסטיישן, בגירסה המאובזרת ביותר (שמעולם לא הגיעה לארץ) שקל 1219 ק"ג.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם הבאה שאני אהיה ליד הרכב אני אצלם את הלוחית שרשומים בה המשקלים ...

 

או שנאי שיכור ובטעות ראיתי שאת המשקל המירבי ומאז אני חושב שזה המשקל של הרכב :S

 

בכל מקרה פחות מטון האוטו הזה ממש לא שוקל !!!

2001 Opel Astra 1.6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, בוצעו שינויים והתאמות להוזלת הייצור. אבל בבסיס זו בהחלט אותה מכונית.

 

בבסיס כן, כל השאר לא.

 

הפעולות האלה הן בדיוק מה שהופך מכונית אמינה ללא אמינה. אתה יכול להחליט למשל שאתה מוריד את טיב פני השטח בצילינדרים. זה יחסוך בעלויות הייצור אבל יחייב הרצה למנוע ויגרור אורך חיים יותר קצר, אתה יכול להשתמש בחומרים יותר זולים אבל עמידותם תהיה בהתאם וכן הלאה.

 

פס ייצור שבוצעו בו שינויים על מנת להוזיל ולא על מנת לתקן ליקויים יגרור ירידה באיכות.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה אם זו הוזלה ביחס למכוניות מודרניות של "ימינו" (שזה במונחי הרייסר אומר ראשית ה-90),

או ביחס לימי הקאדט (שנות ה-70 וה-80).

 

בהיעדר נתונים אובייקטיביים, לקבוע שהרייסר אמינה יותר או פחות מהקאדט זה לא יותר מספקולציה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהרייסרים רק יצאו, ביקורת רכב על הדגם (באחד ממגזיני הרכב המובילים בארץ) קבעה שעדיף קדאט בן 4 שנים מאשר רייסר חדשה מהיצרן!

רועי, הרייסר התחילו שיווק בארץ ב 1995. הקדאט שווקו בארץ עד שנת 91 ,כך שבהחלט יש בסיס להשואה, לא מדובר בדאציה וברנו 12 שחלפו איזה 15-20 שנה בין שני הרכבים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם לידיעה: הייצור של רנו 12 ודאצ'יה התחיל במקביל בצרפת וברומניה בשנת 1969! עם סוף שנות ה-60 המכוניות היו זהות לחלוטין, אבל הדאצ'יה לא שווקה מחוץ לרומניה מתוקף הסכם רשיון היצור שנחתם עם רנו. בשנות ה-80, יחד עם תחילת הייצוא התחילו להשתמש בחומרים "באיכות מקומית" והתוצאה היא הדאצ'יה הידועה לשמצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לא מדוייק.

אמנם תחילת הייצור היתה ב 69',אך הרנו 12 עברה מספר מתיחות פנים במהלך חייה,מה שהפך אותה למעודנת ושקטה בהרבה.

הדאצ'ייה פשוט נישארה רנו 12 משנת 69',ש"שודרגה" בידי הרומנים.

בעיקרון,הקאדט והדייהו רייסר דומות מאד,למעט הבדל משעותי-כיול המיתלים בגירסה הקוראנית וויתור על חומרים מבודדי רעש,גרמו לקוראנית להתנהג שונה לגמרי מהקדט ולהרעיש הרבה יותר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6172 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...