Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתור אנשים שאוהבים לינסוע חזק על האוטו שלהם, להגיע למצבי החלקה, לזרוק תחת פה ושם ולסחוט את המצערת בכמה מקרים. וכנראה חלקינו אפילו גרמו לכמה תאונות.

 

האם אנחנו נחשבים על ההגדרה של "שוחט רכב" ממנו כל אחד מציע להתרחק בעת קניית רכב.. אפילו כשאנחנו מציעים על אחד לשני על דגמים מסויימים. האם בעתק קניית רכב אנחנו בעצם מנסים להמנע מאנשים כמונו?

 

 

שאלה לדיון פילוסופי (בהשראת הדיון על הראלי) :o

פורסם

כתבתי כבר תגובה ארוכה ושוב לחצתי על משהו והיא נעלמה לי :cry:

אני אתמצט

 

בעיקרון התשובה שלי היא כן אבל יש אבל גדול...

אני חושב שאנחנו "חובבי ההגה" למרות שאוהבים קצת להוציא ת'מיץ מהרכב שומרים עליהם הכי טוב.. אנחנו מתחלקים לשתי קבוצות כאלו שמתחזקים לבד את האוטו וכאלו שאחרים מתחזקים עבורם והם רק נהנים..

האלו עם הרכב של ההורים או של חברה (למרות שבכזה מקרה רוב הסיכוים שהאוטו למטרה אחרת לגמרי) בדרך כלל לא יהססו לנסות שטויות עם האוטו, האחרים פחות.. אני אישית בתור אחד שמתחזק לבד את האוטו תמיד ימנע מפרפור מיותר של הגלגלים או לא יזרוק זנב, ישתמש בבלם יד מלבד בחנייה וכד'..

נראה לי אלו כמוני נאלצים לאהוב את הרכב בלי קשר למוצאו, שמו, גודלו וכד'.. לעיתים אפילו עד כדי אובססיה חולנית, ינקו, יקרצפו, יטפלו בכל מה שצריך וכד', היום רק קבלתי הערה שאני פסיכי מחבר כשישבתי עם וקס חצי שעה על מכסה המנוע.

 

לפעמים אני גם שם גז ומוציא מהאוטו את כל מה שרק אפשר (למרות שזה לא הרבה) וזה לא בריא לאוטו אבל זה עושה הרגשה טובה ונזק רב מדי זה לא יעשה... :twisted:

 

מאחד כזה שאוהב ת'אוטו שלו גם אם הוא אוהב לסוע מדי פעם חזק אני לא אמנע לקנות רכב, אם האוטו שחוק אז את זה אפשר יהיה לראות.. כל עוד בעל הרכב אוהב את המכונית שלו כי האוטו הוא מעבר לכלי תחבורה נוח עבורו אני לא חושב שאני אמנע מקנייה ממנו, אפילו אעדיף

:mm_yeah:

פורסם

רכב שחוט הוא לא בהכרח רכב שנסעו עליו חזק, אלא רכב שאיננו מטופל כמו שצריך. וזה ניכר בכל מיני פרטים קטנים (או גדולים) שאפשר לראות. רכב שחוט נוצר כתוצאה מבעלים חאפר ואחד שלא ממש אכפת לו מהרכב (או פשוט - שאין לו כסף לתחזק אותו כמו שצריך).

 

אני מאמין שרוב חברי הפורום בעלי המכוניות הספורטיביות הם לא חאפרים, וכן אכפת להם מהרכבים שלהם. אז אפילו אם הם נוהגים חזק, הם שומרים על הרכב במצב טוב עד כמה שניתן.

 

נהיגה ספורטיבית רבה על הרכב לא הופכת אותו ל"שחוט", היא פשוט מאיצה את הבלאי של חלקים ניתנים להחלפה ברכב. לדוגמא הרבה עומס על המתלים יכול להאיץ את קיצם של מכלולים כגון ציריות, בולמים, קפיצים וכולי. כולם ניתנים להחלפה. אם בעלים נוהג חזק על הרכב שלו, אבל מחליף את החלקים הללו כשהם הולכים, הוא מבחינתי בסדר גמור.

 

אפשר לומר שרכב במצב טוב הוא רכב שלא רואים עליו שנוהגים עליו חזק. רכב שגם אם הבעלים שלו נסע עליו "כמו שצריך", הוא עדיין מטופל באהבה ורואים שלא חסכו עליו.

 

אז כן, אני נוהג חזק על האוטו. אחרת בשביל מה קניתי?

ולא. אני לא שוחט רכבים והרכב שלי ממש לא שחוט.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אנחנו אמנם שומרים על המכוניות שלנו מבחינת תקלות וטיפולים אבל אי אפשר להתעלם מהבלאי המואץ שנכפה על מכוניות שננהגות כמו אצל חברי הפורום.

מדובר בעיקר בתושבות וסינכרוני גיר, דיסקים ורפידות בלם, מיסבים, ציריות, בולמים וכדומה.

פורסם
רכב שחוט הוא לא בהכרח רכב שנסעו עליו חזק, אלא רכב שאיננו מטופל כמו שצריך. וזה ניכר בכל מיני פרטים קטנים (או גדולים) שאפשר לראות. רכב שחוט נוצר כתוצאה מבעלים חאפר ואחד שלא ממש אכפת לו מהרכב (או פשוט - שאין לו כסף לתחזק אותו כמו שצריך).

 

אני מאמין שרוב חברי הפורום בעלי המכוניות הספורטיביות הם לא חאפרים, וכן אכפת להם מהרכבים שלהם. אז אפילו אם הם נוהגים חזק, הם שומרים על הרכב במצב טוב עד כמה שניתן.

 

נהיגה ספורטיבית רבה על הרכב לא הופכת אותו ל"שחוט", היא פשוט מאיצה את הבלאי של חלקים ניתנים להחלפה ברכב. לדוגמא הרבה עומס על המתלים יכול להאיץ את קיצם של מכלולים כגון ציריות, בולמים, קפיצים וכולי. כולם ניתנים להחלפה. אם בעלים נוהג חזק על הרכב שלו, אבל מחליף את החלקים הללו כשהם הולכים, הוא מבחינתי בסדר גמור.

 

אפשר לומר שרכב במצב טוב הוא רכב שלא רואים עליו שנוהגים עליו חזק. רכב שגם אם הבעלים שלו נסע עליו "כמו שצריך", הוא עדיין מטופל באהבה ורואים שלא חסכו עליו.

 

אז כן, אני נוהג חזק על האוטו. אחרת בשביל מה קניתי?

ולא. אני לא שוחט רכבים והרכב שלי ממש לא שחוט.

 

רוני

 

 

אני לא מדבר על חלקים שאפשר להחליף. הבאתי את השאלה הזאת לדיון בגלל משהו אחר, בגלל הרצון שלי לדעת האם נהיגה חזקה בכל זאת "מעייפת" משהו באוטו (בעיקר השילדה ואולי רכיבים גם רכיבים אחרים) שאי אפשר להחליף שלא היה מתבלה מהר אם סבתא היתה נוסעת באוטו.

פורסם

השילדה לא מתבלה.... אלא אם הבאת איזה ריסוק בקיר

הדבר הכי "נקרע"באוטו כמו שאמרו זה הגיר הציריות הברקסים כל השאר נשאר כמעט באותו מצב בכל המכוניות....

למה? ככה!

פורסם

אני לא מדבר על חלקים שאפשר להחליף. הבאתי את השאלה הזאת לדיון בגלל משהו אחר, בגלל הרצון שלי לדעת האם נהיגה חזקה בכל זאת "מעייפת" משהו באוטו (בעיקר השילדה ואולי רכיבים גם רכיבים אחרים) שאי אפשר להחליף שלא היה מתבלה מהר אם סבתא היתה נוסעת באוטו.

 

שלדה לא מתבלה ולא מתעייפת.

אלא אם כן היא נפגשת במהירות עם עצם קשיח אחר. ואז... :roll:

 

אין שום דבר באוטו שאי אפשר להחליף, הכול עניין של כסף.

אפשר להחליף מושבים, מנוע, דש-בורד, דלתות, צבע, מה לא?!

 

נהיגה "מהירה" גורמת לבלאי מואץ בכול החלקים כפי שנאמר לך, מה שבא לידיי ביטוי מבחינתך בכך שתחליף חלקים בתדירות יותר גבוהה (לדוגמא רפידות בלם כול 10K במקום 20K או 30K אצל נהג רגיל).

 

שוב, כול עוד מתחזקים את הרכב ברמה גבוה הרכב לא יהיה "שחוט". אבל זה אומר שצריך להשקיע בו הרבה זמן וכסף. (במחשבה שנייה, באיזה רכב לא?!)

פורסם

אני מעדיף לקנות רכב שהתחרו (והתחרעו כמובן) עליו וטיפלו בו כמו שצריך, מאשר רכב שבקושי נסע אבל לא טופל היטב.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

אני הייתי קונה מעצמי רכב משומש (וגם מהרבה אנשים אחרים פה).

 

נכון, אני גורם לבלאי מואץ באוטו שלי, אבל אני גם מוציא יותר מהממוצע על תחזוקת הרכב, ומחליף כל מה שדורש החלפה. לא מזניח דברים או מתעלם מהם.

 

מספיק לבדוק כמה 309-ים כמו שלי באקראי מהרחוב כדי לראות שכדאי יותר לרכוש את שלי מאשר חלק גדול מהרבים שמסתובבים על הכבישים, ולו רק בזכות נוזל קרור ושמן חצי סינטטי שהאוטו קיבל מיומו הראשון ועד היום.

 

ג'רמי - בונה תשתית ליום בו אצטרך למכור :wink:

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

אעדיף לרכוש רכב ספורטיבי שנפל לידיים אמידות ואדישות (פירוש: הרכב נקנה בשל רמת האיבזור הגבוהה שלו, טופל ונשמר לעילא ולא נסע מעולם על הצד),

תתפלאו, יש יחסית כמות מכובדת של רכבים כאלה.

 

האופצייה השנייה במעלה תהיה לקנות רכב מאנשים כמונו, אמנם מטפלים כמו שצריך, אבל באותה נשימה גם מעבידים את הרכב בהתאם לייעודו,

אין מה לעשות רכבים כאלה תמיד יהיו פחות "שמורים" מהרכבים שציינתי קודם.

פורסם

אני הייתי קונה מעצמי רכב.....

 

אני משקיע יותר ממה שאני "קורע" ( הרבה יותר )

 

יש משקיעים ויש כאלה שלא....

 

אין הכללות בנושא הזה , זה כבר קשור לטיפוסים של אנשים

 

אני הייתי קונה מדיוויד , ראנסטר ( רק שימכור.... ) , אנשים שמשקיעים בדברים שהם אוהבים ולא רק במה שמשתלם.....

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

אני זוכר שהיה לי ויכוח קטן עם חברים שלי בנושא.

 

הם חשבו שלמשל, אם אני עושה פרסה עם הרמת אמברקס קטנה, אז אני "קורע את האמא של האוטו", או פתיחות "הורסות את האוטו", או סיבובים חזקים הורסים דברים בשילדה או לא יודע מה הם המציאו..

 

בולשיט.

פתיחות? גורם לבלאי בצמיגים ובקלאץ' בעיקר. שניהם ניתנים להחלפה, ואחרי שמחליפים אותם אין זכר לדברים שעשית. ככה שבנהיגה ספורטיבית אין שום סיבה שמישהו יקרע את האוטו.... אני לא מתכוון על אלה שקורעים את המנוע כשהם כל הזמן נוסעים על מנתק ההצתה או לא יודע מה, אבל בנהיגה ספורטיבית +, לדעתי, לאוטו לא קורה כלום חוץ מבלאי יותר גדול. דבר שהוא מתוקן בקלות על ידי החלפת חלקים, וזה פשוט שטויות.

 

אז אם מישהו לא מטפל באוטו שלו זה משהו אחר. אבל אם מישהו נוסע עליו בצורה ספורטיבית, אבל בו זמנית גם מטפל בו כמו שצריך, אין שום סיבה שהאוטו יהיה קרוע.

Back to the original - NC again.

פורסם
אני הייתי קונה מעצמי רכב.....

 

אני משקיע יותר ממה שאני "קורע" ( הרבה יותר )

 

יש משקיעים ויש כאלה שלא....

 

אין הכללות בנושא הזה , זה כבר קשור לטיפוסים של אנשים

 

כנ"ל.

אוהב את הרכב יותר מידיי כדי להרוס וחושב על הטווח הרחוק יותר.

בכל זאת,לא כולם מחליפים רכבים כמו מאקינן.

(חומר למחשבה לכל בעלי הצרפתיות).

צריך לדעת את המינון הנכון,אחרת הרכב נהיה משעמם לבעליו מהר מידיי,(אם כמובן,כל נסיעה תכלול סטייג'ים שאני אבנה לעצמי).

×
×
  • תוכן חדש...