Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ברור שכשהכביש כבר חסום עוצרים, שאלתי מה עושים כשחוסמים לי את הכביש או יותר נכון איך לפעול נגד אלה שמנסים לחסום לי את הכביש.

פורסם

שמע מה אתה אתה כבר יכול לעשות?

או לעצור ולחכות שימאס להם והם ילכו הבייתה, או להזמין ניידת שתבוא תפנה אותם, או לפנות אותם בעצמך.

אני את דרכי הצגתי, שכל אחד יפעל בדרכו שלו.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

יש הבדל בין מפגין שחוסם את הכביש בגופו (הפגנה לא לגיטימית, אבל אני לא חושב שהקריאות לפגוע בו מוצדקות)

 

לבין מי שמפזר מסמרי נינג'ה על הכביש. האחרון הוא מחבל לכל דבר, על כל המשתמע מכך.

בדיוק כמו שלדעתי יש לירות באנשים שמסתובבים רעולי פנים עם נשק חם - בלי קשר להשתייכותם הלאומית.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
כלומר, מותר לי לקשור אותם ולעזוב את המקום (כמו ספיידרמן)?

בלוקבסטר מסרו שתחזיר את הסרט ! גם אני רוצה לראות אותו.:lol:

Veni Vidi Vici

פורסם
יש הבדל בין מפגין שחוסם את הכביש בגופו (הפגנה לא לגיטימית, אבל אני לא חושב שהקריאות לפגוע בו מוצדקות)

 

לבין מי שמפזר מסמרי נינג'ה על הכביש. האחרון הוא מחבל לכל דבר, על כל המשתמע מכך.

בדיוק כמו שלדעתי יש לירות באנשים שמסתובבים רעולי פנים עם נשק חם - בלי קשר להשתייכותם הלאומית.

 

 

 

 

בוא שניה נקצין:

אתה בעצם אומר שברגע שילד בן 7 נשלח ע"י אבא שלו לזרוק לך מסמרים על הכביש כדי שלא תוכל לעבור באיילון, מבחנתך, הוא זהה במצבו למחבל עם רימון ביד...?

 

 

 

 

 

יום נעים ומתון לכולנו :)

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

טל, ומה תגיד על אלה:

pal%20children%20w%20AK46%20rifles.jpgmideast_lebanon_palestinian.jpghizballah-child-abuse-02.jpg

לא, הילד לא מחבל - אבל ההורים שלו צריכים למות בתליה!

מבחינתי - זריקת מסמרים על כבש במטרה לפנצ'ר צמיגים הינה נסיון לרצח - חד וחלק.

והילד הזה לא יקבל ממני עוגיות.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
בוא שניה נקצין:

אתה בעצם אומר שברגע שילד בן 7 נשלח ע"י אבא שלו לזרוק לך מסמרים על הכביש כדי שלא תוכל לעבור באיילון, מבחנתך, הוא זהה במצבו למחבל עם רימון ביד...?

 

יום נעים ומתון לכולנו :)

 

כן, חד משמעית כן

 

במה הוא שונה ממחבל שהמפקד האיזורי שלו שלח אותו עם חגורת נפץ חוץ מהעובדה שאחד הורג בפצצה והשני גורם לאבד שליטה בכביש מהיר?

 

 

מתי פעם אחרונה ראית צמיג ב-100 קמ"ש (נגיד רק מהירות חוקית, למרות שבכביש הזה יש כאלה שנוסעים הרבה יותר) שנכנס בנינג'ה\נינג'ות? וראית מה קרה לאוטו אח"כ?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
בלום לא השתמשתי. :)

אבל קצת לחץ פיסי מתון עזר בפעם שעברה, LIKE IT OR NOT, אין לי שום בעיה להשתמש בלום נגד מפגין שחוסם לי את הכביש, במיוחד אם אני לא תומך בדעותיו יופי אם כך לא תתנגד לספר לי את דעותיך הפוליטיות ולהפגש (במקרה והם נוגדות את שלי :lol:) רק שתדע לי אין מחסומים בכלל כשאני מחליט להשתמש באלימות - הפורום הזה מתחסם יותר ויותר מרגע לרגע - כולנו ילדים טובים.

ולטל ולכולם תגידו אתם לא ראיתם שבאפריקה ובעוד מקומות ילדים היו חיילים (לפעמים בעל כורחם) ואז הם התנהגו באכזריות שגדולים לא יכולים לה ? (וזה לא בגללם אלא שלילד אין כמעט שיפוט עצמי , ואם עושים לו חינוך/הסתה הוא יכול לחשוב שזה בסדר)

ילדים ונערים אם הם מחליטים להשתמש באלימות אין להם אלוהים . אני כבר ראיתי כמה "ילדים" שניסו לטפל/לאנוס בחורה בת 20-25 וכשבאתי להציל אותה הם שלפו סכינים . ולא אפליל את עצמי אבל יצאתי ללא שריטה

בברכה יהודה

פורסם

כיון שהפגנה לא חוקית - היא...לא חוקית.

אין שום חובה מבחינתי לתת לה לגיטימציה, מן הסתם אם אני מזדהה עם מטרות ההפגנה - אתמוך בה, אך אם לא - מה זה מעניין אותי? מבחינתי זה כמו שהערס השכונתי יחסום לי את הכביש ויגיד - באמאש'ך אתה לא עובר!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

חבר'ה אתם מפספסים נקודה מאוד חשובה.

 

מי שהוא לא שוטר או חייל או איש כוחות הביטחון ,אין לו שום סמכות להפעיל כוח אם זה לא להגנה עצמית.

 

אם אתה עומד ליד אדם עם דלי של נינג'ות ,והוא מנסה לזרוק אותו לכביש ,מותר לך למנוע ממנו את זה בכוח (זה לא אומר שתנצח).

 

אם הם כבר נזרקו ,תזעיק משטרה ,ותזהיר נהגים אחרים.

 

בכל מקרה אם אתה מחליטים להיות גיבורים ולהציל מישהו ממשהו ,תזעיקו משטרה דבר ראשון ,גם זה יכול להבריח את האדם התוקף ,וגם יש סיכוי שמישהו ימצא אותכם אחרי שידקרו אותכם .

 

בקיצור להיות גיבור בפורום זה קל ,לנצח בקרב פנים אל פנים ואחר כך בבית משפט זה סיפור אחר.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

שכנעתם אותי.

וזה לא תמיד קל...

אבל נכון, לפנצ'ר למישהו על 100-150 קמ"ש את הגלגל זה נסיון לרצח. גם אם נעשה ע"י ילדון שלא מבין מהחיים שלו.

 

 

 

המשך יום נעים :)

 

טל

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

ההבדל בין מחבל לבין רוצח / עבריין תנועה / מפגין- הוא המניע.

 

מה שמניע את המחבל זה שנאה לעצם קיומך, ולא כל אחד זכאי לשאת את התואר הנכסף על כל ההטבות הנגזרות ממנו.

dirty old man

need love too

פורסם

במבחן התוצאה מפגין שזורק נינג'ות על הכביש ומחבל הם זהים

ואתה יודע מה? את החוק לא מעניין אם הוא שונא את עצם קיומך או שהוא רוצה להעיף אותך לתוך הקיר באיילון

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

איזה פורום זה כאן? קארס פורום? לרגע התלבלבתי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...