Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Moti - Miata R

11 הדיברות למשפר המתחיל

Recommended Posts

לדעתי מס3 היה מספיק.

 

:mm_yeah:


Omnia mea mecum porto

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מוטי תמיד כיף ומוסיף מאוד לקרוא ישר כוח

 

בברכה יואב

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שיפור 1 ושיפור 6 לא סתם נמצאים בחלקו העליון!

לפי דעתי הם גם החשובים ביותר!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי סעיף 4, אני שומע את זה כבר שנים וכמובן שזה נשמע מאוד הגיוני והכל טוב ויפה, אבל מעולם לא שמעתי על מישהו שזה קרה לו. ובמדינה קטנה כמו ישראל שכל מי שיש לו קליאו ספורט מכיר את כל בעלי הקליאו וכל מי שיש לו פיג'ו יודע בע"פ כמה ראלי נשארו בכל רגע נתון, זה נראה לי קצת תמוה שעוד לא ראיתי מישהו אפילו כותב על החבר של דודה של אחותו שהיה מעורב בתאונה ועשו לו ככה וככה.

 

במילים אחרות, יש לזה תקדים מעשי ?


אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אכן כל מילה בסלע, נהנתי לקרוא.

יישר כוח :mm_yeah:


SENA לשעבר

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמה שזה נכון וחבל שהרבה אנשים לא מקיימים את זה.

 

מוטי, אם תאפשר, אני אשים את המאמר שלך על פלאיירים ואדביק אותו לווישר של כל מכונית ספורטיבית שאני רואה.


2018 CITROEN CACTUS

2010 CITROEN C4 SX

2002 SUZUKI JIMNY

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מוטי,

1. סחטיין, כל הכבוד.

2. מה אם הדיבר ה 12? "הונדה סיביק היא לא מכונית ספורט!!!"


מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לגבי סעיף 4, אני שומע את זה כבר שנים וכמובן שזה נשמע מאוד הגיוני והכל טוב ויפה, אבל מעולם לא שמעתי על מישהו שזה קרה לו. ובמדינה קטנה כמו ישראל שכל מי שיש לו קליאו ספורט מכיר את כל בעלי הקליאו וכל מי שיש לו פיג'ו יודע בע"פ כמה ראלי נשארו בכל רגע נתון, זה נראה לי קצת תמוה שעוד לא ראיתי מישהו אפילו כותב על החבר של דודה של אחותו שהיה מעורב בתאונה ועשו לו ככה וככה.

 

במילים אחרות, יש לזה תקדים מעשי ?

יצא לי לקרוא בעבר על מי שהביטוח עשה לו בעיות בגלל שיפורים, אם כי אכן מדובר במקרים בודדים ביותר (ולדאבוני הרב אני לא מצליח להזכר בפרטים ספציציים).

בכל מקרה, עניין הביטוח בסעיף זה הוא רק חצי מהסיפור, כשהחוק מהווה את החצי השני שעליו אתה שומע כל הזמן (הורדות מהכביש וכדומה).

 

מוטי

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
כמה שזה נכון וחבל שהרבה אנשים לא מקיימים את זה.

 

מוטי, אם תאפשר, אני אשים את המאמר שלך על פלאיירים ואדביק אותו לווישר של כל מכונית ספורטיבית שאני רואה.

 

+סיוויק למיניה הקיימים ?:-D

 

כול מיני איטונג !! ח"ח מוטי!

לדעתי הדיבר האחרון נכון לגבי כול רכב


על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי סעיף 4

אחד הסעיפים שאף אחד לא יספר לך עליהם ,מכיון שבעיות כאלה יחקרו רק בשעת תאונות עם נפגעים,בוחן התנועה מזהה עקב הכרותו האישית עם מכללי רכב מסוים ,שנויים כגון מדגש גלגלים ברקסים,וכמובן אשר מותקנים באופן בולט לעין ואז הסיפור תופס כיוון אחר לגמרי ,כולל התנערות חב הביטוח בהמלצת שמאי הרכב וזו הבעיה הקטנה של בעל הרכב

קרו מקרים ועוד איך ,חברים ,בוחני התנועה אינם מטומטמים רבים מהם חובבי רכב ומבינים ענין ,אז קחו זאת בחשבון

יגאל

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מאמר יפה מאוד.

ממש אחלה.

 

זכויות יוצרים על כל מה שנכתב כאן לא שייכים לאתר הזה?


let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בעיקרון כן, אבל בגלל שזה לא מופיע על כל דף ותגובה אנשים נוטים "לשכוח" מזה.

אז הנה, זה מופיע בדף הנכון.

 

מוטי

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הערה - אומנם היצרן מתכנן חלק וחזקה עליו שהוא מתכנן אותו כראוי אך ליצרן יש שיקולים כלכליים ואחרים שמשפיעים על הייצור.

 

לשם דוגמא - עלות כלכלית של כל חלק וחלק או היענות לתקנות מסוימות באירופה/ארה"ב.

 

בהחלט ייתכן שקיים חלק "אפטר מרקט" שהוא טוב בהרבה ואיכותי בהרבה מזה המקורי.

 

לכל הפחות הוא טוב לשימושים שלנו יותר מהחלק המקורי שגם, למצער, נוטה להישבר מהר תחת לחץ.

 

אלו ה5 סנט שלי כאן

 

ירון


החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ירון, אתה מתפרץ כאן לדלת פתוחה (לפחות ברובה).

 

המאמר לא נועד לכוון אף אחד כדי שלא יישפר את האוטו, שים לב לכותרת - "למשפר המתחיל", משמע החבר'ה שכולנו יודעים במי מדובר ואין צורך בפירוט.

אני תומך גדול מאוד בשיפור רכבים אבל בדרך מושכלת, שאם אתה מתכוון לשפר משהו- למד את הנושא קודם כדי לקחת החלטה שנובעת מהשיקולים הנכונים ולא מבורות כמו שהרבה אנשים "משפרים" את רכבם.

 

הסטנדרטים של יצרן רכב לייצור חלקים גבוהים בהרבה מאילו של רוב האפטרמרקט, הדבר ניכר בעיקר בחלקי שיפורים לרכבים שמיוצרים ע"י יצרן הרכב עצמו (או חטיבה שלו), ככה למשל TRD מייצרים חלקי שיפורים לטויוטות עם איכות ייצור סופר גבוהה והתאמה מושלמת בכל חלק וחלק, להבדיל מ-90% מהאפטרמרקט שפשוט לא מייצר באיכות כזו.

 

בסופו של דבר, המטרה שלי בכתיבה של הנקודה שאנחנו דנים בה, היא לגרום לבנאדם שרוצה להתחיל לשפר את רכבו להפעיל את הראש.

 

מוטי

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מכאן שאם משפרים כדאי להעדיף חלקים מאיכות ייצור גבוהה.

 

בעלי הטויוטות יעדיפו את טי אר די על מערכות הבולט און טורבו וכו' שלה.

 

ואנוכי יכול ורצוי שאעדיף "ס טי איי" לאימפרזה.

 

גם זה לקח חשוב מבעלי ניסיון כמוני וכמוך.

 

במאמר מוסגר, ישנם חלקים שניתן להתפשר בהם במקרים מסוימים, לדעתי אגזוז הוא חלק שניתן להתפשר בו - לפחות הדוד האחורי, גם כך וגם כך ה"סאונד" שלו הינו עניין של טעם.

 

אינני רואה סיבה לקנות דוד של "hks" ב300$ לכל רכב ובייחוד לאור האמור לעיל.

 

מאידך גיסא ולאחר מחשבה בכובד ראש, קלאץ' לאימפרזה היית רוכש מיצרן מעולה כגון "אקסדי".

 

אני חושב שבכל הכבוד המאמר קצת כללי, לבנות מכונית משופרת זו מלאכת מחשבת של התקדמות איטית הכוללת טקטיקה ואסטרטגיה.

 

טקטיקה בכל הנוגע לפעולות קצרות טווח - כגון החלפות שמנים וכיוונים נקודתיים.

 

ואסטרטגיה ארוכת טווה בכל הנוגע לאן את מוביל את עגלת חייך במלוא מובן המילה.

 

ודוגמאות קיימות למכביר.

 

ירון


החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...