Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7221 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמתי לב שמד סיבובי המנוע עולה ויורד בקטנה בסרק. לא שמתי לב לקירטועים במהירות נסיעה

אבל קרה לי פעם שהרכב עמד 10 דקות מונע בסרק והתחיל לרעוד לפרקים כשהשעון מראה על קפיצות קטנות בסל"ד.

אני רוצה לבדוק את העניין לפני שיהפוך למשהו רציני יותר אם בכלל, מה עליי לבדוק?

האם לנקות בית מצערת/מנוע צעדים/אינפוזיה?

 

הרכב עבר 42,000 ק"מ שנת 03' ואת רוב הנסיעות שלו עושה בעיר.

 

עריכה:

הרכב עבר טיפול ב40,000 ק"מ - הוחלפו פלאגים של DENSO מקוריים, שמן סינטטי 5W40,פילטר שמן מקורי ופילטר אוויר תחליפי.

פורסם

אין לרכב חוטי הצתה זאת מערכת DIS (כלומר כוהל לכל צילינדר)

הרכב הנל גבולי במערכת בית המצערת יש לך שם כבל גז או שמנוע חשמלי למצערת ??

בברכה !

 

KamiTech

פורסם

תשים לב האם האוטו מתחמם? יכול להיות שזה או היונט או המאורר שגורם לבעיות!

רק דגים מתים שוחים עם הזרם.

הכלה 205 1.4 :-D

מחפש רדיו דיסק(מומלץ MP3)-ה"פ

פורסם

לדעתי ברכב שנוסע המון בעיר בית המצערת מתלכלך דיי מהר (לא כולם חייבים להסכים)

ולמרות הקילומטראז הנמוך הייתי ממליץ לנקות אותו

נסה קודם מבלי לפרק, פשוט תתיז פנימה ספריי קרבורטור

אם לא יעזור תפרק ותנקה ביסודיות.

בנוסף תבדוק את חישן הלמדה, גם עליו עלול להצתבר פיח

יום טוב גם לך

פורסם

הרכב לא מתחמם. חום מנוע תקין.

האם יש דגשים מיוחדים על ניקוי בית מצערת? או פשוט להניע את הרכב, ולהשפריץ לשם ספריי קרבורטורים? תודה לעונים.

פורסם
הרכב לא מתחמם. חום מנוע תקין.

האם יש דגשים מיוחדים על ניקוי בית מצערת? או פשוט להניע את הרכב, ולהשפריץ לשם ספריי קרבורטורים? תודה לעונים.

יש ויש אם קיבלתה רכב עם מצערת חשמלית (ב03 יש עם ויש בלי) בשום פנים ואופן לא מנקים עם ספרי קרבורטור יש נוהל אך לנקות בית המצערת וכמובן חומר מיוחד לזה.לאחר הניקויי יש לבצע לימוד מהלך דוושה ולימוד נפח אויר .

לא עניתה לי על השאלה יש לך כבל גז או אין לך ברכב תסתכל על הבית מצערת ?

בברכה !

 

KamiTech

פורסם

הנושא נבדק. יש כבל גז..

 

מה דרכי הטיפול בבעיה, והאם יש מישהו שמתעסק בזה באיזור חדרה שאפשר לעשות את הניקוי אצלו ולבדוק עוד כמה דברים... ?

פשוט ראיתי לא מעט מוסכים, שמניעים את הרכב ומרוקנים לתוך בית המצערת ספריי קרבורטורים תוך כדי לחיצה בריאה על הגז כדי שהרכב לא יחנק ויכבה. ואם זו לא הדרך הנכונה לניקוי

אז אני לא רוצה לטפל בבעיה הזו במוסך מכונאות כללית.

פורסם
יש ויש אם קיבלתה רכב עם מצערת חשמלית (ב03 יש עם ויש בלי) בשום פנים ואופן לא מנקים עם ספרי קרבורטור יש נוהל אך לנקות בית המצערת וכמובן חומר מיוחד לזה.לאחר הניקויי יש לבצע לימוד מהלך דוושה ולימוד נפח אויר .

לא עניתה לי על השאלה יש לך כבל גז או אין לך ברכב תסתכל על הבית מצערת ?

מה רע בספריי קרבורטור?? אצלי במוסך חופשי מנקים עם זה בתי מצערת.

פורסם

טוב אז אני יסביר לאט !

 

ישנם רכבים בעלי מצערת חשמלית. כלומר פרפר המצערת נע עי מנוע חשמלי +חיישני תזוזה שמבקרים אותו באופן תמידי ניקוי עי חומר לניקויי קרבורטורים מזיק ליחידות אלה משום שהחומר עלול לחדור ללוח (האלקטרוני) דרך צירי הפרפר ולפגוע בו .

מה שנכון לעשות זה ניקויי עי חומר מיועד לניקוי בתי מצערת (יש דבר כזה!) שלעיטים מסופק עי היצרן עצמו (לדוגמא וולו) או ספרי לניקויי בית מצערת או בקבוקונים של חומר נוזלי לניקויי .

זה שאין מודעות לנזק האפשרי עי ספרי קרבורטור רגיל לא עושה את הדבר לתקין .

בכל אופן לגבי הרכב הנ'ל אין בעיה היות והוא בעל מצערת רגילה אבל בכל זאת כנס למורשה שם גם יבצעו לך את שני הלימודים שדיברתי עלהם .

אם תרצה אני ישלח לך את הנוהל של היצרן שתדע על מה מדובר.

בברכה !

 

KamiTech

פורסם

טוב, אז אני א ס ב י ר - י ו ת ר - ל א ט ..ש כ ל - ה מ ת נ ש א י ם - י ו כ ל ו - ל ה ב י ן...

 

לא יודע מה זה בית מצערת עם כבל או בלי, גם לזה שעם כבל יש חיישן, מנקים עם ספריי קרבורטור בהרבה מוסכים ולא שמעתי שחוזרים אחרי זה להחליף את הבית מצערת.

 

אין מעבר חופשי מהחיישן למצערת ואני לא מאמין שדרך הציר יחדור כמות כזו גדולה שתגרום לנזק.

מה גם שהספריי מתנדף לאחר זמן קצר.

פורסם
טוב, אז אני א ס ב י ר - י ו ת ר - ל א ט ..ש כ ל - ה מ ת נ ש א י ם - י ו כ ל ו - ל ה ב י ן...

 

לא יודע מה זה בית מצערת עם כבל או בלי, גם לזה שעם כבל יש חיישן, מנקים עם ספריי קרבורטור בהרבה מוסכים ולא שמעתי שחוזרים אחרי זה להחליף את הבית מצערת.

 

אין מעבר חופשי מהחיישן למצערת ואני לא מאמין שדרך הציר יחדור כמות כזו גדולה שתגרום לנזק.

מה גם שהספריי מתנדף לאחר זמן קצר.

ל א מ ת נש א י ם ! פשוט לא מדברים שטויות !

אני מכיר גם מוסכים שחופשי מבטלים חלקים שהם קבעו שזה מיותר מהחברה. בטענה של למה זה רק עושה בעיות וכשהם לא מצליחים לפתור בעיה במע' הזרקה הם עושים לרכב הסבה לקרבורטור .

אז זה עדיו לא עושה אותם מקצועיים .

ואגב אני דברתי על זה שבלי הכבל אם אתה לא יודע מה זה לפחות אל תענה על זה .

בברכה !

 

KamiTech

פורסם

כנס למורשה שם גם יבצעו לך את שני הלימודים שדיברתי עלהם .

אם תרצה אני ישלח לך את הנוהל של היצרן שתדע על מה מדובר.

אשמח לקבל את הנוהל כדי להבין קצת יותר.. בכל מקרה אני מעדיף שלא להיכנס למורשה.

אולי זה בגלל שהייתי יותר מידי במוסכים של רנו-ניסאן בחיים שלי וראיתי מה הולך, ואולי בגלל מחירי השחיטה שלהם, אני מעדיף להיכנס למוסך או מכון באיזור שמתמחים בהזרקה ומחשוב. אם מישהו יכול להמליץ לי על מקום כזה שגם הוגן מבחינת היחס והמחיר - באיזור נתניה/חדרה אני אשמח.

מתן

פורסם
ל א מ ת נש א י ם ! פשוט לא מדברים שטויות !

אני מכיר גם מוסכים שחופשי מבטלים חלקים שהם קבעו שזה מיותר מהחברה. בטענה של למה זה רק עושה בעיות וכשהם לא מצליחים לפתור בעיה במע' הזרקה הם עושים לרכב הסבה לקרבורטור .

אז זה עדיו לא עושה אותם מקצועיים .

אף אחד לא מדבר שטויות (שזו אגב אימרה ממש מתנשאת!)

ומי דיבר על לבטל חלקים, תכף תגיד שאולי אמרתי שכדאי לעקוף את בית המצערת?

 

שגר את הנוהל שדברת אליו ונראה למה אתה מתכוון.

אני, מאז שאני בש"ש, מנקה בתי מצערת עם סמרטוט וספריי קרבורטור רגיל, ולא נתקלתי בשום בעייה לאחר מכן.

פורסם

מכוני הזרקות הדלק והמוסכים העוסקים במע' הזרקת דלק אוהבים מאוד את המנקים התי מצערת עם ספריי לנקוי קרבורטורים כי חלק מפרנסתם נובע מנזקים שנגרמו בשיטת נקוי כזאת שמבצעים בעלי רכב ואפילו מוסכים. חומרי נקוי הקרבורטורים הנם חריפים ועלולים גם לפגוע בחיישן טמפרטורת אויר או בחוט הלהט

שנמצאים בחלק מבתי המצערת וזאת בנוסף למקר הספציפי שכתב "קמיטק".

"קמיטק" הוא מקצוען בתחום וביחוד במכוניות ניסן ורנו ולהיפך, הוא אינו מתנשא אלא מנסה להסביר לפני שפעולה לא נכונה תגרום לנזק. אולי בעזרת חיפוש ניתן יהיה למצוא את ספורו, בפורום, של בעל אלפא רומאו מנהריה שביצע נקוי בעצמו של בית המצערת עם תרסיס קרבורטורים ועל הנזק שנגרם לבית המצערת והקושי להשיג אחר, המחיר והזמן שהמכונית עמדה ללא שמוש.

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...