Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן C4


ניטרו מאן
שימו לב! השרשור הזה בן 6436 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתה אומר דברים מעניינים בנוגע לסקסו. אתה מוכן "להרים את הכפפה" ולשתף אותנו בהיסטוריית הטיפולים של הרכב?

הסקסו נקנתה כחדשה ב- 99. אחרי שנה וקצת הלך המדף שאחראי על אוויר טרי מבחוץ. אז כדי לייעל את המזגן, תקענו אותו "במצב קיץ", כלומר סגור. זו היתה התקלה הראשונה והאחרונה. היא מוכרת מאד, וכנראה קיימת כמעט בכל סקסו. תמיד מטפל רק במוסך מורשה של הרשת, מחליף כל מה שאומרים שכדאי או אולי. השנה עברנו את ה- 90 אלף, עם הטיפול הכי גדול שהיה אי פעם, שהסתכם ב- 2500 ש"ח. אבל זה מבטיח שנה שלמה של שקט, כמו תמיד.



כל כך אמין, שאפילו המצבר המקורי שבר שיאים ועבד כמעט חמש שנים. אבל חשוב לדעת שהרכב רגיש לנוזל קירור לא מתאים, כמו כל סיטרואן, וגם רגיש לידיים לא מנוסות שסוגרות חזק איזה מיסב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה.

 

 

כמובן, אני לא מפקפק לרגע במה שאמרת, אבל אולי תוכל להעלות לפורום היסטוריות טיפולים מודפסת של הרכב? ככה נוכל לקבל אישרור מוצק לדבריך.

zx וולקן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה קראתי לפני כמה חודשים את הכתבה של רוני על ה-C4 דיזל.

נכתב שם שהיא לא מצויידת ב-ESP ולכן יש לה זנב שמח.

וגם במגזין הגה של לפני חודש (אוגוסט), עשו כתבה על ה-ESP והראו שם בתמונות איך C4 מתנהגת עם ESP ובלעדיה. כפי שרואים, נטולת ה-ESP נכנסת להיגוי יתר שלא כל אחד יכול לצאת ממנו.

 

במקרה של ה-C4 דיזל זה לא רק ה-ESP. מה שכתבתי שם זה שצריך ESP בגלל הזנב השמח. מנוע הדיזל רב המומנט גורם לכך שכל פרובוקציה קטנה תפעיל את הזנב, והצמיגים הירוקים גורמים לו לעוף לכל הרוחות. ל-C4 בנזין יש הרבה יותר אחיזה, ולדעתי זו אחת הסיבות שבהגה היא יצאה להיגוי יתר מטורף. אני חושב ש-C4 בנזין תהיה פחות עצבנית על המגבלות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6436 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...